Engine Weight
Engine Weight
Zoals de titel het zegt;
ik zoek het gewicht van de K20 motor inc bak uit de CTR
en het gewicht van de F20C motor inc bak uit de s2k
Iemand die mij hier aan kan helpen? Kan er niets van vinden.
ik zoek het gewicht van de K20 motor inc bak uit de CTR
en het gewicht van de F20C motor inc bak uit de s2k
Iemand die mij hier aan kan helpen? Kan er niets van vinden.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

05 RSX Type-S Complete Motor Conversion
201 HP - 140ft. lbs Torque
Less then 4k miles
Includes: Engine, transmission,
engine harness, ECU, and drive axles.

98 Spec JDM INTEGRA TYPE-R COMPLETE CONVERSION
200 HP - 134ft. lbs Torque
LSD EQUIPPED!!
Less then 25k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.

98 Spec JDM INTEGRA TYPE-R COMPLETE CONVERSION
200 HP - 134ft. lbs Torque
LSD EQUIPPED!!
Less then 24k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.

96 USDM GSR HYDRO COMPLETE CONVERSION
170 HP! - 128ft. lbs Torque, Redline @ 8200RPM, 1797CC Displacement
Less then 40k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.
B18C

00 Spec JDM CIVIC TYPE-R COMPLETE CONVERSION
185 HP - 118ft. lbs Torque
LSD EQUIPPED!!
Less then 20k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.

98 Spec JDM INTEGRA TYPE-R COMPLETE CONVERSION
200 HP - 134ft. lbs Torque
LSD EQUIPPED!!
Less then 20k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.

97 Spec JDM INTEGRA TYPE-R COMPLETE CONVERSION
200 HP - 134ft. lbs Torque
LSD EQUIPPED!!
Less then 23k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.
B18C2

97 Spec JDM INTEGRA TYPE-R COMPLETE CONVERSION
200 HP - 134ft. lbs Torque
LSD EQUIPPED!!
Less then 30k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.

94 JDM GSR HYDRO COMPLETE CONVERSION
178 HP! - 129ft. lbs Torque
Less then 41k miles
Includes: Engine, hydraulic transmission,
engine mounts, shift-linkage, ECU, and drive axles.
ik weet niet ofdat je hier iets aan hebt, maar het heeft in iig tijd gekost 8)
gewicht staat in lbs dus reken maar uit, http://www.onlineconversion.com/weight_common.htm
Dankje Sinan. Zal idd wel wat tijd hebben gekost :wink:
Had alleen zelf ook wel wat site's waar ik de blokken vandaan kon halen. (www.passwordjdm.com is altijd leuk eens door te kijken)
Maar ik zelf heb dit topic niet meer nodig.
Mijn besluit staat vast, en de auto (ITR) is ondertussen ook al verkocht.
Had alleen zelf ook wel wat site's waar ik de blokken vandaan kon halen. (www.passwordjdm.com is altijd leuk eens door te kijken)
Maar ik zelf heb dit topic niet meer nodig.
Mijn besluit staat vast, en de auto (ITR) is ondertussen ook al verkocht.
Ik had hem gezien! Gruwelijk mooi apparaat, maar de schade bij de kont zint me niet.
Als het eraf en erop schroeven was, zoals voor, was het zeker interessant geweest. Maar het is geen ITR, dus ga je er misschien wel op achteruit..
Tsja en NSX-en zijn weer (te) duur (in Nederland) en de type-R daarvan vind je never nooit niet.
Als het eraf en erop schroeven was, zoals voor, was het zeker interessant geweest. Maar het is geen ITR, dus ga je er misschien wel op achteruit..
Tsja en NSX-en zijn weer (te) duur (in Nederland) en de type-R daarvan vind je never nooit niet.
mr. X wrote:
Tsja en NSX-en zijn weer (te) duur (in Nederland) en de type-R daarvan vind je never nooit niet.
http://www.mobile.de/SIDnfOmVRXrtVeosHf ... 246526330&
NSX-R :wink: