Niels :: EK9 :: Rollenbank
S.J. wrote:Kenteken plaat voor hoeft vogelsmij niet als je hem achter je raam legt. Heb meerdere auto's gezien die dat hadden. Achter moet.
Achter het raam mag niet. Maar zit er inmiddels op, gewoon vol voorop waar je 'm ook plaatst echt mooi is het nooit. Dus dan maar op een plek waar hij goed zichtbaar is om gezeik te voorkomen. Plus vind het zelf nog wel netjes staan. Zit nu op de "gewone" plek voor een EJ/EK.
Gister heeft Marcel AKA BugsM even een check uitgevoerd. Paar aandachtspuntjes maar voor de rest ziet ie er erg netjes uit. Schijven/blokken achter moeten tzt een keer vervangen worden en dan nog wat standaard vloeistof/filter dingetjes. En voor de zekerheid van de zomer de distributieriem etc vervangen.
Nu eens zien wat ik met de uitlaat ga doen. Is nu mooi rustig, maar wil toch eigenlijk de wat grotere diameter van de andere uitlaat die ik heb er onder hebben (nu OEM EK9). Misschien dan met een Twinloop einddemper om het geluid iets te temperen.
Niels wrote:S.J. wrote:Kenteken plaat voor hoeft vogelsmij niet als je hem achter je raam legt. Heb meerdere auto's gezien die dat hadden. Achter moet.
Achter het raam mag niet. Maar zit er inmiddels op, gewoon vol voorop waar je 'm ook plaatst echt mooi is het nooit. Dus dan maar op een plek waar hij goed zichtbaar is om gezeik te voorkomen. Plus vind het zelf nog wel netjes staan. Zit nu op de "gewone" plek voor een EJ/EK.
Gister heeft Marcel AKA BugsM even een check uitgevoerd. Paar aandachtspuntjes maar voor de rest ziet ie er erg netjes uit. Schijven/blokken achter moeten tzt een keer vervangen worden en dan nog wat standaard vloeistof/filter dingetjes. En voor de zekerheid van de zomer de distributieriem etc vervangen.
Nu eens zien wat ik met de uitlaat ga doen. Is nu mooi rustig, maar wil toch eigenlijk de wat grotere diameter van de andere uitlaat die ik heb er onder hebben (nu OEM EK9). Misschien dan met een Twinloop einddemper om het geluid iets te temperen.
NEEN DENIED!
J'sracing exhaust

wesjes wrote:Niels wrote:Nu eens zien wat ik met de uitlaat ga doen. Is nu mooi rustig, maar wil toch eigenlijk de wat grotere diameter van de andere uitlaat die ik heb er onder hebben (nu OEM EK9). Misschien dan met een Twinloop einddemper om het geluid iets te temperen.
NEEN DENIED!
J'sracing exhaust
Nee, dan kan ik net zo goed de uitlaat die er onder hing toen hij uit Japan kwam er onder hangen. Moet alleen nog even uitzoeken wat voor een uitlaat het nu precies is.
Gister "even" aan het schroeven geweest en nu lijkt het er al weer wat meer op. Badge's zijn inmiddels vervangen door mooie rode exemplaren (ipv de roze) en er is een zwarte (doorzichtige) zonneband op gekomen. Vandaag even eenfototje gemaakt:
Van de week komt de andere uitlaat er weer onder, en inmiddels zwarte Rays lug nuts besteld.

Van de week komt de andere uitlaat er weer onder, en inmiddels zwarte Rays lug nuts besteld.
-
Je mag gewoon een sticker hoor als nummerplaat. stond laatst bij de honda dealer in zwolle een S2000 met sticker nummerplaat
wou er nog een foto van maken maar helaas geen camera bij me.
Volgens de dealer mag dit ook gewoon want heb dit nog gevraagd.
Maar voor de rest NETTE WAGEN!!!! wees er zuinig op hehe

Nick wrote:Je mag gewoon een sticker hoor als nummerplaat. stond laatst bij de honda dealer in zwolle een S2000 met sticker nummerplaatwou er nog een foto van maken maar helaas geen camera bij me.
Hoe kom je daar nu bij? Welke dealer was dat?
Nick wrote:Je mag gewoon een sticker hoor als nummerplaat. stond laatst bij de honda dealer in zwolle een S2000 met sticker nummerplaatwou er nog een foto van maken maar helaas geen camera bij me.
Dit mag helaas niet, ik heb hiervoor ook nog de RDW gebelt die vertellen mij ook dat dit niet toegestaan is.
Nick wrote:Volgens de dealer mag dit ook gewoon want heb dit nog gevraagd.
Volgens mijn beste weten zijn autodealers geen onderdeel van het nederlandse rechtssysteem. Het wetboek is dit echter wel, en is hier vrij duidelijk over. Ik zou dat maar aanhouden, online te raadplegen op http://wetten.overheid.nl .