Het is al een heerlijke straatauto, maar wat een feest op het circuit. Remmen houden het prima, banden zijn voor een setje straatbanden zeker niet slecht, maar voor de volgende keer ga ik toch weer op toyo's r888 rijden. (of iets vergelijkbaars)Ben nog niet 100% voluit gegaan,
a. omdat ik de auto nog niet goed ken, het rijdt echt anders dan de FN2 of EP3. (einde can de eerste sessie was de druk in de banden opgelopen van 2,2 voor en achter naar 3,5 voor en 3,2 achter, de laatste paar rondjes voelde de R daardoor al wat minder stabiel. bandenspanning teruggebracht naar 2,4 en 2,2 en het reed de tweede sessie alweer een heel stuk beter.
b. kennis van me had de remmen van een EP3 stuk gereden, dus heb zijn kaartjes overgenomen en die waren van de 'touring' klasse, op zich niets mis mee, maar redelijk veel
onervaren en langzame rijders op de baan.
De eerste sessie was mijn snelste ronde tijd ong. 2:16 de tweede sessie ongeveer 2:13. (startte de tweede sessie op de 7de plek en lag na een halve baan eerste, dus kon een paar rondjes lekker in mijn eentje de auto verkennen.
Dit gaan we zeker vaker doen volgend jaar.
Filmpjes en foto's zijn onderweg naar je. Kijk maar welke je hier plaatst.