Ik was al verschillende keren komen kijken hier, ziet er goed uit en ik herken een paar gebruikers vanop andere fora. Dus stel ik mij ook maar eens voor.
Ik ben Gerben, ben gek van EK's, vooral de EK9 is hot!
In november 2005 heb ik mij een EK4 aangekocht. Het is een Eternal Blue, bouwjaar 2000, ongevalvrije hatch met een B16A2 blokje dat bij aankoop nog geen 60000 kms had.
welkom! Nice JDM look!!
Kan ik jou niet een keer zijn tegen gekomen? Toen was er een hele groep Belgen op weg naar Nederland, naar Assen dacht ik, voor een Japanse auto meeting. Ik was toevallig op weg naar belgie en kwam een hele groep Honda's tegen. Waaronder ook zo'n EK4, zelfde kleurtje en ook gele lampen, maar had dacht ik geblindeerde ramen. Maar daar kan ik me in vergissen.
off-topic.
Vriend van me zit tussen een EK9 en een Skyline R32 te twijfelen.
Zou dan de eerste EK9 in Nederland zijn klopt dat?
Uiteraard welkom op dit forum Gerben, ook namens mij!
Zelf zat ik nog te twijfelen, want dit EK model vind ik er mooi. En is al een stuk jonger als wat ik nu rij, maar et wordt toch een EP hoogstwaarschijnlijk!
gerb wrote:Maar ik zag deze te koop en kon hem niet laten staan.
En gelijk heb je... Ik zou 2 jaar geleden hetzelfde gedaan hebben. Maar door een werkloos periode toch huidige auto gehouden, nu op zoek naar iets nieuwers!
In België is swappen naar B18 of K20 geen optie.
Het nieuw blok, terug een B16, zal hoge CR hebben, 9000+rpm draaien en zou 200+pk moeten produceren.
Meer hierover in 2007.