Drachten 2008

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

weinig gezien vanavond helaas door de regen.
heb even in de regen staan kijken en toen de regen te erg werd ben ik maar onder de luifel van de patatkraam gaan staan.
niet lang daar na werd het afgelast dus heb weer een avond voor jan l u l in de regen gestaan. :(
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Post by Raymond en Liset »

Was nog wel leuk vanavond, na de aflasting van de streetking races, was het vrij rijden voor de punten, enjawel, het werd droog, op het einde van de avond werden er zelfs tijden gereden van 12 sec of minder, er was er eentje die zelfs nog een 10.9 er uit perste.

En nog even over die integra, het is een hoop geld, maar de auto is het zeer zeker wel waard.
Heb het zelfs nog even een beetje met hem lopen spelen op de terugreis naar huis.( Oftewel hij liep met mij te spelen....)
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Post by Raymond en Liset »

Nog eventjes een fototje of 2 genomen vanavond, met de bewuste intergra op de achtergrond.
Image
By rayman1975, shot with N73 at 2008-09-12
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Post by Raymond en Liset »

en deze

Image
By rayman1975, shot with N73 at 2008-09-12
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Post by Raymond en Liset »

mr. X wrote:
slydawg wrote:Die staat te koop trouwens.


Weet je misschien ook de reden waarom?

Hij heeft in toch redelijk korte tijd, afzienbaar veel geld in de auto gestoken en nu gaat hij hem weer verkopen?



Hij wil een dc5
culasse
Posts: 616
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:36 pm

Post by culasse »

Heb vrijdag meedaan aan de dragraces. Probeerde dit keer deep staging onder de knie te krijgen, maar ik kwam erachter dat dit met mijn wagen niet goed mogelijk is. De eerste vier runs steeds een rode lamp doordat de koppeling bij een te hoog toerental te bruusk aangrijpt en de motor vanwege zijn DBW gasklep begint te bokken. Daarna begon het te regenen, even een tijdje gewacht. Bij de volgende paar runs moest ik de traction control aanzetten bij een natte baan, anders bleef ik met spinnende wielen staan bij de start, maar de traction control werkte soms zo goed dat de motor bij teveel gasgeven werd afgewurgd. Na een paar runs hield ik het voor gezien, mede door het oliespoor dat nog steeds op één van de banen lag.
Jammer dat de kingstreetfinale werd verschoven naar volgend jaar, ik had me er op verheugd. Er waren best wel wat snelle kandidaten aanwezig dit jaar.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Tja, heb uren in de file gestaan, vanaf amsterdam tot leleystad heb ik niet harder als 50 kmh kunnen rijden en ben al om 14:30 gaan rijden.
Was er pas rond 18:45 en toen werd het ook daar vochtig.
Ik wist niet eens dat ik in de kingstreet finale zat!
Had wat runs gedaan op de natte baan maar schoot niet echt op met slicks, wel leuk.
Rond 21:00 begon de baan goed droog te worden en zag je ook de tijden omlaag gaan, helaas hield het voor mij wegens gebrek aan benzine op en had geen zin om bij te tanken als het 22:00 afgelopen is, dus heb geen kans gehad een goeie droge run te doen.
Maar ja, was weer gezellig.
culasse
Posts: 616
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:36 pm

Post by culasse »

Haha, jij rijdt dus ook bij wijze van spreken op je laatste liter? Ik besloot op weg naar huis die avond nog even te tanken en er verdween maar liefst 52 liter in een tank die normaal gesproken maar 50 liter bevat. Als ik had besloten door te rijden was ik waarschijnlijk ergens langs de weg droog komen te staan. Mijn brandstof indicator is blijkbaar wat aan de optimistische kant, want volgens hem kon ik nog 66 km rijden.

Wees blij man, je kunt volgend jaar gewoon weer deelnemen aan kingstreet. Toch nog kans op een prijs.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

hehehe ik had idd iets minder als een kwart tank, tijdens me 5de run hield ie plots in net toen ik over de eindstreep ging. Ik had toevallig die runs gedatalogged en bleek dat me benzine druk ff weg was.
Denk dat door het hard optrekken alle benzine naar achteren is gegaan waardoor het is ontstaan.
Wordt tijd voor een swirl pot, had op zandvoort ook al last ervan als me tank leeg begint te raken.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Hier mijn seizoen sprintraces, van me eerste tot de laatste in volgorde.
Te zien zijn mijn CTR, CTR van Andy (bestuurt door Dave en een paar keer ik) en EK vti van Dave(me broertje).
Tevens doet Sneaky Tuning ff een optreden!

Watch in high quality!
Drachten deel 1
Drachten deel 2
Drachten deel 3
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Lekker zo'n backfire :twisted: (deel 3)
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Alle 3 helemaal bekeken, vind het echt een mooie compilatie met veel runs, maar vind diegene gemaakt IN je auto de mooiste.
D_ToXx²
Posts: 559
Joined: Tue Mar 04, 2008 8:59 pm

Post by D_ToXx² »

netjuss!! :thumbs:
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Goeie shit man! Ik vind je EP3 echt meester.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Thanks for the feedback guys!
Locked