Verjaardag Soichiro.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Verjaardag Soichiro.
Zoals iedereen natuurlijk weet zou onze geestelijk vader Soichiro Honda op 17 november 100 jaar geworden zijn.
Gaan we nog iets speciaals doen die dag?
17 november valt op een vrijdag.
iemand iedeen?
Gaan we nog iets speciaals doen die dag?
17 november valt op een vrijdag.
iemand iedeen?
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Zolang ze alle leuke modellen voor zichzelf houden viert hij zijn verjaardag maar alleen...
:wink:
:wink:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Ze zouden zich bij Honda eens af moeten vragen welke auto's wij willen. Er zijn er genoeg die geïnteresseerd zijn in een DC5. Er rijden er al een paar 100 van rond in de UK, en als het stuur aan de "goede" kant zou zitten zou het in Europa net zo gaan. Ook de CTR Sedan mag zich in een warme belangstelling heugen, om over de Accord Euro R maar te zwijgen. Er zijn genoeg mensen die naar een ander merk overstappen puur omdat Honda hun dat niet bied wat ze willen hebben, hoewel ze erg verknocht zijn aan het merk.
Mee eens alleen denken autofabrikanten niet in 100-en maar in miljoenen en dan over heel europa.
Hun marktaandeel in NL is al niet zo groot en als ze dan nog meer modellen europa rijp moeten maken (denk aan stuur en emissie etc) dan kost het hun meer dan dat het opleverd.
En de ATR heeft in verhouding niet echt voet aan de grond gezet in NL al vinden wij van wel.
Maar ben het met je eens dat ze een supersnelle middenklasser missen die het op kan nemen tegen de WRX en de Evo.
Hun marktaandeel in NL is al niet zo groot en als ze dan nog meer modellen europa rijp moeten maken (denk aan stuur en emissie etc) dan kost het hun meer dan dat het opleverd.
En de ATR heeft in verhouding niet echt voet aan de grond gezet in NL al vinden wij van wel.
Maar ben het met je eens dat ze een supersnelle middenklasser missen die het op kan nemen tegen de WRX en de Evo.
Nana korobi ya oki
AccordTypeaRd wrote:Ze zouden zich bij Honda eens af moeten vragen welke auto's wij willen. Er zijn er genoeg die geïnteresseerd zijn in een DC5. Er rijden er al een paar 100 van rond in de UK, en als het stuur aan de "goede" kant zou zitten zou het in Europa net zo gaan. Ook de CTR Sedan mag zich in een warme belangstelling heugen, om over de Accord Euro R maar te zwijgen. Er zijn genoeg mensen die naar een ander merk overstappen puur omdat Honda hun dat niet bied wat ze willen hebben, hoewel ze erg verknocht zijn aan het merk.
Helemaal juist, dat is exact de reden dat ik genoodzaakt ben om over te stappen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
AccordTypeaRd wrote:Het voeren van een bepaald model, ook al worden er geen mega-aantallen van afgezet kan toch voor een imago-boost zorgen. Een EuroR kan bij wijze van spreken iemand de showroom inlokken, maar als hij met een Accord 2.2i CTDI naar buiten gaat heb je toch ook wat gewonnen?
Ben ik zeker met je eens ja maar dat is blijkbaar niet de strategie van Honda. Wat de strategie wel is weten alleen de mensen op de bovenste verdieping van het Honda gebouw....
Nana korobi ya oki
VTECCIE wrote:AccordTypeaRd wrote:Ze zouden zich bij Honda eens af moeten vragen welke auto's wij willen. Er zijn er genoeg die geïnteresseerd zijn in een DC5. Er rijden er al een paar 100 van rond in de UK, en als het stuur aan de "goede" kant zou zitten zou het in Europa net zo gaan. Ook de CTR Sedan mag zich in een warme belangstelling heugen, om over de Accord Euro R maar te zwijgen. Er zijn genoeg mensen die naar een ander merk overstappen puur omdat Honda hun dat niet bied wat ze willen hebben, hoewel ze erg verknocht zijn aan het merk.
Helemaal juist, dat is exact de reden dat ik genoodzaakt ben om over te stappen.
DESERTEUR :lol: :wink:
Zeg dat tegen Honda Japan die al die bagger modellen op de markt brengt of al het leuks voor zichzelf...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Zeg dat tegen Honda Japan die al die bagger modellen op de markt brengt of al het leuks voor zichzelf...
Ja mijn idee....
Ik snap het ook niet zo...Stuur aan de andere kant..En je kan ook USA op...Het lijkt mij dat je de ontwikkelingskosten van de auto als geheel juist eerder terug verdiend...
Maar ja, ze zullen er wel een rede voor hebben...Heb natuurlijk geen verstand van het hoe en waarom...Maar lijkt mij, als de auto er 'toch al is' het stuur ombouwen+emissie niet zoveel kost, en dat je dat er toch wel snel uithaalt...
Nu ben je bijna genoodzaakt om over te stappen, als je groter wilt dan een CTR...(en nieuw)