Civic Coupe beter dan ITR Type R GasKleppie op de Schleife

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
genesis

Post by genesis »

mr. X wrote:
genesis wrote:
Moet een topic altijd zinnig zijn?! Saaie boel word het dan, is dat de Hollandse nuchterheid, doe maar gewoon dan doe je gek genoeg!

Genesis

nee maar voor de gezelligheid hoef ik ook niet bij jou aan te komen als ik zo lees hoe je je hier nu in dit topic hebt gemanifesteerd

Probeer het eens 1 op 1, je zal er van op kijken!

Genesis
IvoG

Post by IvoG »

Rob, je bent in het echt een toffe gozer, maar online niet altijd even succesvol zal ik maar zeggen. Blij zijn met je wagen is 1 ding, lopen stangen alleen maar om reakties uit te lokken is een ander.

Als je had gezegd: "Wat heb ik gisteren toch een gave dag gehad op de Ring, waar met mijn auto een tijd van ... is neergezet" dan had je heel wat positievere reacties gehad denk ik. En terecht. Maar nee, je moest zonodig stangen.

Tja, wie wind zaait...

Vindt zichzelf al gauw alleen in de kamer! :lol:
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

IvoG wrote:Rob, je bent in het echt een toffe gozer, maar online niet altijd even succesvol zal ik maar zeggen. Blij zijn met je wagen is 1 ding, lopen stangen alleen maar om reakties uit te lokken is een ander.

Als je had gezegd: "Wat heb ik gisteren toch een gave dag gehad op de Ring, waar met mijn auto een tijd van ... is neergezet" dan had je heel wat positievere reacties gehad denk ik. En terecht. Maar nee, je moest zonodig stangen.

Tja, wie wind zaait...

Vindt zichzelf al gauw alleen in de kamer! :lol:

Ik zeg maar niks :evil:
Locked