Hoi mensen
Ik ga binnenkort een eigen auto kopen!
bedrag rond de 20.000 euries..
nu zit ik dus te kiezen tussen een CTR en een Leon R.
Heeft 1 van de CTR rijdens wel eens een x naast een Leon R gestaan?
ben erg benieuwd wat de verschillen zijn kwa prestaties!.
Heeft 1 van jullie mischien nog een ander goed voorstel kwa auto..
hij moet wel een beetje ruimte hebben op de achterbank dus een ITR valt al af
Je geeft zelf al aan dat je vtec verslavend vindt......dus de keus is al gemaakt.... :wink:
Een type R is zeldzamer, en heeft denk ik meer rijbeleving dan een Leon, plus dat Seat Leon's op elke hoek van de straat staan......
Tis maar wat je leuk vind.
Mijn zus heeft een Leon... en ook een kindje tegenwoordig, en die klaagt nou al over te weinig ruimte...
Dus zou er nog ff goed over nadenken idd... voor je met spijt al die kinderwagens en weet ik wat allemaal achter in je te kleine ctr of leon probeert te proppen...
WinFreak wrote:Mijn zus heeft een Leon... en ook een kindje tegenwoordig, en die klaagt nou al over te weinig ruimte...
Is ook een kwestie van alleen het hoogst noodzakelijke meenemen. Mijn ouders deden vroeger alles met een driedeurs Renault R5 toen mijn broer en ik nog in kinderzitjes vertoefden. Ging erg goed allemaal. Maar asl je echt ruimte wil: een ATR is dan helemaal een goede optie, hoewel je dan wel met het nadeel zit dat de achterbankleuning niet omgeklapt kan worden.
Naast elkaar bij het stoplicht zijn de auto's precies even snel, 6,9~7,0sec naar 100, alleen op tussen acceleratie is de LCR de CTR de baas. Je betaald hier dan ook flink voor aan de pomp!
SnoopDogg wrote:Naast elkaar bij het stoplicht zijn de auto's precies even snel, 6,9~7,0sec naar 100, alleen op tussen acceleratie is de LCR de CTR de baas. Je betaald hier dan ook flink voor aan de pomp!
De LCR zal op de tussen accelleratie echt niet weglopen van de de CTR. Denk dat het vrijwel gelijk zal blijven, er vanuit gaand dat beide standaard zijn.
Op circuit is de CTR de LCR wel de baas.
Me zwager heeft een accord maar die vindt het niet fijn dat de achterbank niet plat kan.. dus ja denk dat het niet erg handig is..
maar is een leon niet een stuk sneller met chip dan een CTR met chip??
Nja dat misschien, maar als ik niet blij was met de ITR zou ik het wel eerlijk tegen de andere zeggen.
Kan echter hier alleen iets uit afleiden, omdat, ik geen ervaring heb met de LCR, dat als de CTR net zo fijn is, ik naar de Honda neig. Op meerdere vlakken.
Maar je moet zelf de keus maken, en de auto kiezen waar jij je het lekkerst bij voelt. Dat is voor iedereen anders... Anders zou iedereen Honda rijden :-)