Tijdens de jaarvergadering is er het idee geopperd om een fotoshoot meeting te doen, maar dan wel met iemand die meer verstand van zaken heeft. Nou ken ik toevallig iemand van een ander forum die op semi-professioneel niveau aan (auto)fotografie doet. Ik eens in zijn portfolio zitten snuffelen op zijn website en ik vind het er erg gaaf uitzien, dus vandaar dat ik dacht dat ik hem maar moest vragen of hij daar interesse in had en hij wil het graag doen. Hieronder een paar voorbeelden (geen Honda's helaas).
Er was ook een idee over luchtfoto's naar boven gekomen op de vergadering, mocht het ooit zover komen dan heb ik een ex collega die nou piloot is en voor een bedrijf vliegt dat luchtfoto's maakt.
slydawg wrote:Er was ook een idee over luchtfoto's naar boven gekomen op de vergadering, mocht het ooit zover komen dan heb ik een ex collega die nou piloot is en voor een bedrijf vliegt dat luchtfoto's maakt.
Ik stap volgende week 3 keer op de vliegtuig ivm werk, wellicht als jullie naast schiphol staan, kan ik luchtfoto's schieten :lol:
slydawg wrote:Er was ook een idee over luchtfoto's naar boven gekomen op de vergadering, mocht het ooit zover komen dan heb ik een ex collega die nou piloot is en voor een bedrijf vliegt dat luchtfoto's maakt.
Ik stap volgende week 3 keer op de vliegtuig ivm werk, wellicht als jullie naast schiphol staan, kan ik luchtfoto's schieten :lol:
Moet je wel weten vanaf welke baan je gaat opstijgen en welke route.
:lol: :wink:
Inmiddels heb ik al wat data doorgekregen van Sjoerd: hij kan 13-14 oktober danwel 17-18 november. Hij vroeg wel om hoeveel auto's het zou gaan dus als iedereen die interesse heeft zijn voorkeurdata doorgeeft, dan kan kunnen we gaan incaluleren. We zijn nog wel op zoek naar een mooie locatie trouwens.
Is hier misschien al iets meer info over. Datum en locatie bv.
Ik wil ook wel komen maar dan moet het niet aan de andere kant van het land te doen zijn.