stille versie invidia of luid...
stille versie invidia of luid...
Ben vandaag even naar TCC geweest om een nieuwe uitlaat te bestellen,ik heb de dc sports spruit genomen van geborstelt rvs met 63mm aansluiting+katvervanger 63mm. nou heb ik nog de keus uit een stille catback van invidia (dikkere einddemper) en de luidere versie (kleinere einddemper). hebben hier misschien mensen ervaring met 1 van deze 2 catback s?
Jij bedoelt het verschil tussen de GT300 en de G200 serie vermoedelijk. Terwijl ik nog nooit een R gezien heb met het G200 systeem.
Terwijl ook mijn voorkeur definitief uit zou gaan naar een (gemiddeld) stillere uitlaat, die toch presteerd!
Het GT300 systeem is het meest populair dacht ik, die zie ik het vaakst gemonteerd.
Terwijl ook mijn voorkeur definitief uit zou gaan naar een (gemiddeld) stillere uitlaat, die toch presteerd!
Het GT300 systeem is het meest populair dacht ik, die zie ik het vaakst gemonteerd.
ja dat zou kunnen ja,en dan bedoelde robert-jan voor mij de G200 denk ik de stillere raadde hij me aan. maar die kon die eerst nog alleen maar leveren met titanium eindstuk dat gekleurde metaal. mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar gewoon een chromen eindstuk,maar dat kon nog wel een paar maanden duren voor die weer binnen kwam. dus de meeste bekende is hier de luidere versie als ik het goed begrijp...
Re: stille versie invidia of luid...
VTECRTY wrote:ik heb de dc sports spruit genomen van geborstelt rvs met 63mm aansluiting+katvervanger 63mm.
Geborsteld rvs? Zijn die dc spruitjes niet meestal hoogglans gepolierd?