Essen-Motorshow Duitsland 8 dec 2006
Ik zag dit op een ander forum:
Dat lees ik uit de bovenstaande reacties niet. :-?
Ik ben net terug uit duitsland, al was het een leuk dagje en veel gezien,maar enigsinds teleurgesteld. Hoofdzaak OOK AL van deze beurs, stickers en bumpers plakken. Jammer...
Dat lees ik uit de bovenstaande reacties niet. :-?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Was een leuke beurs alleen heeeeeel erg duits georienteerd, weinig jappanners gezien helaas. veel dwazen met 100 kilo audio op een karretje.
Zag nog een of andere kale gast met een Mugen power shirt stoer rondlopen, wazig figuur was dat. :wink:
Waren helaas net te laat voor de kelder...laatste show gemist :lol:
Paas mij ff die video Frans :lol:
Zag nog een of andere kale gast met een Mugen power shirt stoer rondlopen, wazig figuur was dat. :wink:
Waren helaas net te laat voor de kelder...laatste show gemist :lol:
Paas mij ff die video Frans :lol:
Nana korobi ya oki
Hallo Frans,
meine Name ist Dirk vom dem FH Köln Motorsport Rennteam. Wir haben uns auf der Essen Motorshow kennen gelernt.
Ich wünsche dir und deinem Honda Type-R-Club ein frohes neues Jahr.
Du hast bei der Verlosung einer Taxifahrt im Honda Civic Type-R mitgemacht. Nach unsere Ziehung am letzten Messetag hast du gewonnen.
Was heisst das jetzt?
An einer der Rennfreitage kannst du mit einem unserer Fahrer, in dem neuen Honda Civic Type-R, eine Runde Nürburgring Nordschleife auf dem Beifahrersitz mitfahren.
Die Renntermine habe ich dir in den Anhang gepackt.
Du kannst natürlich auch einige deiner Clubmitglieder mitbringen.
Wenn du/Ihr an einem der Termine Zeit habt, dann melde dich einfach bei mir per E-Mail.
Motorsportliche Grüße aus Köln
Dirk
www.koelnmotorsport.de
Ik kreeg net een uitnodiging binnen uit Duitsland.
We gaan dit jaar naar de Ring 8)