Van 1 t/m 10 dec zal er in Essen Duitsland weer de Essen-Motorshow worden gehouden.
Info: www.essen-motorshow.de
Adres:
Messe in Essen
Norbertstrasse
45131 Duitsland
Ik heb vrijdag 8 december een dagje vrij genomen om de drukte van het weekend te ontlopen.
Alleen al de rit er naar toe is fun :twisted:
Ik ga net als vorig jaar met Martijn maar als er meer mensen gaan is het misschien leuk samen te gaan.
Wat is er zoal te zien/doen: Een zeer goede mix van mooie auto's en lekkere Duitse Babe's :-), veel verschillende auto's en natuurlijk ook history, dit jaar staat in het teken van LeMans . Voor de mensen die op het punt staan onderdelen voor je ride te kopen (bv Uitlaat) zou ik even wachten want hier kan je vaak een betere deal krijgen.
Wie gaat er mee?
1. Frans
2. Martijn
3. Miguel
4. Urvin + aanhang
5. Robin
6. Kar-ming
7. Patrick
---------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------
-Update- 29-11-2006
De beurs gaat om 10:00h open dus we gaan op tijd rijden.
We verzamelen in Hoofddorp bij McDonald en later aan de grens bij Beek langs de A12. Er is een tankstation, maar ik weet niet welk merk :?:
Schema:
05:15 - 05:40h verzamelen McDonald Hoofddorp
05:40h vertrek vanaf Hoofddorp
07:30 - 08:00h verzamelen Tankstation Beek A12 grensovergang
08:00h vertrek vanaf Beek
09:30 - 10:00h aankomst Messe-Essen
Telefoon nummers:
Lijkt me makkelijk deze van te voren uit te wisselen via PB.
Papieren (geldig):
- Rijbewijs
- Paspoort
Om het elkaar wat makkelijker te maken om elkaar niet uit het oog te verliezen stel ik voor dat we allemaal een wit t-shirt dragen.
Bij aankomst is er een kleding garderobe beschikbaar dus rondlopen met jas is niet nodig binnen.
Te gek dat we met een toffe groep gaan, vergeet je camera en rugtas niet voor de babes-shots.
Als je iets op de beurs wil kopen en je weet het type nummer al, neem dit dan mee.
Aan de babes die meegaan; graag het Type-R babe shirt :wink: