Fotoshoot meeting, tot nader order uitgesteld

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
HondArd

Fotoshoot meeting, tot nader order uitgesteld

Post by HondArd »

Tijdens de jaarvergadering is er het idee geopperd om een fotoshoot meeting te doen, maar dan wel met iemand die meer verstand van zaken heeft. Nou ken ik toevallig iemand van een ander forum die op semi-professioneel niveau aan (auto)fotografie doet. Ik eens in zijn portfolio zitten snuffelen op zijn website en ik vind het er erg gaaf uitzien, dus vandaar dat ik dacht dat ik hem maar moest vragen of hij daar interesse in had en hij wil het graag doen. Hieronder een paar voorbeelden (geen Honda's helaas).
Image
Image
Image
Image
slydawg

Post by slydawg »

Er was ook een idee over luchtfoto's naar boven gekomen op de vergadering, mocht het ooit zover komen dan heb ik een ex collega die nou piloot is en voor een bedrijf vliegt dat luchtfoto's maakt.
HondArd

Post by HondArd »

Dat zou misschien mooi met elkaar gecombineerd kunnen worden.
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Ik heb het ook bij de komende evenementen bij staan.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

slydawg wrote:Er was ook een idee over luchtfoto's naar boven gekomen op de vergadering, mocht het ooit zover komen dan heb ik een ex collega die nou piloot is en voor een bedrijf vliegt dat luchtfoto's maakt.

Ik stap volgende week 3 keer op de vliegtuig ivm werk, wellicht als jullie naast schiphol staan, kan ik luchtfoto's schieten :lol:
slydawg

Post by slydawg »

vtecmoon wrote:
slydawg wrote:Er was ook een idee over luchtfoto's naar boven gekomen op de vergadering, mocht het ooit zover komen dan heb ik een ex collega die nou piloot is en voor een bedrijf vliegt dat luchtfoto's maakt.

Ik stap volgende week 3 keer op de vliegtuig ivm werk, wellicht als jullie naast schiphol staan, kan ik luchtfoto's schieten :lol:

Moet je wel weten vanaf welke baan je gaat opstijgen en welke route.
:lol: :wink:
HondArd

Post by HondArd »

Afgelopen zaterdag groen licht gekregen om verder te gaan met de organisatie., want naar aaneiding van de enquete die jullie gehad hebben bleek er nogal wat animo te zijn hiervoor.
De persoon die ik er in eerste instantie voor benaderd heb (van de website uit de eerste post) heeft er nog steeds zin in maar heeft al wel aangegeven dat het enkel begin oktober danwel eind november kan. Dat zal dus het eerste (misschien ook het tweede) weekend van oktober zijn, maar ook het laatste (en misschien ook het één na laatste) weekend van november. Locatie ben ik nog naar op zoek, maar als je zelf een leuke locatie weet kun je dat ook laten weten.
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

HondArd wrote:Afgelopen zaterdag groen licht gekregen om verder te gaan met de organisatie., want naar aaneiding van de enquete die jullie gehad hebben bleek er nogal wat animo te zijn hiervoor.
De persoon die ik er in eerste instantie voor benaderd heb (van de website uit de eerste post) heeft er nog steeds zin in maar heeft al wel aangegeven dat het enkel begin oktober danwel eind november kan. Dat zal dus het eerste (misschien ook het tweede) weekend van oktober zijn, maar ook het laatste (en misschien ook het één na laatste) weekend van november. Locatie ben ik nog naar op zoek, maar als je zelf een leuke locatie weet kun je dat ook laten weten.

Mooi Ard,

Ik ben benieuwd naar de datum.
:wink:
Katana

Post by Katana »

Go Ard :D
HondArd

Post by HondArd »

Inmiddels heb ik al wat data doorgekregen van Sjoerd: hij kan 13-14 oktober danwel 17-18 november. Hij vroeg wel om hoeveel auto's het zou gaan dus als iedereen die interesse heeft zijn voorkeurdata doorgeeft, dan kan kunnen we gaan incaluleren. We zijn nog wel op zoek naar een mooie locatie trouwens.

Overigens: ikzelf kan de 17e november al niet.
slED9e

Post by slED9e »

13 Oktober kan ik, 14e in de namiddag
en 17e en 18e Nov
Katana

Post by Katana »

Sorry Vincent, members only
Nick

Post by Nick »

13 oktober kan ik niet :( heb ik slipcursus met de auto :D :lol:
RC Power

Post by RC Power »

Ik zou er wel graag bij willen zijn.
Maar 13 en 14 oktober is 100% Tuning, dan word het lastig.
mr. X

Post by mr. X »

Keuze tussen 100% ''''tuning'''' of dit was voor mij niet moeilijk.

En je bent geen clublid :wink:
ATR#11

Post by ATR#11 »

Mag ik e.v.t ook met een andere Honda komen i.p.v. de ATR :?: :?:
slED9e

Post by slED9e »

Katana wrote:Sorry Vincent, members only

Ik ben member..dwz..ik heb betaald en bericht teruggekregen dat ik betaald had 8)
Katana

Post by Katana »

slED9e wrote:
Katana wrote:Sorry Vincent, members only

Ik ben member..dwz..ik heb betaald en bericht teruggekregen dat ik betaald had 8)

Welcome bij de club, dude :D
boikel

Post by boikel »

Is hier misschien al iets meer info over. Datum en locatie bv.
Ik wil ook wel komen maar dan moet het niet aan de andere kant van het land te doen zijn.
Mugen-ITR 1643

Post by Mugen-ITR 1643 »

Leuk idee, als er meer bekend is wil ik ook wel weer eens mijn neus laten zien (en de ITR) is alweer veel te lang geleden :-?

Grtz Marco
Locked