Page 1 of 2

LSD

Posted: Sun Oct 08, 2006 2:59 pm
by Jo&
Ik was wat aan het googlen, en ik las op deze website
http://www.evvo.co.uk/carl_spec.php
dat de CTR: Features a torque-responsive, helical, limited-slip differential.
Staat bij transmission...
Geldt dat alleen voor de nieuwe en wat houd dat precies in?

Posted: Sun Oct 08, 2006 3:02 pm
by Filip
Op de CTR weet ik het niet, maar de ITR heeft LSD.

Posted: Sun Oct 08, 2006 3:08 pm
by Jo&

Posted: Sun Oct 08, 2006 5:10 pm
by MikeEp3
Alleen in Japan is hij met LSD geleverd.

Posted: Sun Oct 08, 2006 6:32 pm
by Voodoo
Filip wrote:Op de CTR weet ik het niet, maar de ITR heeft LSD.


En onze ATR's :D

Posted: Sun Mar 25, 2007 4:26 pm
by Gangaran
Even een vraag. Hoe kan je weten of een auto LSD heeft? Dit zonder de bak eronderuit te moeten halen?

Posted: Sun Mar 25, 2007 5:12 pm
by roblom
Staat met zwarte letters op de bak zelf. Vlak naast de motorcode.
En je kan het voelen als je gasgeeft in een bocht. Maar dan moet je wel een beetje vergelijkingsmateriaal hebben om het te kunnen voelen.

Posted: Sun Mar 25, 2007 6:28 pm
by becas©
als het goed is staat het ook in de bak gestampt(?)

Posted: Sun Mar 25, 2007 7:28 pm
by Gangaran
Ok thanks voor de info. Idd ik dacht ook dat je in de bochten moet voelen, maar je moet het wel kunnen vergelijiken met en zonder.

Posted: Mon Mar 26, 2007 3:25 pm
by becas©
geloof me maar dat als je 't hebt gehad, je niet meer zonder wilt (just like sex! Of smarties...)

Posted: Mon Mar 26, 2007 4:09 pm
by slydawg
Makkelijke test, ga met 1 band in de berm en de andere gewoon op straat, trek op, als wiel in berm begint te spinnen en je nagenoeg niet vooruit komt heb je geen LSD.

Posted: Tue Mar 27, 2007 8:15 am
by slED9e
becas© wrote:geloof me maar dat als je 't hebt gehad, je niet meer zonder wilt (just like sex! Of smarties...)

of sex met smarties zelfs, niet zo bescheiden hoor.
Als je auto het niet heeft is het een niet te versmaden upgrade in mijn ogen

Posted: Tue Mar 27, 2007 12:12 pm
by slydawg
Iemand die het nooit op z'n auto heeft gehad zal het denk ik ook niet missen

Posted: Tue Mar 27, 2007 12:52 pm
by slED9e
of eerder niet weten wat ie mist

Posted: Wed Mar 28, 2007 12:02 pm
by HondArd
LSD is overigens niet onder alle omstandigheden ideaal. Met te lang rijden in de sneeuw bestaat de kans dat hij te warm aanloopt en kapot gaat.

Posted: Wed Mar 28, 2007 12:49 pm
by LCR
Bij die warmte is het sneeuw al gesmolten :lol: :lol:

Posted: Wed Mar 28, 2007 3:52 pm
by Voodoo
AccordTypeaRd wrote:LDS is overigens niet onder alle omstandigheden ideaal. Met te lang rijden in de sneeuw bestaat de kans dat hij te warm aanloopt en kapot gaat.


Ard, het is nog altijd LSD...misschien dat jij LDS hebt :wink:

Posted: Fri Mar 30, 2007 6:31 pm
by HondArd
Voodoo wrote:
AccordTypeaRd wrote:LDS is overigens niet onder alle omstandigheden ideaal. Met te lang rijden in de sneeuw bestaat de kans dat hij te warm aanloopt en kapot gaat.


Ard, het is nog altijd LSD...misschien dat jij LDS hebt :wink:

:o ops: zbelvaudtje.

Posted: Mon Apr 02, 2007 1:08 pm
by Beekie
Er word hier gesproken over een ''niet te versmaden upgrade'', is het wel zinnig dit achteraf in te bouwen en zo ja waar moet je dan aan denken (kosten, eventuele andere aanpassingen/toegoegingen)???

Greetzz,
Jeroen.

Posted: Mon Apr 02, 2007 3:53 pm
by slydawg
Is het zinnig? Als je je auto normaal gebruikt zal je er niet veel aan hebben.
Voor het echte bochten werk is het zeker zinnig.
Kosten zou ik niet weten. Reken maar dat je je auto waarschijnlijk een werkdag kwijt bent.