Sincx - '05 EP3 CTR NHB - 19/6 Terug van TDI North

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

De instaplijsten zijn inderdaad erg mooi. Kunnen gewoon geplakt worden? En is het echt carbon?
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Naar mijn idee gewoon plastic met carbon looks. Type R logo zit in een verhoging trouwens. zal nog wat close up schieten.

OEM en moet zeggen erg onder de indruk van de finish. Zitten keurig 3 strips dubbelzijdig plakband op met lipjes om de bescherming eraf te halen. erg netjes.
HSN
Posts: 12
Joined: Mon Apr 28, 2008 8:40 am

Post by HSN »

Very nice car i had the same CTR!
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Wat mooi spul binnengehad !!

Gisteren in Oss de vooruit en zijruiten voorzijde laten tinten op 53%. Net toegestaan ;) Ook doorzichtige zwarte raamband erop. Koeler in de auto, 99.9% UV werend en rustiger voor je ogen. Natuurlijk staat het ook geweldig op de NBH imo !

Later die dag ff bij Miguel, Dave en kornuiten langsgeweest nabij Amsterdam om de Tein's en Legalis R te monteren. De AEM V2 komt er na de Dyno run Zat. op. Nogmaals bedankt voor het werk aan de auto en leuke dag heren, top :thumbs:

De Legalis lijkt zeker wel wat verschil te maken que performance, dyno run zal dit denk ik wel bevestigen. Que geluid is ie uiteindelijk precies zoals verwacht. Niks te geks maar een zeer nette exhaust roffle en met rustig rijden een deepe note. Erg blij mee.
De veertjes maken een groot verschil que wegligging, met name de bochten voelen meer vertrouwd. Rechtuit ( hobbels etc. ) net iets stugger dan OEM. Ook weer erg tevreden mee ! Puik spul allemaal :lol: :lol:
( In combo met de J's upper strut trouwens, ook van de week binnen gehad ;) )


:stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
Ramon
Posts: 92
Joined: Sat Mar 15, 2008 11:27 am

Post by Ramon »

Flink bezig geweest, staat wel erg mooi dat je ook die voorruit hebt meegenomen.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Mooi spul allemaal.
Wist niet dat de legalis-R met dubbele eindpijp leverbaar was. Of is dat alleen maarvoor de CTR? Die van mij heeft er alleszins maar één.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Mooi!
Dat was mijn enige struikelblok, dat ik graag de standaard looks wou hebben als ik eventueel naar een aftermarket uitlaat zou gaan op mijn EP3.

Goede keus! En gelijk best een paar leuke goodie's erbij!
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Ik zou er verder niet meer zo veel over gaan nadenken, de Fujitsubo zal nog genoeg gains brengen met en goede spruitstuk!

Gooi die shit AEM maar weg, dat ding is echt nutteloos.

Het probleem met aftermarket JDM ep3 uitlaten is dat ze voor de k20a ontwikkelt zijn en niet voor de k20a2.

Het is een motor met andere nokken, intake-spruitstuk en vooral een ander uitlaat-spruitstuk.

Dus kan je verwachten dat de gains niet zo zullen meevallen...

Bovendien is een catback toch meer iets voor het geluid!

:razz:
D_ToXx²
Posts: 559
Joined: Tue Mar 04, 2008 8:59 pm

Post by D_ToXx² »

:shock:

ziet er mooi uit dude! :toost:
ToyZ
Posts: 299
Joined: Fri Dec 15, 2006 7:56 pm

Post by ToyZ »

Afgelopen zaterdag je auto even in het echt mogen aanschouwen.
Een prachtige auto met een fantastisch uitlaatgeluid !!
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Thanks, ben er ook erg blij mee moet ik zeggen. Zowel de auto als Uitlaat :lol: Geeft precies de sound die ik wilde hebben en performance wise komt dat nog wel goed dit jaar :wink:

@Toyz: Auto van jouw ook is in het echie mogen zien ! Muisgrijs is toch wel ubergeil zo met die velgen, erg mooi exemplaar. :thumbs:
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Eindelijk is het zover, morgen gaan we richting de UK !
Ferry van Rotterdam naar Hull en van daaruit 2 uurtjes naar Warrington.

Gaan een bezoekje brengen bij Paul/TDI North 8)

Zal naderhand verslag doen uiteraard met de updates. Is reeds nodige veranderd en na de UK trip nog wat meer hehe :lol:

Ook de reden dat ik vandaag niet aan de Tourrit meedoe....neem het risico liever niet dat er onverhoopt toch iets gebeurt en alle reserveringen/kosten etc. voor niks zijn geweest.
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

Sincx wrote:Gaan een bezoekje brengen bij Paul/TDI North 8)


Nice!! 8) wnjoy the ride (and even more on your way back)!
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Gisteren terug gekomen uit de UK na mijn tripje TDI North in Warrington.

Was me het reisje wel. Na aankomst in Hull naar Warrington gereden. Dat links rijden wen je snel aan gelukkig. Maar ik moet zeggen dat toen ik de auto had neergezet bij TDI en me huurauto op had gehaald het links rijden, in combinatie met een engelse auto, weer een stapje verder was hehe. Maar goed ook daar wen je aan :lol:

Liverpool, Manchester, Chester en nog tal van andere plaatsjes en pubs bezocht. Ook nog tourist uitgehangen in het Man Utd stadion natuurlijk.
Al met al een leuke trip 8)

Maar goed was te doen om paar goodies te laten installeren bij TDI en natuurlijk de auto af te laten stellen door Paul.

Zo even snel hoofditems en dingen zie gedaan zijn:

Kpro / RBC Kit / DC sports Manifold en energy engine mount inserts / Baffled sump insert / Wavetrac LSD / Competition stage 4 clutch / Eibach camber adjusters en zo geheten FRSU.

1st post ook maar geupdate trouwens. :shock:

Alleen de Injen CAI die ik heb moet ik nog een andere flexi pijp voor fixen want dat paste net niet meer netjes. Tijdelijk rijd ik nu met een custom WAI rond :lol:

Dyno uitdraai hieronder voor de geintresseerden, belangrijkste is wel hoe de auto nu rijdt. Super, vooral de LSD maakt een wereld van verschil en natuurlijk het extra en vooral beter beschikbare vermogen. Kpro Launch Control is ook wel machtig trouwens.
Misschien als de Injen er weer op zit ik nog is bij Rica langs ga voor een dyno check aangezien ik daar een stock run heb gedaan. Lijkt me wel intressant.

Moet nog even juiste bandjes eronder gooien en hoop binnenkort andere velgen met semi's binnen te krijgen en op naar 't circuit 8)


Auto's die TDI prepareert voor drag en track zijn wel machtig. Vooral hun eigen drag auto is toch wel een monster met een turbo en vermogen waar je U tegen zegt lol. ( 610bhp at the hubs running 1.38bar ) Hier een link naar een filmpje: http://type-r-owners.co.uk/forums/showt ... car-update.


Image


Image

Image
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Kun je eens een foto van je instap lijsten maken? Die foto is verdwenen denk ik...
User avatar
D_ToXx
Posts: 848
Joined: Fri Apr 27, 2007 7:08 pm

Post by D_ToXx »

:thumbs:

goed bezig ries!
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Ziet er netjes uit!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Gisteren nog is op pad geweest met de auto....dolle pret :)

Instaplijsten heb ik hier foto van op de pc, weer even geupload..alstublieft:

Image
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Damn erg bruut!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
micronsil
Posts: 744
Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm

Post by micronsil »

Waar heb je die instaplijst vandaan want die is echt ongelofelijk vet
Locked