nokkenassen
nokkenassen
heeft er iemand ervaring met BLOX nokkenassen?
of zijn er nog andere goede merken?
en voor de versnelingsbak olie welke is het beste ATF of ?
groeten jimmy.
of zijn er nog andere goede merken?
en voor de versnelingsbak olie welke is het beste ATF of ?
groeten jimmy.
- Gaskleppie
Blox heb ik hier in nederland nog niet gezien maar de berichten vauit de states zijn goed. Nog geen horror verhalen gelezen wat op zich al een compliment is.
Schijnen erg te lijken op de skunk2 pro wat ook een compliment is.
Wel sterkere veren nemen! En als je boven de 9500rpm wilt gaan (niet aan te bevelen) andere schotels.
Schijnen erg te lijken op de skunk2 pro wat ook een compliment is.
Wel sterkere veren nemen! En als je boven de 9500rpm wilt gaan (niet aan te bevelen) andere schotels.
- Gaskleppie
- Gaskleppie
Gaskleppie wrote:Wacht maar.....
Ik heb al 2 keer bij ITR motoren de standaard klepveerschotels zien breken. Dat ging ook niet direkt maar na een tijdje.
Geeft een hoop troep hoor!
Geen flauw idee ... de moeite dus om eens te onderhoren als ik het goed begrijp ...
En wat raad je me eventueel aan moest het niet gebeurd zijn ??
En is dit serieuse ingreep of iets dat je op een zonnige zondag morgen kan doen :wink:
- Gaskleppie
[quote="Gaskleppie"]....Welke idioot heeft jou computer geprogrammeerd dat je 10.000rpm kan draaien terwijl je motor nog standaard is?
Die gozer verkoopt zeker ook motorblokken ]
idd 10.000rpm is gewoon crazy op 'n standaard blok en heeft totaal geen nut. Alleen Russische roulette spelen met je blok!
Blox steken moet je steeds veren en klepveren veranderen... ze houden wel van meer compressieverhouding voor een goed resultaat en V-Tecpunt moet verplaatst worden. 9500 toeren is wel.
Die gozer verkoopt zeker ook motorblokken ]
idd 10.000rpm is gewoon crazy op 'n standaard blok en heeft totaal geen nut. Alleen Russische roulette spelen met je blok!
Blox steken moet je steeds veren en klepveren veranderen... ze houden wel van meer compressieverhouding voor een goed resultaat en V-Tecpunt moet verplaatst worden. 9500 toeren is wel.
Simplicity is the characteristic of the real thing!
Gaskleppie wrote:Je hebt er de juiste spullen voor nodig, dat maakt het een beetje moeilijk.
Compressor, veren drukker etc.
Als je die niet hebt gaat het niet.
Dat is idd zo.
Ik heb hier bij mij in de buurt van die ghetto tuners die de klepveren gewoon indrukken met een ringsleutel, alleen als je ff kracht verminderd schiet de boel je om de oren wat dus ook gebeurd, gevolg, onderdeeltjes kwijt/in het blok gevallen :shock:
Gewoon juiste gereedschap gebruiken, dat scheelt tijd, is makkelijker en veiliger.
Welke idioot heeft jou computer geprogrammeerd dat je 10.000rpm kan draaien terwijl je motor nog standaard is?
Die gozer verkoopt zeker ook motorblokken ;-)
Bijna 10000rpm he .... ik denk zo een 9600 a 9700 en ik weet niet of hij nog standaard is ... terwijl ik hier lig te typen is er een sms onderweg met die vraag ...
Nu moest het niet zijn ... naar waar gaan dan want hier weet ik niet zo direkt iemand en R-speed die alles gemonteerd heeft bestaat niet meer ...
ITR1217 wrote:Nu moest het niet zijn ... naar waar gaan dan want hier weet ik niet zo direkt iemand en R-speed die alles gemonteerd heeft bestaat niet meer ...
Heb ik dat goed verstaan, maar zit gij te "revven" over de 9500 toeren met een JRSC? bij hoeveel PSI?
Als je een Hondata ECU hebt is de toerentalbegrenzer snel verzet.
Je kan er gewoon op wachten... je moet dan wel is bellen voor een afspraak en tot in Leuven rijden.
Simplicity is the characteristic of the real thing!