hey
kan ctr velgen kopen voor onder de itr.aan te raden???
wat wegen deze velgen??ps ctr model 2002
de oem itr wielen zouden 6,5 per velg wegen heb ik me laten zeggen
heb tot nu toe enkel nog de originele itr oem wielen maar om op 15" nog degelijke banden te vinden word moeilijk voor mij aangezien het laatste setje potenza s02 er op liggen :-(
alvast bedankt
CTR originele velgen onder itr??ervaring?
Ja klopt, ik had ze er een tijdje onder.
stapte zelf over van afschuwelijke Mille Miglia velgen die 21 kilo per velg incl. band wogen.
De CTR velgen wegen 17 kilo per velg met band
De TE37's wegen 15.5 kilo Inc band
en de OEM 15" velgen wegen 12 kilo inc band.
Het verschil tussen de CTR velgen en OEM ITR was zeker wel te merken. Tel maar uit, je hebt 20 kg minder roterende massa :!:
Ook heb ik er een keer met 4 man ingezeten met deze velgen en dan schrapen ze lichtjes aan de achterkant bij het haaks nemen van een bocht. Toen ik ze er af haalde zag ik voor ook klein schaafplekjes, maar heb er ook mee op het circuit gereden en weet niet of het daardoor gekomen is.
ET waarde van de velgen was ook 50 ipv 45 mocht ik me niet vergissen?
Ik zou het niet aanraden. Plus vind de originele stukken mooier staan.
Genoeg redenen om bij je stock velgen te blijven.
stapte zelf over van afschuwelijke Mille Miglia velgen die 21 kilo per velg incl. band wogen.
De CTR velgen wegen 17 kilo per velg met band
De TE37's wegen 15.5 kilo Inc band
en de OEM 15" velgen wegen 12 kilo inc band.
Het verschil tussen de CTR velgen en OEM ITR was zeker wel te merken. Tel maar uit, je hebt 20 kg minder roterende massa :!:
Ook heb ik er een keer met 4 man ingezeten met deze velgen en dan schrapen ze lichtjes aan de achterkant bij het haaks nemen van een bocht. Toen ik ze er af haalde zag ik voor ook klein schaafplekjes, maar heb er ook mee op het circuit gereden en weet niet of het daardoor gekomen is.
ET waarde van de velgen was ook 50 ipv 45 mocht ik me niet vergissen?
Ik zou het niet aanraden. Plus vind de originele stukken mooier staan.
Genoeg redenen om bij je stock velgen te blijven.