Sincx - '05 EP3 CTR NHB - 19/6 Terug van TDI North
Wat mooi spul binnengehad !!
Gisteren in Oss de vooruit en zijruiten voorzijde laten tinten op 53%. Net toegestaan
Ook doorzichtige zwarte raamband erop. Koeler in de auto, 99.9% UV werend en rustiger voor je ogen. Natuurlijk staat het ook geweldig op de NBH imo !
Later die dag ff bij Miguel, Dave en kornuiten langsgeweest nabij Amsterdam om de Tein's en Legalis R te monteren. De AEM V2 komt er na de Dyno run Zat. op. Nogmaals bedankt voor het werk aan de auto en leuke dag heren, top :thumbs:
De Legalis lijkt zeker wel wat verschil te maken que performance, dyno run zal dit denk ik wel bevestigen. Que geluid is ie uiteindelijk precies zoals verwacht. Niks te geks maar een zeer nette exhaust roffle en met rustig rijden een deepe note. Erg blij mee.
De veertjes maken een groot verschil que wegligging, met name de bochten voelen meer vertrouwd. Rechtuit ( hobbels etc. ) net iets stugger dan OEM. Ook weer erg tevreden mee ! Puik spul allemaal :lol: :lol:
( In combo met de J's upper strut trouwens, ook van de week binnen gehad
)
:stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
Gisteren in Oss de vooruit en zijruiten voorzijde laten tinten op 53%. Net toegestaan

Later die dag ff bij Miguel, Dave en kornuiten langsgeweest nabij Amsterdam om de Tein's en Legalis R te monteren. De AEM V2 komt er na de Dyno run Zat. op. Nogmaals bedankt voor het werk aan de auto en leuke dag heren, top :thumbs:
De Legalis lijkt zeker wel wat verschil te maken que performance, dyno run zal dit denk ik wel bevestigen. Que geluid is ie uiteindelijk precies zoals verwacht. Niks te geks maar een zeer nette exhaust roffle en met rustig rijden een deepe note. Erg blij mee.
De veertjes maken een groot verschil que wegligging, met name de bochten voelen meer vertrouwd. Rechtuit ( hobbels etc. ) net iets stugger dan OEM. Ook weer erg tevreden mee ! Puik spul allemaal :lol: :lol:
( In combo met de J's upper strut trouwens, ook van de week binnen gehad

:stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
Ik zou er verder niet meer zo veel over gaan nadenken, de Fujitsubo zal nog genoeg gains brengen met en goede spruitstuk!
Gooi die shit AEM maar weg, dat ding is echt nutteloos.
Het probleem met aftermarket JDM ep3 uitlaten is dat ze voor de k20a ontwikkelt zijn en niet voor de k20a2.
Het is een motor met andere nokken, intake-spruitstuk en vooral een ander uitlaat-spruitstuk.
Dus kan je verwachten dat de gains niet zo zullen meevallen...
Bovendien is een catback toch meer iets voor het geluid!
:razz:
Gooi die shit AEM maar weg, dat ding is echt nutteloos.
Het probleem met aftermarket JDM ep3 uitlaten is dat ze voor de k20a ontwikkelt zijn en niet voor de k20a2.
Het is een motor met andere nokken, intake-spruitstuk en vooral een ander uitlaat-spruitstuk.
Dus kan je verwachten dat de gains niet zo zullen meevallen...
Bovendien is een catback toch meer iets voor het geluid!
:razz:
Thanks, ben er ook erg blij mee moet ik zeggen. Zowel de auto als Uitlaat :lol: Geeft precies de sound die ik wilde hebben en performance wise komt dat nog wel goed dit jaar :wink:
@Toyz: Auto van jouw ook is in het echie mogen zien ! Muisgrijs is toch wel ubergeil zo met die velgen, erg mooi exemplaar. :thumbs:
@Toyz: Auto van jouw ook is in het echie mogen zien ! Muisgrijs is toch wel ubergeil zo met die velgen, erg mooi exemplaar. :thumbs:
Eindelijk is het zover, morgen gaan we richting de UK !
Ferry van Rotterdam naar Hull en van daaruit 2 uurtjes naar Warrington.
Gaan een bezoekje brengen bij Paul/TDI North 8)
Zal naderhand verslag doen uiteraard met de updates. Is reeds nodige veranderd en na de UK trip nog wat meer hehe :lol:
Ook de reden dat ik vandaag niet aan de Tourrit meedoe....neem het risico liever niet dat er onverhoopt toch iets gebeurt en alle reserveringen/kosten etc. voor niks zijn geweest.
Ferry van Rotterdam naar Hull en van daaruit 2 uurtjes naar Warrington.
Gaan een bezoekje brengen bij Paul/TDI North 8)
Zal naderhand verslag doen uiteraard met de updates. Is reeds nodige veranderd en na de UK trip nog wat meer hehe :lol:
Ook de reden dat ik vandaag niet aan de Tourrit meedoe....neem het risico liever niet dat er onverhoopt toch iets gebeurt en alle reserveringen/kosten etc. voor niks zijn geweest.
Gisteren terug gekomen uit de UK na mijn tripje TDI North in Warrington.
Was me het reisje wel. Na aankomst in Hull naar Warrington gereden. Dat links rijden wen je snel aan gelukkig. Maar ik moet zeggen dat toen ik de auto had neergezet bij TDI en me huurauto op had gehaald het links rijden, in combinatie met een engelse auto, weer een stapje verder was hehe. Maar goed ook daar wen je aan :lol:
Liverpool, Manchester, Chester en nog tal van andere plaatsjes en pubs bezocht. Ook nog tourist uitgehangen in het Man Utd stadion natuurlijk.
Al met al een leuke trip 8)
Maar goed was te doen om paar goodies te laten installeren bij TDI en natuurlijk de auto af te laten stellen door Paul.
Zo even snel hoofditems en dingen zie gedaan zijn:
Kpro / RBC Kit / DC sports Manifold en energy engine mount inserts / Baffled sump insert / Wavetrac LSD / Competition stage 4 clutch / Eibach camber adjusters en zo geheten FRSU.
1st post ook maar geupdate trouwens. :shock:
Alleen de Injen CAI die ik heb moet ik nog een andere flexi pijp voor fixen want dat paste net niet meer netjes. Tijdelijk rijd ik nu met een custom WAI rond :lol:
Dyno uitdraai hieronder voor de geintresseerden, belangrijkste is wel hoe de auto nu rijdt. Super, vooral de LSD maakt een wereld van verschil en natuurlijk het extra en vooral beter beschikbare vermogen. Kpro Launch Control is ook wel machtig trouwens.
Misschien als de Injen er weer op zit ik nog is bij Rica langs ga voor een dyno check aangezien ik daar een stock run heb gedaan. Lijkt me wel intressant.
Moet nog even juiste bandjes eronder gooien en hoop binnenkort andere velgen met semi's binnen te krijgen en op naar 't circuit 8)
Auto's die TDI prepareert voor drag en track zijn wel machtig. Vooral hun eigen drag auto is toch wel een monster met een turbo en vermogen waar je U tegen zegt lol. ( 610bhp at the hubs running 1.38bar ) Hier een link naar een filmpje: http://type-r-owners.co.uk/forums/showt ... car-update.

Was me het reisje wel. Na aankomst in Hull naar Warrington gereden. Dat links rijden wen je snel aan gelukkig. Maar ik moet zeggen dat toen ik de auto had neergezet bij TDI en me huurauto op had gehaald het links rijden, in combinatie met een engelse auto, weer een stapje verder was hehe. Maar goed ook daar wen je aan :lol:
Liverpool, Manchester, Chester en nog tal van andere plaatsjes en pubs bezocht. Ook nog tourist uitgehangen in het Man Utd stadion natuurlijk.
Al met al een leuke trip 8)
Maar goed was te doen om paar goodies te laten installeren bij TDI en natuurlijk de auto af te laten stellen door Paul.
Zo even snel hoofditems en dingen zie gedaan zijn:
Kpro / RBC Kit / DC sports Manifold en energy engine mount inserts / Baffled sump insert / Wavetrac LSD / Competition stage 4 clutch / Eibach camber adjusters en zo geheten FRSU.
1st post ook maar geupdate trouwens. :shock:
Alleen de Injen CAI die ik heb moet ik nog een andere flexi pijp voor fixen want dat paste net niet meer netjes. Tijdelijk rijd ik nu met een custom WAI rond :lol:
Dyno uitdraai hieronder voor de geintresseerden, belangrijkste is wel hoe de auto nu rijdt. Super, vooral de LSD maakt een wereld van verschil en natuurlijk het extra en vooral beter beschikbare vermogen. Kpro Launch Control is ook wel machtig trouwens.
Misschien als de Injen er weer op zit ik nog is bij Rica langs ga voor een dyno check aangezien ik daar een stock run heb gedaan. Lijkt me wel intressant.
Moet nog even juiste bandjes eronder gooien en hoop binnenkort andere velgen met semi's binnen te krijgen en op naar 't circuit 8)
Auto's die TDI prepareert voor drag en track zijn wel machtig. Vooral hun eigen drag auto is toch wel een monster met een turbo en vermogen waar je U tegen zegt lol. ( 610bhp at the hubs running 1.38bar ) Hier een link naar een filmpje: http://type-r-owners.co.uk/forums/showt ... car-update.


