hoe hard heb jij ooit (zelf) gereden?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

boebla100 wrote:op mijn honda blackbird net boven de 300 op de teller :o ops:


kunnen we niet iets in stellen op dit forum zodat je je eerst moet voorstellen ofzo.
want 99% heeft toch het fantsoen niet om zich eerst hier gewoon voor te stellen :twisted:

want zo krijg je idd veel boebla in oude topic's!
Intey
Posts: 141
Joined: Sat Oct 14, 2006 2:14 pm

Post by Intey »

slydawg wrote:Tellerafwijking misschien? Als de begrenzer er niet af is gehaald.


Tellerafwijking? Volgens mij zonder begrenzer zou veel harder lopen dan 260.
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Intey wrote:
slydawg wrote:Tellerafwijking misschien? Als de begrenzer er niet af is gehaald.


Tellerafwijking? Volgens mij zonder begrenzer zou veel harder lopen dan 260.

Begrenzer komt er niet meteen in bij 250, maar bouwt langzaam af daarboven. Vele BMW's (maar Mercedessen ook) lopen vaak nog door naar de 270.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

boebla100 wrote:op mijn honda blackbird net boven de 300 op de teller :o ops:


Welkom]http://hotel.messageboard.nl/3633/viewforum.php?f=4[/url] :wink:
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

270 op de teller van de Alpina B10 van de baas.

Maar een heftigere ervaring was 230 (teller) met mijn EE9
Nana korobi ya oki
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

- 237km/u met de Lude (met 3 man)
- 230km/u met Ferrari 348TB, daarna ging er dus ook een caravan voor hangen.
- 145km/u Fiat Cinquecento 0.9 :)
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

210 Met de Corolla GT
215 met de ED9
195km/u met de Civic EK 1.4 ( IM mods ) van mijn moeder
265km/u in de begrenzer met de ITR
252km/u in de S2000 en toen van gas af moeten gaan want ik dacht dat ieder moment de softtop de lucht in zou gaan, zo hard begon dat ding lawaai te maken.

Vond de ITR prettiger rijden bij die snelheid overigens! Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk door de achterspoiler en verlagingskit zijn die de S nog niet heeft.
pikske
Posts: 41
Joined: Wed Mar 01, 2006 6:09 pm

Post by pikske »

Die rit in mijn vader zijn 545i, toen kwam de begrenzer erop bij de 260 km/h op de teller

gr pikske
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik heb ook een keer 260 km/h gereden met een Jaguar XK-R Terwijl die bij de 250 ook zou moeten stoppen.
Dit was wel met 4 man erin....
Belachelijke versnelling, zelfs boven de 200. En zó comfortabel
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

ik ken vrij veel mensen in de auto/tuning wereld maar heb nog nooit 190meegemaakt...

op me fiets ben ik ooit 85 gegaan helling af....
best eng als je alleen je voorrem heb met versleten remblokken
en meestal houd ik scootertjes bij die 50gaan maar daarna ben ik kapot.
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

tijd om je teg de sporen te geven dan?
DC2TYPER
Posts: 558
Joined: Tue Aug 22, 2006 12:08 am

Post by DC2TYPER »

195 met mijn civic 1.4Is en 260 met de ITR...
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

ik heb nog geen auto zie je ook staan als je me voorstel topic leest...
DC2TYPER
Posts: 558
Joined: Tue Aug 22, 2006 12:08 am

Post by DC2TYPER »

S.J. wrote:op me fiets ben ik ooit 85 gegaan helling af....
best eng als je alleen je voorrem heb met versleten remblokken
en meestal houd ik scootertjes bij die 50gaan maar daarna ben ik kapot.


Dat is altijd fun om scootertjes bij te houden/voorbij te steken, maar altijd zo kapot erna :lol:

85 op je fiets :shock:
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

ow okee... keek alleen naar je onderschrift... elke keer voorsteltopics gaan zoeken / lezen ben ik als bijna-ambtenaar natuurlijk veeeeel te lui voor :)

maar goed, tijd om iemand in je omgeving te strikken voor een ritje dus...
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

DC2TYPER wrote:
S.J. wrote:op me fiets ben ik ooit 85 gegaan helling af....
best eng als je alleen je voorrem heb met versleten remblokken
en meestal houd ik scootertjes bij die 50gaan maar daarna ben ik kapot.


Dat is altijd fun om scootertjes bij te houden/voorbij te steken, maar altijd zo kapot erna :lol:

85 op je fiets :shock:


haha ja ik heb het nooit zo op die scooterboys meestal beetje patserig lopen ze te doen.en dan staan ze meestal wel ff te kijken als ik voorbij kom:P. (dan heb ik het niet over alle)
@bart. Ja dat zou ik kunnen doen. Mja ik zou me best heel erg stom voelen als diegene ze rijbewijs kwijt zou raken omdat ik zonodig 200moest meemaken. Het komt wel ik wacht het rustig af.
Het hardste wat ik trouwens in een Teg heb meegemaakt is 130 :P was meer om de VTEC van een B18c6 te voelen. vorige week nog
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

130? dan zittie nog nie eens in 4... als je een teg (of een crx vtec) een keer tot bovenin 4 opentrekt, dan heb je de 190 te pakken...

doe ik eigenlijk vrij regelmatig :p
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik moet zeggen dat ik hem ook wel vrij regelmatig op het eindje van zn 4 heb. Je zit er vrij snel, en op de snelweg ben je dan een klever zó kwijt. Das best relax :D
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

maak me maar jalours :P
Tuningfan
Posts: 3
Joined: Fri Feb 09, 2007 7:02 pm

Post by Tuningfan »

200 op het TT circuit op een gewone donderdagavond met open hekken :-)
Locked