Wilco ITR #1150

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Katana

Post by Katana »

Lekker met Pamela Anderson Kit! :thumbs:
wilco

Post by wilco »

Het is niet veel ,maar het staat een stuk beter.

Ik dacht het uitlaat hitteschild dat is zo terug geplaatst , snapte ook niet waarom het er toen is afgelaten?
Ik goed kijken toen ik alle onderdelen bij de dealer had opgehaald, zie ik onderin het spruitstuk dat het boutje daar is afgebroken.......
Vandaar dat het hitteschild niet was terug geplaatst!

Om dat boutje te kunnen uit te boren en opnieuw draad erin tappen moest toch echt de radiator er uit.
Vorige week net de koelvloeistof vervangen... :-?
Ik alles aan de kanten gemaakt om te kunnen boren , terwijl ik aan boren ben breken mer er ongeveer 3 á 4 boortjes af omdat je er niet goed voor kunt staan en dus het boortje waarschijnlijk verkeerd onder druk zet.
Na veel ^&%&(*^% en getier , is het me toch gelukt om na ruim 3 uur dat hitteschild vast te krijgen :shock: (ondertussen wel even m et de honden gelopen en naar een bouwmarkt geweest voor nieuwe boortjes te halen......)

Dus het hitteschild zit erop en toen ik nog tijd over had ook tussen de achterste veerpoten een origineel Honda strutbar geplaatst.
Voorlopig tevreden en nu maar wachten op de velgen :wink:

Oh ja wat aangepaste foto's op Pag. 1 geplaatst. 8)
HONDA

Post by HONDA »

Mooi zwart schildje, goed bezig in de kou. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wilco

Post by wilco »

Vandaag mezelf of wat voor de pedalen van de ITR gekocht om ze zachtjes te strelen, het liefst had ik ze in volledig rood net zoals de Recaro stoelen van de ITR maar dan krijg je zonder het klittenbandsluiting en je krijgt gratis zijn nutteloos Ferrari logo erop.(Ferrari ImageImage)

Of je koopt ze als lage gympies en daar had ik er al zat van dus nu proberen met deze schoentjes , zijn niet echt zomerschoentjes qua kleur maar wel tijdloos :wink: ;
Image
http://www.snipesshop.de/images/products/13308_16209.jpg?osCsid=32a0ae1b71cf4c08715e3f90f3c493aa
HondArd

Post by HondArd »

Hee, Puma RepliCat. Ben al aan mijn tweede setje toe terwijl ik het eerste setje nu dagelijks aanheb. Lopen echt heerlijk, en het pedaalgevoel is onovertroffen. :thumbs:
wilco

Post by wilco »

Kijk aan nog een Repli Cat loper :wink:

Ik wou kijken naar de Repli Cat Mid IIIs , daar zit niet zo'n Fe**** logo op maar , echt nergens verkrijgbaar en op het internet vindt je ze op een Poolse website of zoiets dergelijks.

Ik heb nu een andere van deze Repli Cat " Puma Go Motor 24h" hetzelfde model als de Repli Cat maar dan achter op de hak een soort van zachte cel voering , loopt lekker.

En vooraan is de zool nog gewoon megadun en er zit natuurlijk stroef rubber op de zool voor het pedaal ...ach je kent ze zelf :wink:
HondArd

Post by HondArd »

Den te bedenken dat ze al heel lang bestaan. Toen Jos Verstappen nog bij Arrows reed had hij van die zwarte met oranje Puma-band. Ik meteen naar een sportkledingzaak of ze die ook hadden, de verkoper kende ze niet eens. Pas na een paar jaar kwamen de eerste setjes op de markt, zwart met wit of in de Jordan kleuren.
wilco

Post by wilco »

Je ziet de gewone Puma's erg veel in de winkels maar je ziet de modellen zoals wat ik heb gekocht en de Repli Cat modellen toch erg weinig .
Dit is net wat anders.
wilco

Post by wilco »

Velgen zijn in NL aangekomen en nu is het wachten op de Bridgestones RE050A XL 84W , en als die binnen zijn gekomen dan worden ze gemonteerd.

Ik heb wel alvast wat foto's via de mail gekregen, zie;

Image
Image
Image
DC2

Post by DC2 »

Mooie velgen! De kleur past denk ik goed bij NH-0. 8)
eteuben

Post by eteuben »

Hier zul je zeker geen spijt van krijgen inderdaad. Zeer mooie bronskleurige velgen.
Lijken als 2 druppels water op de Mugen MF10 bronzen exemplaren... 8)
Katana

Post by Katana »

Mooie velgen in een top kleur!

Ziet er lekker fris uit en schoon onder de kap :thumbs:

Je remvloeistof ziet er erg donker uit op de foto, kan geen kwaad om te controleren.

Ga zo door!!
wilco

Post by wilco »

Dank je , ik wou voordat ik naar Duitsland ga en naar de Ring de remvloeistof vervangen door DOT 5.1. , ditzelfde geldt voor de koppelingsvloeistof.
wilco

Post by wilco »

Zo de auto vanochtend opgehaald bij de dealer en het enigste wat me tegenviel was die rekening :wink:

Zo bleken er wat uitlaatkleppen te strak te staan en sommige inlaatkleppen wat te los, en is naar aanleiding van dit topic;
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1299&highlight=

De onsteking ook vervroegd is naar 18 graden , en ik heb weer een veilig gevoel omdat alle riemen (incl. distributieriem) en alle eventuele lekkende pakkingen vervangen zijn en de versnellingsbakolie lekker ververst, en natuurlijk goede bougies gemonteerd.En daarbij direct de injectoren laten cleanen in zo'n fonetisch bad en het brandstoffilter vervangen.

Dat alles gaf mij een zeer fijne rit naar Den Haag om velgen met banden op te halen .
Ik heb zeker het idee dat als resultaat van deze onderhoudsbeurt(kleppen stellen/ontsteking vervroegt) dat de auto veel lekkerder loopt onderin en boven als een dolle trekt, tuurlijk vliegen de PK's er niet extra uit maar hij loopt vloeiender en bovenin ....erg lekker :wink: .

Maar goed éénmaal bij Deep (Pitbox) aangekomen was ook hier een tegenvaller ....de rekening :o ops: :wink: , maar die was ik zeker snel vergeten toen ik deze velgen zag .
Persoonlijk vind ik ze heel erg mooi en ben er ook supertrots op , het is precies wat ik wil en daar heeft Deep ervoor gezorgt dat ze hier aankwamen , daarboven op zijn er de RE050A XL gemonteerd .

Tijdens de montage ontbraken alleen de centreerringen , maar omdat de velgen er pas op gaan als het beter weer is worden deze nagestuurd. :wink:
En pas a.s Zondag krijg ik de Buddy Club lichtgewicht wielmoeren, dus nog even geduld.

Ik heb wel foto's gemaakt maar bij vielen ze extreem donker uit en daarom pak ik de foto's bij Deep vandaan , net een klein beetje extra reclame 8) :lol:

http://www.pitbox.nl/index.php?option=com_zoom&Itemid=57&catid=17

EDIT :Even toch snel 3 slechte foto's toegevoegd; :wink:
Image
Image
Image
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

nice :wink:
Voodoo

Post by Voodoo »

Toppie!!!
itr-1895

Post by itr-1895 »

ziet er goed uit :thumbs:
maar de velgen er alleen ff onder gehad voor de foto :-)

en als je kleppen een tijd te strak hebben gestaan en je ze weer goed zet,
moet je dan niet naar een x aantal km's weer naar stellen i.v.m. dat ze dan te los kunnen staan :dunno:
heb namelijk ooit ergens zo iets gelezen volgens mij.
wilco

Post by wilco »

Van dat laatste is mij niks bekent en ik heb de dealer er ook niet over gehoord?
DC2

Post by DC2 »

Netjes! 8) Benieuwd hoe ze qua kleur in het echt eruit zien.
HONDA

Post by HONDA »

Ik vind het model mooi maar ik vind de kleur te donker. Op de één of andere manier maakt Rota al hun bronzen velgen te donker (naar mijn mening).

Een voormalig clublid (Erick) had hetzelfde probleem met zijn Rota's.

VOORBEELD
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Locked