weinig gezien vanavond helaas door de regen.
heb even in de regen staan kijken en toen de regen te erg werd ben ik maar onder de luifel van de patatkraam gaan staan.
niet lang daar na werd het afgelast dus heb weer een avond voor jan l u l in de regen gestaan.
Was nog wel leuk vanavond, na de aflasting van de streetking races, was het vrij rijden voor de punten, enjawel, het werd droog, op het einde van de avond werden er zelfs tijden gereden van 12 sec of minder, er was er eentje die zelfs nog een 10.9 er uit perste.
En nog even over die integra, het is een hoop geld, maar de auto is het zeer zeker wel waard.
Heb het zelfs nog even een beetje met hem lopen spelen op de terugreis naar huis.( Oftewel hij liep met mij te spelen....)
Tja, heb uren in de file gestaan, vanaf amsterdam tot leleystad heb ik niet harder als 50 kmh kunnen rijden en ben al om 14:30 gaan rijden.
Was er pas rond 18:45 en toen werd het ook daar vochtig.
Ik wist niet eens dat ik in de kingstreet finale zat!
Had wat runs gedaan op de natte baan maar schoot niet echt op met slicks, wel leuk.
Rond 21:00 begon de baan goed droog te worden en zag je ook de tijden omlaag gaan, helaas hield het voor mij wegens gebrek aan benzine op en had geen zin om bij te tanken als het 22:00 afgelopen is, dus heb geen kans gehad een goeie droge run te doen.
Maar ja, was weer gezellig.
Haha, jij rijdt dus ook bij wijze van spreken op je laatste liter? Ik besloot op weg naar huis die avond nog even te tanken en er verdween maar liefst 52 liter in een tank die normaal gesproken maar 50 liter bevat. Als ik had besloten door te rijden was ik waarschijnlijk ergens langs de weg droog komen te staan. Mijn brandstof indicator is blijkbaar wat aan de optimistische kant, want volgens hem kon ik nog 66 km rijden.
Wees blij man, je kunt volgend jaar gewoon weer deelnemen aan kingstreet. Toch nog kans op een prijs.
hehehe ik had idd iets minder als een kwart tank, tijdens me 5de run hield ie plots in net toen ik over de eindstreep ging. Ik had toevallig die runs gedatalogged en bleek dat me benzine druk ff weg was.
Denk dat door het hard optrekken alle benzine naar achteren is gegaan waardoor het is ontstaan.
Wordt tijd voor een swirl pot, had op zandvoort ook al last ervan als me tank leeg begint te raken.
Hier mijn seizoen sprintraces, van me eerste tot de laatste in volgorde.
Te zien zijn mijn CTR, CTR van Andy (bestuurt door Dave en een paar keer ik) en EK vti van Dave(me broertje).
Tevens doet Sneaky Tuning ff een optreden!