Hallo iedereen. Ik heb een vraag. Heeft iemand een 99'er Accord waarvan het contact soms wegvalt met een draaiende motor? Even de sleutel een tikkie doordraaien en ik heb weer contact. Ik heb het hele slot al bekeken en als ik aan de draadboom rommel die in het verlengde van het contactslot zit, dus links van het stuurhuis, heb ik af en aan contact. Deze draadboom zit dus aan een behuizing met een lange pen die op zijn beurt weer doorloopt in het contactslot.
Sleepcontact defect??? Wie heeft tips.
Alvast bedankt.
Meestal kan de achterkant van het contactslot eraf en kun je daardoor bij de sleepcontacten. Echter is dit vaak een lastig werkje omdat het een beetje diefstal proof is.
Plaatselijke Honda dealer op de hoogte gebracht van het probleem.
Omdat het buiten de fabrieksgarantie valt hoef ik het onderdeel niet te betalen maar het plaatsen wel. Mwah, best een goeie deal(er).
Hier was een recall (terugroepactie) voor een jaar of 5 terug. Volgens mij hoef je bij een recall niks te betalen. Of de vorige eigenaar heeft niet aan de terugroepactie gehoor gegeven, of het is niet goed gedaan. Laat de dealer opzoeken of het al eerder is uitgevoerd aan deze auto. Als hij moeilijk doet gewoon navragen bij een andere dealer.
het was idd een recall...maar t grappige bij mij was dat 1 week nadat ik de brief daarvoor kreeg t kreng kuren begon te ontwikkelen en idd terug moest :lol:
Ik heb daar ook eens last van gehad met mijn crx.. Gewoon een nieuwe kopen. Zo duur zijn die dingen niet. Maar als je het gratis kan laten doen altijd proberen :-).
In principe zou iedere dealer dit wel moeten kunnen leveren.
Nou, afgelopen zaterdag naar de Honda dealer gegaan in Heerhugowaard en de draadboom vanaf het contactslot is vervangen voor een nieuw exemplaar. Tot nu toe geen uitvallende Honda meer. Dat zou natuurlijk niet mogen, maar goed het is gemaakt. Kostte me alleen een half uurtje arbeidsloon.