Verjaardag Soichiro.

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Verjaardag Soichiro.

Post by Gaskleppie »

Zoals iedereen natuurlijk weet zou onze geestelijk vader Soichiro Honda op 17 november 100 jaar geworden zijn.

Gaan we nog iets speciaals doen die dag?
17 november valt op een vrijdag.

iemand iedeen?
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Karten misschien?
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

karten is cool :D
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Wel met Honda motortje achterop natuurlijk!

Ik ben voor Karten!
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Karten lijkt mij leuk, en dan na afloop een rondje saké met sushi met flink wat wasabi.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Zolang ze alle leuke modellen voor zichzelf houden viert hij zijn verjaardag maar alleen...

:wink:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ik ben ook voor karten!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Ik heb al een verjaardag op die dag :(

Toevallig ook van mijn vader...

Otan-djoobie omedetoo gozaj-mas Honda-San 8)
chris
Posts: 664
Joined: Tue Mar 29, 2005 10:44 pm

Post by chris »

VTECCIE wrote:Zolang ze alle leuke modellen voor zichzelf houden viert hij zijn verjaardag maar alleen...

:wink:



hehehe :worshippy:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Zolang ze alle leuke modellen voor zichzelf houden viert hij zijn verjaardag maar alleen...


Daar kan die ouwe toch niks aan doen?
BlackTeg
Posts: 205
Joined: Sat Feb 14, 2004 12:15 pm

Post by BlackTeg »

Gaskleppie wrote:
Zolang ze alle leuke modellen voor zichzelf houden viert hij zijn verjaardag maar alleen...


Daar kan die ouwe toch niks aan doen?


Waarom niet? :D
Image
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Ze zouden zich bij Honda eens af moeten vragen welke auto's wij willen. Er zijn er genoeg die geïnteresseerd zijn in een DC5. Er rijden er al een paar 100 van rond in de UK, en als het stuur aan de "goede" kant zou zitten zou het in Europa net zo gaan. Ook de CTR Sedan mag zich in een warme belangstelling heugen, om over de Accord Euro R maar te zwijgen. Er zijn genoeg mensen die naar een ander merk overstappen puur omdat Honda hun dat niet bied wat ze willen hebben, hoewel ze erg verknocht zijn aan het merk.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Mee eens alleen denken autofabrikanten niet in 100-en maar in miljoenen en dan over heel europa.
Hun marktaandeel in NL is al niet zo groot en als ze dan nog meer modellen europa rijp moeten maken (denk aan stuur en emissie etc) dan kost het hun meer dan dat het opleverd.

En de ATR heeft in verhouding niet echt voet aan de grond gezet in NL al vinden wij van wel.

Maar ben het met je eens dat ze een supersnelle middenklasser missen die het op kan nemen tegen de WRX en de Evo.
Nana korobi ya oki
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Het voeren van een bepaald model, ook al worden er geen mega-aantallen van afgezet kan toch voor een imago-boost zorgen. Een EuroR kan bij wijze van spreken iemand de showroom inlokken, maar als hij met een Accord 2.2i CTDI naar buiten gaat heb je toch ook wat gewonnen?
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

AccordTypeaRd wrote:Ze zouden zich bij Honda eens af moeten vragen welke auto's wij willen. Er zijn er genoeg die geïnteresseerd zijn in een DC5. Er rijden er al een paar 100 van rond in de UK, en als het stuur aan de "goede" kant zou zitten zou het in Europa net zo gaan. Ook de CTR Sedan mag zich in een warme belangstelling heugen, om over de Accord Euro R maar te zwijgen. Er zijn genoeg mensen die naar een ander merk overstappen puur omdat Honda hun dat niet bied wat ze willen hebben, hoewel ze erg verknocht zijn aan het merk.


Helemaal juist, dat is exact de reden dat ik genoodzaakt ben om over te stappen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

AccordTypeaRd wrote:Het voeren van een bepaald model, ook al worden er geen mega-aantallen van afgezet kan toch voor een imago-boost zorgen. Een EuroR kan bij wijze van spreken iemand de showroom inlokken, maar als hij met een Accord 2.2i CTDI naar buiten gaat heb je toch ook wat gewonnen?


Ben ik zeker met je eens ja maar dat is blijkbaar niet de strategie van Honda. Wat de strategie wel is weten alleen de mensen op de bovenste verdieping van het Honda gebouw....
Nana korobi ya oki
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

VTECCIE wrote:
AccordTypeaRd wrote:Ze zouden zich bij Honda eens af moeten vragen welke auto's wij willen. Er zijn er genoeg die geïnteresseerd zijn in een DC5. Er rijden er al een paar 100 van rond in de UK, en als het stuur aan de "goede" kant zou zitten zou het in Europa net zo gaan. Ook de CTR Sedan mag zich in een warme belangstelling heugen, om over de Accord Euro R maar te zwijgen. Er zijn genoeg mensen die naar een ander merk overstappen puur omdat Honda hun dat niet bied wat ze willen hebben, hoewel ze erg verknocht zijn aan het merk.


Helemaal juist, dat is exact de reden dat ik genoodzaakt ben om over te stappen.



DESERTEUR :lol: :wink:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Zeg dat tegen Honda Japan die al die bagger modellen op de markt brengt of al het leuks voor zichzelf...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

VTECCIE wrote:Zeg dat tegen Honda Japan die al die bagger modellen op de markt brengt of al het leuks voor zichzelf...


Ja mijn idee....

Ik snap het ook niet zo...Stuur aan de andere kant..En je kan ook USA op...Het lijkt mij dat je de ontwikkelingskosten van de auto als geheel juist eerder terug verdiend...

Maar ja, ze zullen er wel een rede voor hebben...Heb natuurlijk geen verstand van het hoe en waarom...Maar lijkt mij, als de auto er 'toch al is' het stuur ombouwen+emissie niet zoveel kost, en dat je dat er toch wel snel uithaalt...

Nu ben je bijna genoodzaakt om over te stappen, als je groter wilt dan een CTR...(en nieuw)
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Ondertussen hadden ze wel gelijktijdig twee SUV's (CR-V en HR-V) en midi-MPV's (FR-V en Stream) in hun assortiment.
Locked