Honda meest betrouwbaar !
Was er dan ooit een twijfel over die betrouwbaarheid?
Mzzzl,
Jay aRTi
Mzzzl,
Jay aRTi
History of driven cars:
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
Life is too short for to drive boring cars.
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
Life is too short for to drive boring cars.
De Jazz en Accord in de prijzen bij de tevredenheidstrofee
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5405&cache=no
je kunt ze maar binnen hebben... :wink:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5405&cache=no
je kunt ze maar binnen hebben... :wink:
En, hoe stom het ook is, Honda (of de andere 'goedkope' merken) zullen ook nooit het aanzien krijgen dat een Mercedes, BMW enz hebben puur doordat ze goedkoop zijn ivm de luxe duitse merken. Daarmee laat je zien dat je het kan betalen, en dát geeft aanzien...
desalniettemin mag je er in mijn ogen trots op zijn als je een ATR rijdt als pappa :-)
desalniettemin mag je er in mijn ogen trots op zijn als je een ATR rijdt als pappa :-)
En dan snap ik weer niet dat Honda jarenlang verweten werd dat ze (in vergelijking met de concurrentie) vaak duurder waren. Één van de redenen waarom de ATR niet zo erg goed is verkocht ligt aan het erg grote prijsverschil t.o.v. de Impreza's GT turbo/555. Op de lange duur heb je wel meer auto aan een ATR maar de potentiële nieuwekomer zag dat dus anders. Maar goed, ik hoop nog in lengte van jaren met de ATR te kunnen blijven rijden. Autoliefhebbers zien heus wel dat je iets byzonders onder je kont hebt, ook al rijden ze zelf met een om het even welk merk. De "gewone" autorijder interesseert het toch geen zak.
Daar komt nog bij dat weinig mensen weten wat VTEC inhoudt.
Een turbo kent iedereen wel en staat voor hun gelijk aan snelheid maar VTEC is onbekend. Meeste denken "oow dat zal wel variable kleptiming zijn dus hij is wat zuiniger" Maar ja slechts een handje vol (en dat zijn de echte liefhebbers) weten het en bewonderen het. Jan modaal rijdt liever een Vectra dan een Accord want z''n collega's hebben er ook 1 dus dat zal wel goed zijn.
Een turbo kent iedereen wel en staat voor hun gelijk aan snelheid maar VTEC is onbekend. Meeste denken "oow dat zal wel variable kleptiming zijn dus hij is wat zuiniger" Maar ja slechts een handje vol (en dat zijn de echte liefhebbers) weten het en bewonderen het. Jan modaal rijdt liever een Vectra dan een Accord want z''n collega's hebben er ook 1 dus dat zal wel goed zijn.
Nana korobi ya oki
zetxzesr wrote:De Jazz en Accord in de prijzen bij de tevredenheidstrofee
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5405&cache=no
je kunt ze maar binnen hebben... :wink:
Helemaal mee eens. Ben zeer tevreden over de Jazz.
2 Minpuntjes:
- Onderstuur
- Bonkende voorwielophanging als je met een vaartje over een drempel sjeest.
Misschien vraag ik wel teveel van m'n 1.2tje :lol:
H22A7 wrote:Japanners domineren ook aangepaste Tevredenheidstrofee 9-10-2006
De Honda Jazz heeft afgelopen vrijdag de AutoWeek Tevredenheidstrofee gewonnen. Honda won ook de overall prijs. Het was de bedoeling dat Europese merken in de nieuwe onderzoeksopzet – waarbij aan jongere auto’s werd gemeten – meer dan voorheen kans op een podiumplaats zouden maken. Misschien wás die kans ook wel groter, maar vijf van de zes hoofdprijzen gingen niettemin naar Japanse auto’s. Alleen de Audi A6 redde de Europese eer, in de categorie ‘executive’ auto’s .
Tijdens de vorige edities van de Tevredenheidstrofee wonnen Subaru (2002 en 2003) en Lexus (2004 en 2005) de hoofdprijs. Saillant: in Duitsland kwam onlangs Toyota als beste uit de bus in een klanttevredenheidsonderzoek van J.D Power. Honda eindigde daar als tweede. De tevredenheid over Japanse merken is dus geen puur Nederlandse aangelegenheid.
Het prijzenfeest van AutoWeek, dat werd gehouden in de showroom van Hessing langs de A2, was een wedstrijd tussen Toyota en Honda. Eerstgenoemde won met de Prius in de compacte middenklasse en met de Corolla Verso in de mpv-klasse. Honda won naast de hoofdprijs ook in het compacte segment (met de Jazz) en in de middenklasse (met de Accord). Zoals gezegd won de A6 bij de executives, terwijl de suv-prijs naar de Subaru Forrester ging.
De wedstrijd Toyota – Honda werd op de valreep nog 3-3. Toyota won namelijk de vakjuryprijs voor de beste introductiecampagne, voor de Yaris.
Dubbelle post, elders verwijderd en maar hier bij geplaatst.