Snelste Ring rondje ooit!
- Gaskleppie
Snelste Ring rondje ooit!
http://video.google.nl/videoplay?docid=2990770163894389660&q=radical+sr8
Met een straat legale auto.
Al erkennen de duitsers het niet. Volgens hun is het geen straat auto....
Volgens mij kunnen ze het gewoon niet over hun hart verkrijgen dat het record niet met een duitse auto gereden is!
Met een straat legale auto.
Al erkennen de duitsers het niet. Volgens hun is het geen straat auto....
Volgens mij kunnen ze het gewoon niet over hun hart verkrijgen dat het record niet met een duitse auto gereden is!
-
-
- Gaskleppie
Radikal heeft het nieuwe snelheidsrecord op de Nurburgring te pakken. Het oude record stond op naam van een Porsche 996 GT2 EDO competition, die er 7 minuten en 15 seconden over deed. Radikal liet in Januari al weten dat een tijd onder de 7 minuten mogelijk moest zijn, dat hebben ze geweten want de SR8 deed een rondje in maar liefst 6 minuten en 55 seconden! Dat is 20 seconden sneller!
In wat voor tijd heeft die Donkervoort het dan gedaan? Volgens mij is de tijd van radical nog steeds de snelste.
Gaskleppie wrote:Radikal heeft het nieuwe snelheidsrecord op de Nurburgring te pakken. Het oude record stond op naam van een Porsche 996 GT2 EDO competition, die er 7 minuten en 15 seconden over deed. Radikal liet in Januari al weten dat een tijd onder de 7 minuten mogelijk moest zijn, dat hebben ze geweten want de SR8 deed een rondje in maar liefst 6 minuten en 55 seconden! Dat is 20 seconden sneller!
In wat voor tijd heeft die Donkervoort het dan gedaan? Volgens mij is de tijd van radical nog steeds de snelste.
Ik dacht 7,1489 met de "oude"auto, dus de radikal is sneller.
Ik heb even niet op de tijden gelet

Deze is de volgende keer aan de beurt:
Gaskleppie wrote:Radikal heeft het nieuwe snelheidsrecord op de Nurburgring te pakken. Het oude record stond op naam van een Porsche 996 GT2 EDO competition, die er 7 minuten en 15 seconden over deed. Radikal liet in Januari al weten dat een tijd onder de 7 minuten mogelijk moest zijn, dat hebben ze geweten want de SR8 deed een rondje in maar liefst 6 minuten en 55 seconden! Dat is 20 seconden sneller!
Ik heb het even opgezocht, en de D8 270 RS deed er ongeveer 7:18 over.

Is wel langzamer dan de Porsche 911 GT2 EDO, maar de laatste jaren is het wel erg hard gegaan op de "Ring".
Hier wat meer over de onlangs verreden ronderecords (wel in het Frans)