boebla100 wrote:op mijn honda blackbird net boven de 300 op de teller ops:
kunnen we niet iets in stellen op dit forum zodat je je eerst moet voorstellen ofzo.
want 99% heeft toch het fantsoen niet om zich eerst hier gewoon voor te stellen :twisted:
210 Met de Corolla GT
215 met de ED9
195km/u met de Civic EK 1.4 ( IM mods ) van mijn moeder
265km/u in de begrenzer met de ITR
252km/u in de S2000 en toen van gas af moeten gaan want ik dacht dat ieder moment de softtop de lucht in zou gaan, zo hard begon dat ding lawaai te maken.
Vond de ITR prettiger rijden bij die snelheid overigens! Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk door de achterspoiler en verlagingskit zijn die de S nog niet heeft.
Ik heb ook een keer 260 km/h gereden met een Jaguar XK-R Terwijl die bij de 250 ook zou moeten stoppen.
Dit was wel met 4 man erin....
Belachelijke versnelling, zelfs boven de 200. En zó comfortabel
ik ken vrij veel mensen in de auto/tuning wereld maar heb nog nooit 190meegemaakt...
op me fiets ben ik ooit 85 gegaan helling af....
best eng als je alleen je voorrem heb met versleten remblokken
en meestal houd ik scootertjes bij die 50gaan maar daarna ben ik kapot.
S.J. wrote:op me fiets ben ik ooit 85 gegaan helling af.... best eng als je alleen je voorrem heb met versleten remblokken en meestal houd ik scootertjes bij die 50gaan maar daarna ben ik kapot.
Dat is altijd fun om scootertjes bij te houden/voorbij te steken, maar altijd zo kapot erna :lol:
S.J. wrote:op me fiets ben ik ooit 85 gegaan helling af.... best eng als je alleen je voorrem heb met versleten remblokken en meestal houd ik scootertjes bij die 50gaan maar daarna ben ik kapot.
Dat is altijd fun om scootertjes bij te houden/voorbij te steken, maar altijd zo kapot erna :lol:
85 op je fiets :shock:
haha ja ik heb het nooit zo op die scooterboys meestal beetje patserig lopen ze te doen.en dan staan ze meestal wel ff te kijken als ik voorbij kom:P. (dan heb ik het niet over alle)
@bart. Ja dat zou ik kunnen doen. Mja ik zou me best heel erg stom voelen als diegene ze rijbewijs kwijt zou raken omdat ik zonodig 200moest meemaken. Het komt wel ik wacht het rustig af.
Het hardste wat ik trouwens in een Teg heb meegemaakt is 130 :P was meer om de VTEC van een B18c6 te voelen. vorige week nog
Ik moet zeggen dat ik hem ook wel vrij regelmatig op het eindje van zn 4 heb. Je zit er vrij snel, en op de snelweg ben je dan een klever zó kwijt. Das best relax