stille versie invidia of luid...

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
VTECRTY

stille versie invidia of luid...

Post by VTECRTY »

Ben vandaag even naar TCC geweest om een nieuwe uitlaat te bestellen,ik heb de dc sports spruit genomen van geborstelt rvs met 63mm aansluiting+katvervanger 63mm. nou heb ik nog de keus uit een stille catback van invidia (dikkere einddemper) en de luidere versie (kleinere einddemper). hebben hier misschien mensen ervaring met 1 van deze 2 catback s?
mr. X

Post by mr. X »

Ik heb de luide.

Als je herrie wil rij je gewoon zonder de silencer, anders stop je dat ding er gewoon in...
eteuben

Post by eteuben »

Jij bedoelt het verschil tussen de GT300 en de G200 serie vermoedelijk. Terwijl ik nog nooit een R gezien heb met het G200 systeem.

Terwijl ook mijn voorkeur definitief uit zou gaan naar een (gemiddeld) stillere uitlaat, die toch presteerd!

Het GT300 systeem is het meest populair dacht ik, die zie ik het vaakst gemonteerd.
VTECRTY

Post by VTECRTY »

ja dat zou kunnen ja,en dan bedoelde robert-jan voor mij de G200 denk ik de stillere raadde hij me aan. maar die kon die eerst nog alleen maar leveren met titanium eindstuk dat gekleurde metaal. mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar gewoon een chromen eindstuk,maar dat kon nog wel een paar maanden duren voor die weer binnen kwam. dus de meeste bekende is hier de luidere versie als ik het goed begrijp...
JDMTEG

Re: stille versie invidia of luid...

Post by JDMTEG »

VTECRTY wrote:ik heb de dc sports spruit genomen van geborstelt rvs met 63mm aansluiting+katvervanger 63mm.

Geborsteld rvs? Zijn die dc spruitjes niet meestal hoogglans gepolierd?
VTECRTY

Post by VTECRTY »

dat is die wat op de site staat van tcc denk ik,dat is de keramische versie wat jij bedoelt. hij heeft me hem laten zien in geborstelt rvs,deze is ook een beetje duurder dan de bovenstaande
Harry R

Post by Harry R »

Ik heb onder mijn integra de stille versie van Invidia liggen bevalt me prima,ook geen problemen met politie,keuring etc.zeker nu alles steeds strenger wordt.
En als je t gas intrapt maakt de auto genoeg motor geluid zeker met een KAI.
Type-R:
It's not just a type off car.... - It's a lifestyle!!
roblom

Post by roblom »

Harry R wrote:Ik heb onder mijn integra de stille versie van Invidia liggen bevalt me prima,ook geen problemen met politie,keuring etc.zeker nu alles steeds strenger wordt.
En als je t gas intrapt maakt de auto genoeg motor geluid zeker met een KAI.

Die wil ik wel eens een keer horen dan?
Locked