Niels :: EK9 :: Rollenbank

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
RedSun

Post by RedSun »

Wat is het verschil met het deksel of is het puur looks?
Nana korobi ya oki
Benjdmin

Post by Benjdmin »

It weights a bit less...

Nice ride!
wesjes

Post by wesjes »

Wanneer komt de foto shoot? 8)
S.J.

Post by S.J. »

Kenteken plaat voor hoeft vogelsmij niet als je hem achter je raam legt. Heb meerdere auto's gezien die dat hadden. Achter moet.
wesjes

Post by wesjes »

S.J. wrote:Kenteken plaat voor hoeft vogelsmij niet als je hem achter je raam legt. Heb meerdere auto's gezien die dat hadden. Achter moet.

Heb je dat zwart op wit?
S.J.

Post by S.J. »

Nope. Helaas niet.
Niels

Post by Niels »

S.J. wrote:Kenteken plaat voor hoeft vogelsmij niet als je hem achter je raam legt. Heb meerdere auto's gezien die dat hadden. Achter moet.

Achter het raam mag niet. Maar zit er inmiddels op, gewoon vol voorop waar je 'm ook plaatst echt mooi is het nooit. Dus dan maar op een plek waar hij goed zichtbaar is om gezeik te voorkomen. Plus vind het zelf nog wel netjes staan. Zit nu op de "gewone" plek voor een EJ/EK.

Gister heeft Marcel AKA BugsM even een check uitgevoerd. Paar aandachtspuntjes maar voor de rest ziet ie er erg netjes uit. Schijven/blokken achter moeten tzt een keer vervangen worden en dan nog wat standaard vloeistof/filter dingetjes. En voor de zekerheid van de zomer de distributieriem etc vervangen.

Nu eens zien wat ik met de uitlaat ga doen. Is nu mooi rustig, maar wil toch eigenlijk de wat grotere diameter van de andere uitlaat die ik heb er onder hebben (nu OEM EK9). Misschien dan met een Twinloop einddemper om het geluid iets te temperen.
wesjes

Post by wesjes »

Niels wrote:

Achter het raam mag niet. Maar zit er inmiddels op, gewoon vol voorop waar je 'm ook plaatst echt mooi is het nooit. Dus dan maar op een plek waar hij goed zichtbaar is om gezeik te voorkomen. Plus vind het zelf nog wel netjes staan. Zit nu op de "gewone" plek voor een EJ/EK.

Gister heeft Marcel AKA BugsM even een check uitgevoerd. Paar aandachtspuntjes maar voor de rest ziet ie er erg netjes uit. Schijven/blokken achter moeten tzt een keer vervangen worden en dan nog wat standaard vloeistof/filter dingetjes. En voor de zekerheid van de zomer de distributieriem etc vervangen.

Nu eens zien wat ik met de uitlaat ga doen. Is nu mooi rustig, maar wil toch eigenlijk de wat grotere diameter van de andere uitlaat die ik heb er onder hebben (nu OEM EK9). Misschien dan met een Twinloop einddemper om het geluid iets te temperen.

NEEN DENIED!

J'sracing exhaust :D

Image
Niels

Post by Niels »

wesjes wrote:
Niels wrote:Nu eens zien wat ik met de uitlaat ga doen. Is nu mooi rustig, maar wil toch eigenlijk de wat grotere diameter van de andere uitlaat die ik heb er onder hebben (nu OEM EK9). Misschien dan met een Twinloop einddemper om het geluid iets te temperen.

NEEN DENIED!

J'sracing exhaust :D

Image

Nee, dan kan ik net zo goed de uitlaat die er onder hing toen hij uit Japan kwam er onder hangen. Moet alleen nog even uitzoeken wat voor een uitlaat het nu precies is.
Niels

Post by Niels »

Gister "even" aan het schroeven geweest en nu lijkt het er al weer wat meer op. Badge's zijn inmiddels vervangen door mooie rode exemplaren (ipv de roze) en er is een zwarte (doorzichtige) zonneband op gekomen. Vandaag even eenfototje gemaakt:

Image

Van de week komt de andere uitlaat er weer onder, en inmiddels zwarte Rays lug nuts besteld.
magnificent_one

Post by magnificent_one »

damn :shock:
ek 9 is zo'n :shock: geile wagen 8)
valt het wat mee zo rechtsgestuurd?
BugsM

Post by BugsM »

Mooie ploatjes Niels. Vooral de 1ste! Binnenkort ook maar eens een shoot met de ATR erbij?

grtn
Niels

Post by Niels »

BugsM wrote:Mooie ploatjes Niels. Vooral de 1ste! Binnenkort ook maar eens een shoot met de ATR erbij?

grtn

Doen we!

2e is ook verwijderd, bewerkt op een niet gecalibreerd beeldscherm.... damn dat zag er niet uit.

Morgen maar even op nieuw doen bij m'n eigen pc.
Niels

Post by Niels »

magnificent_one wrote:valt het wat mee zo rechtsgestuurd?

Ja hoor, geen kunst aan. Went erg snel, goed schakelen bij een sprintje ging in het begin nog wel eens fout (1, 4, weg snelheid) maar dat gaat nu ook wel goed. Richting en ruitenwisser ook geen probleem meer.
Sincx

Post by Sincx »

Zal ff wennen zijn idd. Ziet er wel schitterend uit hoor....van die plaatjes wordt je' happy in the pants' zeg maar...:thumbs:
Nick

Post by Nick »

Je mag gewoon een sticker hoor als nummerplaat. stond laatst bij de honda dealer in zwolle een S2000 met sticker nummerplaat :D wou er nog een foto van maken maar helaas geen camera bij me.

Volgens de dealer mag dit ook gewoon want heb dit nog gevraagd.

Maar voor de rest NETTE WAGEN!!!! wees er zuinig op hehe
RedSun

Post by RedSun »

Damn wat een plaatje...
Nana korobi ya oki
BugsM

Post by BugsM »

Nick wrote:Je mag gewoon een sticker hoor als nummerplaat. stond laatst bij de honda dealer in zwolle een S2000 met sticker nummerplaat :D wou er nog een foto van maken maar helaas geen camera bij me.

Hoe kom je daar nu bij? Welke dealer was dat?
wesjes

Post by wesjes »

Nick wrote:Je mag gewoon een sticker hoor als nummerplaat. stond laatst bij de honda dealer in zwolle een S2000 met sticker nummerplaat :D wou er nog een foto van maken maar helaas geen camera bij me.

Maar voor de rest NETTE WAGEN!!!! wees er zuinig op hehe

Dit mag helaas niet, ik heb hiervoor ook nog de RDW gebelt die vertellen mij ook dat dit niet toegestaan is.
AllGo

Post by AllGo »

Nick wrote:Volgens de dealer mag dit ook gewoon want heb dit nog gevraagd.

Volgens mijn beste weten zijn autodealers geen onderdeel van het nederlandse rechtssysteem. Het wetboek is dit echter wel, en is hier vrij duidelijk over. Ik zou dat maar aanhouden, online te raadplegen op http://wetten.overheid.nl .
Locked