teggie R #700 NH-0
Zie ik daar BaRt posten!? Dat is een tijdje geleden. Dacht dat we jou niet meer terug zouden zien..
Die Moton dempertjes in de link van BZRKbb2 zijn bloed geil. Dat wordt een van mijn upgrades in de toekomst... De echte dan.
Goed om even op die hele discussie in te haken, wat ik eigenlijk liever niet doe maar het loopt nu wel erg uit de hand.
Wanneer hij met zijn auto in zijn imitatie Takata gordels tegen een boom klapt, omdat zijn goedkope imitatie troep velgen het begeven hebben, of vier van de vijf imitatie wielmoeren gescheurd zijn, zullen we wel zien of de kwalitiet hetzelfde is, toch? Help ik wel zijn hoofd uit zijn voorruit te trekken, of ben ik nu te weer eens te recht door zee.
Hij vindt het prima, dan moet hij het lekker doen. Als er iets is waar je nooit op moet bezuinigen is het veiligheid en als hij zijn eigen veiligheid in het geding wil brengen door die goedkope troep.. tsja.. Ik ben klaar met mensen die ook niet willen luisteren en niet willen leren.
Duidelijk toch?
Overigens is gelukkig 99% van het forum het waarschijnlijk eens met bovenstaand stukje (op het stukje na waar ik zijn hoofd wel mee uit de voorruit zou trekken...).
Die Moton dempertjes in de link van BZRKbb2 zijn bloed geil. Dat wordt een van mijn upgrades in de toekomst... De echte dan.
Goed om even op die hele discussie in te haken, wat ik eigenlijk liever niet doe maar het loopt nu wel erg uit de hand.
Wanneer hij met zijn auto in zijn imitatie Takata gordels tegen een boom klapt, omdat zijn goedkope imitatie troep velgen het begeven hebben, of vier van de vijf imitatie wielmoeren gescheurd zijn, zullen we wel zien of de kwalitiet hetzelfde is, toch? Help ik wel zijn hoofd uit zijn voorruit te trekken, of ben ik nu te weer eens te recht door zee.
Hij vindt het prima, dan moet hij het lekker doen. Als er iets is waar je nooit op moet bezuinigen is het veiligheid en als hij zijn eigen veiligheid in het geding wil brengen door die goedkope troep.. tsja.. Ik ben klaar met mensen die ook niet willen luisteren en niet willen leren.
Duidelijk toch?
Overigens is gelukkig 99% van het forum het waarschijnlijk eens met bovenstaand stukje (op het stukje na waar ik zijn hoofd wel mee uit de voorruit zou trekken...).
mr. X wrote:Zie ik daar BaRt posten!? Dat is een tijdje geleden. Dacht dat we jou niet meer terug zouden zien..
Duidelijk toch?
Je brengt het misschien een beetje bot, maar zo denk ik er ook over.
@mr X: dag skatje...
@niles: waarom niet? ik kan ben en patrick ook noemen, maar die deden op het crx forum nog niet mee met dit soort topics.. besides, ik spreek je anders nooit meer
@discussie: ik had Rotas op mijn ITR. Na de crash hield de Potenza band mijn rechtervoorwiel bij elkaar... we hebben de rays lugnuts een voor een gewisseld met cheap ass dingen, omdat het wiel alsnog uit elkaar zou vallen als we ze alle 5 tegelijk los zouden draaien. Dure wielen vouwen, Rota breekt (alhoewel mijn crash ook niet prettig zou zijn geweest voor echte Advan wielen denk ik). Ik kan me herinneren na de crash de vraag te krijgen wat daar nou op de weg lag... ik schopte een halve velg weg...
Iedereen moet vooral doen wat ie niet laten kan met zijn of haar auto. Ik heb op de s2000 (als ik er eens aan toekom om te monteren) alleen een nep-bumperlipje. Verder is alles 'echt'. En het is op dit forum niet bekend omdat ik er bijna niet meer kom, maar ik ben niet bepaald van de auto af gebleven.
Dus 'crxke' (foute naam voor een ex-solrijder trouwens): succes. Hopelijk woon je ver genoeg in Belgie, zodat ik weinig kans maak je tegen te komen op de weg. Ik zie hier in de buurt al petjes genoeg rijden.
@Mr X: alleen zijn hoofd, of mag de rest er nog aan vast zitten?
@niles: waarom niet? ik kan ben en patrick ook noemen, maar die deden op het crx forum nog niet mee met dit soort topics.. besides, ik spreek je anders nooit meer

@discussie: ik had Rotas op mijn ITR. Na de crash hield de Potenza band mijn rechtervoorwiel bij elkaar... we hebben de rays lugnuts een voor een gewisseld met cheap ass dingen, omdat het wiel alsnog uit elkaar zou vallen als we ze alle 5 tegelijk los zouden draaien. Dure wielen vouwen, Rota breekt (alhoewel mijn crash ook niet prettig zou zijn geweest voor echte Advan wielen denk ik). Ik kan me herinneren na de crash de vraag te krijgen wat daar nou op de weg lag... ik schopte een halve velg weg...
Iedereen moet vooral doen wat ie niet laten kan met zijn of haar auto. Ik heb op de s2000 (als ik er eens aan toekom om te monteren) alleen een nep-bumperlipje. Verder is alles 'echt'. En het is op dit forum niet bekend omdat ik er bijna niet meer kom, maar ik ben niet bepaald van de auto af gebleven.
Dus 'crxke' (foute naam voor een ex-solrijder trouwens): succes. Hopelijk woon je ver genoeg in Belgie, zodat ik weinig kans maak je tegen te komen op de weg. Ik zie hier in de buurt al petjes genoeg rijden.
baRt wrote:@mr X: dag skatje...
crx forum....the good old days....
en idd, een delsol is géén crx 8)
en verder ga ik me niet in deze discussie mengen, lijkt me beter....
i.p.v. die spoon style spiegels had je ook de standard kunnen laten zitten en een performance product van kunnen kopen. Het is niet dat je niets ziet door dc2 spiegels en je spiegels zijn ook niet stuk.
En waarom heb je andere gordels gekocht? Voldoen de OEM TAKATA gordels niet meer? Zijn dat slechte gordels?
En hetzelfde met de velgen. Stock DC2 Enkei's enstig beschadigd? zodat ze vervangen moeten worden door RAVS VORK velgen?
Eigenlijk had je geen DC2 moeten kopen maar een ED6/EG4 met b16 turbo. En al dat geld wat je nu hebt besteed aan die DC2 in je zak kunnen houden en in performance kunnen spenderen.
Owja er is ook nog altijd zoiets als 2e hands he. voor 800euro vind je denk ik wel een mooi setje Echte velgen.
En waarom heb je andere gordels gekocht? Voldoen de OEM TAKATA gordels niet meer? Zijn dat slechte gordels?
En hetzelfde met de velgen. Stock DC2 Enkei's enstig beschadigd? zodat ze vervangen moeten worden door RAVS VORK velgen?
Eigenlijk had je geen DC2 moeten kopen maar een ED6/EG4 met b16 turbo. En al dat geld wat je nu hebt besteed aan die DC2 in je zak kunnen houden en in performance kunnen spenderen.
Owja er is ook nog altijd zoiets als 2e hands he. voor 800euro vind je denk ik wel een mooi setje Echte velgen.
baRt wrote:@mr X: dag skatje...
Hahaha. Te lang geleden man, te lang geleden! Waar is die goede oude tijd gebleven... Ben benieuwd naar je S-je. Die heb je dan ook al een hele tijd. Ik probeer redelijk wat fora bij te houden maar ook nog een S2k forum trek ik niet :lol:. Be a good boy en deel het hier met ons!
Het klopt inderdaad dat dure velgen buigen. Dat had ik er bij moeten (en kunnen) zetten om het te onderbouwen. Mooi (nouja, mooi) voorbeeld van een jongen op CCH. Heb zijn TE37 velgen IRL gezien nadat hij op de Nürburgring een aardige crash had gemaakt en die lagen goed in poeier maar waren niet gescheurd. Hij zei me toen nog dat hij niet wilde weten wat er gebeurd zou zijn als die gebroken waren.
Maargoed laat het hem zelf maar ondervinden.
Arno wrote:
Die is wel heel erg hard boikel :lol: Relax, hij belooft dat het geen kermsbak wordt dus.... :razz:
oh snap, je komt hier een grote muil opzetten maar je kan nog niet eens schrijven, kom nog eens terug als je door het eerste leerjaar bent :wink: :lol:
voor de rest, ik ben geen mongool ik test alles wel voor het in de teg komt, ik ga er geen volkomen rommel inproppen :wink:
gordels liggen nu naast mij en als ik een 100kg blok had zou ik hem er wel eens aanhangen, wil gerust wedden dat ze niet snap zeggen :wink:
en de velgen zijn inovite, is een gerespecteerd engels merk dat in meer dan 10 landen verkocht wordt met stuk of 100 officiele dealers. zijn btw duurder dan de velgen die er nu opzitten, en heb ik daar problemen mee? damn no! ga ik met die velgen door? damn yes!
en over dat stukje van die imitatie-velgen. logisch als je goedkope namaak velgen koopt met spaken die amper een halve cm dik zijn. daarom koop ik ook velgen met 5 dikke spaken, makes sense no :wink:
standaard velgen heb ik btw niet, zijn ook oerlelijk naar mijn zin, net zoals de spiegels. en die spiegels hebben mij welgeteld 40$ gekost, geleverd tot aan mijn deur. moest toch geen carbon zijn en ik ga echt geen 300$ uitgeven aan spiegels die wss 3$ kosten om te fabriceren :roll:
voor de rest leer lezen]heb het op hcb ook al gezegd, ik zal nooit belangrijke spullen via ebay kopen die roterend of dicht bij mijn motor zitten, die lekgevoelig zijn, of die mijn wegligging direct beinvloeden[/b]
daar gaat namelijk het geld naartoe dat bespaard is op die stomme interieuronderdelen.
en vertel mij niets over veiligheid, ik reed vroeger altijd zonder gordel en ik heb meerdere ongevallen overleefd waarbij ik normaal morsdood moest zijn. laatste was op de antwerpse ring waar ik tegen 160 een A3 in zn zij heb geramd, dan volle gas op een betonnen ommuring geramd ben in het midden van de autostrade, daarovergegaan en dan 3keer rondgegaan in het midden van het spitsuur over 3 verschillende rijstroken. dan ben ik perfect recht in de richting op de pechstrook terechtgekomen in de juiste richting en al. maar de laatste jaren ben ik nooit meer gecrasht, hoe zou dat komen? omdat ik verantwoordelijker rij en niet meer als een gek die geen enkel risico kent :wink: dat gaat veel meer veiligheid geven dan het veranderen van een paar gordels.
crxke wrote:gordels liggen nu naast mij en als ik een 100kg blok had zou ik hem er wel eens aanhangen, wil gerust wedden dat ze niet snap zeggen :wink:
Grappig dat je het niet begrijpt. Natuurlijk zullen ze dan niet kapot gaan. Bij een botsing moeten die gordels namelijk veel meer dan 100 kg kunnen verdragen....
crxke wrote:en de velgen zijn inovite, is een gerespecteerd engels merk dat in meer dan 10 landen verkocht wordt met stuk of 100 officiele dealers. zijn btw duurder dan de velgen die er nu opzitten, en heb ik daar problemen mee? damn no! ga ik met die velgen door? damn yes!
In hoeveel zaken denk je dat Rota verkrijgbaar is?
crxke wrote:en over dat stukje van die imitatie-velgen. logisch als je goedkope namaak velgen koopt met spaken die amper een halve cm dik zijn. daarom koop ik ook velgen met 5 dikke spaken, makes sense no :wink:
Denk je dat dikte iets wil zeggen over de sterkte bij een slecht 'casting' proces? Er hoeft maar een giet fout in te zitten waardoor, hoe dik hij ook zal zijn, het zal scheuren als er krachten op komen te staan.
crxke wrote:voor de rest leer lezen]heb het op hcb ook al gezegd, ik zal nooit belangrijke spullen via ebay kopen die roterend of dicht bij mijn motor zitten, die lekgevoelig zijn, of die mijn wegligging direct beinvloeden[/b]
daar gaat namelijk het geld naartoe dat bespaard is op die stomme interieuronderdelen.
Ook dat is grappig aangezien de velgen wel degelijk een directe invloed hebben op je rijgedrag en al helemaal roterend zijn :lol:, of niet soms?
crxke wrote:en vertel mij niets over veiligheid, ik reed vroeger altijd zonder gordel
Stoere jongen.
crxke wrote: en ik heb meerdere ongevallen overleefd waarbij ik normaal morsdood moest zijn. laatste was op de antwerpse ring waar ik tegen 160 een A3 in zn zij heb geramd, dan volle gas op een betonnen ommuring geramd ben in het midden van de autostrade, daarovergegaan en dan 3keer rondgegaan in het midden van het spitsuur over 3 verschillende rijstroken. dan ben ik perfect recht in de richting op de pechstrook terechtgekomen in de juiste richting en al. maar de laatste jaren ben ik nooit meer gecrasht, hoe zou dat komen? omdat ik verantwoordelijker rij en niet meer als een gek die geen enkel risico kent :wink: dat gaat veel meer veiligheid geven dan het veranderen van een paar gordels.
Je snapt het gewoon echt niet...
dus volgens jullie moet ik velgen van 2000€ kopen voor ik zeker ben dat ze niet kapotkraken? dan zou ik er veel langs de kant zien staan denk ik :wink: je zit maar te lullen van oa naar rising sun performance te gaan kijken, sander verkoopt ultralite wielen, 4-500€ per set. maarja die zouden goed zijn he, want die komen van rising sun performance.. shit man wat een bullshit allemaal :lol:
ik snap het wel, maar ik vind het allemaal dikke bullshit wat hier verkondigd wordt, omdat bij jullie iets alleen maar goed is als het pokkeveel geld kost, maar de kostprijs zegt niet altijd iets over de kwaliteit :idea: dat snappen jullie niet.. jullie denken als ik maar veel geld uitgeef ben ik onsterfelijk :wink:
ik snap het wel, maar ik vind het allemaal dikke bullshit wat hier verkondigd wordt, omdat bij jullie iets alleen maar goed is als het pokkeveel geld kost, maar de kostprijs zegt niet altijd iets over de kwaliteit :idea: dat snappen jullie niet.. jullie denken als ik maar veel geld uitgeef ben ik onsterfelijk :wink:
Re: itr
VTEClover wrote:als jullie met die jongen inzitten organiseer dan een benefiet zodat hij goede velgen v 2000 euro kan kopen :-)
en daarna kun je een benefiet voor mij doen voor een jackson r supercharger :-)
t is dattie een belg is anders zou je denken dat wij met zn allen hem al steunen door het betalen van onze ziektekosten premies...
koekwaus.
mr. X wrote:crxke wrote:voor de rest leer lezen]heb het op hcb ook al gezegd, ik zal nooit belangrijke spullen via ebay kopen die roterend of dicht bij mijn motor zitten, die lekgevoelig zijn, of die mijn wegligging direct beinvloeden[/b]
Ook dat is grappig aangezien de velgen wel degelijk een directe invloed hebben op je rijgedrag en al helemaal roterend zijn :lol:, of niet soms?

Hier nog 1 foor youw
ik hoef niet te "oh snappen" want ik weet dat die velgen mn rijstijl gaan houden, jouw spellingsachterlijkheid daarintegen zal heel wat meer moeite kosten om op te lossen :wink:
jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten;
als er maar een merkteken opplakt en het is in orde :lol: :roll:
jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten;

als er maar een merkteken opplakt en het is in orde :lol: :roll: