Toppunt van mijn dag was toch wel het parkeren van Gerrit´s NSX...
De oude NSX van Guus bedoel je? Als ik dat zou mogen doen zouden de rillingen over mn rug lopen...........
Wordt er nog stil van als ik daar aan terug denk.... Eigenlijk wel heel passend dat hij nu zwart is.
ja, veel mensen moesten even slikken toen ze de oude NSX van Guus weer zagen...
Ik ga me proberen gepast uit te drukken omdat ik geen echte insider ben..
Maar ik heb altijd begrepen van GUUS en metname van mischa (zijn beste vriend) dat deze auto NOOIT MEER op de weg zou komen.
Ik weet niet beter of deze zou als "laatste" wens totaal gerestaureerd worden en een plek krijgen BINNEN in een cartcentrum/museum waar mensen de auto konden waarderen.
Is het wel de bedoeling geweest dat de auto door een nieuwe bestuurder bereden zou gaan worden?
Ik weet dat het mijn zaak niet is... en ik heb guus ook niet gekent zoals wellicht Jij dimer of je pa... maar dit zijn wel de dingen die ik mij kon herinneren.
Toppunt van mijn dag was toch wel het parkeren van Gerrit´s NSX...
De oude NSX van Guus bedoel je? Als ik dat zou mogen doen zouden de rillingen over mn rug lopen...........
Wordt er nog stil van als ik daar aan terug denk.... Eigenlijk wel heel passend dat hij nu zwart is.
ja, veel mensen moesten even slikken toen ze de oude NSX van Guus weer zagen...
Ik ga me proberen gepast uit te drukken omdat ik geen echte insider ben.. Maar ik heb altijd begrepen van GUUS en metname van mischa (zijn beste vriend) dat deze auto NOOIT MEER op de weg zou komen.
Ik weet niet beter of deze zou als "laatste" wens totaal gerestaureerd worden en een plek krijgen BINNEN in een cartcentrum/museum waar mensen de auto konden waarderen.
Is het wel de bedoeling geweest dat de auto door een nieuwe bestuurder bereden zou gaan worden?
Ik weet dat het mijn zaak niet is... en ik heb guus ook niet gekent zoals wellicht Jij dimer of je pa... maar dit zijn wel de dingen die ik mij kon herinneren.
Sorry als ik als een botte l#l overkom.
Het was idd de bedoeling om hem in het kartcentrum te plaatsen, maar het was voor ons een onmogelijke taak om de wagen te repareren.
Mijn vader heeft toen met de familie besloten de auto over te dragen aan Gerrit, omdat hij de enige was die de auto nog kon herstellen en anders zou hij naar de sloop gaan of naar iemand die ze niet kennen.
Gerrit is een liefhebber en een goede vriend van mijn vader, ook de broer van Guus (Alex), kent Gerrit.
Dus nogmaals, alles is in goed overleg geweest met de familie en de auto is niet zomaar naar de eerste de beste persoon gegaan.
Dimer wrote:Het was idd de bedoeling om hem in het kartcentrum te plaatsen, maar het was voor ons een onmogelijke taak om de wagen te repareren.
Mijn vader heeft toen met de familie besloten de auto over te dragen aan Gerrit, omdat hij de enige was die de auto nog kon herstellen en anders zou hij naar de sloop gaan of naar iemand die ze niet kennen.
Gerrit is een liefhebber en een goede vriend van mijn vader, ook de broer van Guus (Alex), kent Gerrit.
Dus nogmaals, alles is in goed overleg geweest met de familie en de auto is niet zomaar naar de eerste de beste persoon gegaan.
Wat is het verhaal achter deze NSX eigenlijk.... :?:
Guus was in de Honda en NSX scene (ook in Amerika) erg bekend. Hij was een van de eerste en weinige in Nederland die zijn NSX tunede en er mee racete.
Guus was een echte hondafiel, hij had een ATR en een witte NSX met erg veel mods.
Mijn vader was een van Guus zijn beste vrienden en samen met Mischa, Michel en de familie zijn ze bij hem gebleven tot zijn overlijden. In 2003 is hij overleden aan k@nker en vlak voor zijn dood heeft hij zijn NSX totalloss gereden. De rest is ongeveer wel bekend.
Hmm ik ken Guus niet maar ik heb destijds wel wat over hem gelezen in het clubblad van de CRX Club. Een spijtig verhaal allemaal. En nu ik het weer lees vind ik dat nog steeds.
Toch is het denk ik wel goed om te horen dat zijn NSX weer vele mensen een glimlach op het gezicht brengt. En zo laat ie ter nagedachtenis wat positiefs achter in deze wereld ! :wink:
Ik kende hem van de tijd bij de CRX club vanaf '94.
Toffe peer. '99 Heb ik op SPA gereden met mijn EE8. Hij reed de race met zijn rode NSX en nam gasten in zijn ATR mee op een rondje rond het circuit (Vincent heeft deze ATR nu). We hebben nog samen het rubber van de voorbanden staan spinnen na afloop (hier moeten ergens foto's van zijn maar ik heb ze nooit gevonden). Het was het weekend na de F1 Grand Prix dus de baan lag nog vol met rubber. Wat een grip ! alleen aan het einde was mijn profiel vol met rubber. Was een goede truuk van hem, burnout schoon spinnen.