Ik was wat aan het googlen, en ik las op deze website
http://www.evvo.co.uk/carl_spec.php dat de CTR: Features a torque-responsive, helical, limited-slip differential.
Staat bij transmission...
Geldt dat alleen voor de nieuwe en wat houd dat precies in?
Staat met zwarte letters op de bak zelf. Vlak naast de motorcode.
En je kan het voelen als je gasgeeft in een bocht. Maar dan moet je wel een beetje vergelijkingsmateriaal hebben om het te kunnen voelen.
Makkelijke test, ga met 1 band in de berm en de andere gewoon op straat, trek op, als wiel in berm begint te spinnen en je nagenoeg niet vooruit komt heb je geen LSD.
AccordTypeaRd wrote:LDS is overigens niet onder alle omstandigheden ideaal. Met te lang rijden in de sneeuw bestaat de kans dat hij te warm aanloopt en kapot gaat.
Ard, het is nog altijd LSD...misschien dat jij LDS hebt :wink:
AccordTypeaRd wrote:LDS is overigens niet onder alle omstandigheden ideaal. Met te lang rijden in de sneeuw bestaat de kans dat hij te warm aanloopt en kapot gaat.
Ard, het is nog altijd LSD...misschien dat jij LDS hebt :wink:
Er word hier gesproken over een ''niet te versmaden upgrade'', is het wel zinnig dit achteraf in te bouwen en zo ja waar moet je dan aan denken (kosten, eventuele andere aanpassingen/toegoegingen)???
Is het zinnig? Als je je auto normaal gebruikt zal je er niet veel aan hebben.
Voor het echte bochten werk is het zeker zinnig.
Kosten zou ik niet weten. Reken maar dat je je auto waarschijnlijk een werkdag kwijt bent.