Lachgas CTR
Lachgas CTR
Wil alleen weten of een lachgas systeem aan of af te raden is voor een CTR... Indien aan te raden is, waar zou je zoiets kunnen doen??
mr. X wrote:(hadden er laatst een Skyline R34 GT-R staan! plus nog 2 R33's en een supra.. wil iets zeggen lijkt me)
Wat moet dat zeggen dan? Dat ze kunnen importeren?
Ik heb zelf geen ervaring met DBM maar via diverse andere forums vang ik ook vaak negatieve dingen op. Maar dat is niet het onderwerp van dit topic.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
Maar het is NIET slecht voor je blok mits je het natuurlijk proper begruikt!
Niet waar!
Lachgas heeft een enorme hoge verbrandingstemperatuur en dat gaat ten koste van de levensduur van je motor. verder is het vrij gevaarlijk om te gebruiken. Zolang alles goed gaat en je doet niet te gek kan het best lang goed gaan. Gaat er echter iets mis in de brandstof aanvoer gaat het gelijk erg fout.
bv een vrij lege tank kan met sterk accelereren (gaat meestal gepaard met lachgas) kan een tijdelijk arm mengsel geven. Normaal gesproken is dat al slecht voor je motor, bij lachgas zal de verbrandings temperatuur zo erg ophoog gaan dat je zuigers direkt wegsmelten.
Dat het mis kan gaan heeft Ronnie de wilde afgelopen jaar nog vrij veel laten zien. In 1 jaar 3 B16's naar de knoppen met een geavanceerd lachgas systeem die op 80pk ingesteld stond!
VTECCIE wrote:mr. X wrote:(hadden er laatst een Skyline R34 GT-R staan! plus nog 2 R33's en een supra.. wil iets zeggen lijkt me)
Wat moet dat zeggen dan? Dat ze kunnen importeren?
Ik heb zelf geen ervaring met DBM maar via diverse andere forums vang ik ook vaak negatieve dingen op. Maar dat is niet het onderwerp van dit topic.
Als ik een Skyline had zou ik hem niet zomaar uit handen geven!