JMeister wrote:ik heb het met mn toeren teller na de swap, gaat maar tot 8k..
gewoon op je toeren rijden toch? 4000=120 oid.
120 = 3500 in 6e
210 = 8000 in 5e :razz: :wink:
8000 in 1 = 60 weet ik niet zeker
8000 in 2 = 90 weet ik niet zeker
8000 in 3 = 122 de rest weet ik wel zeker
8000 in 4 = 160
8000 in 5 = 210
8000 in 6 = 250?
Gangaran wrote:Of moet je Kpro hebben, dan kan je later schakellen.
Wat doet dat ding dan?
Komt dat je acceleratie ten geheel ten goede, of alleen naar 100?
Je ziet namelijk op de rollerbank dat je bij 8K moet schakelen voor maximale vermogen.
Wat doet dat ding dan?
Komt dat je acceleratie ten geheel ten goede, of alleen naar 100? Je ziet namelijk op de rollerbank dat je bij 8K moet schakelen voor maximale vermogen.
Kpro maakt alles beter, mits goed afgesteld :wink:
Wat doet dat ding dan?
Komt dat je acceleratie ten geheel ten goede, of alleen naar 100? Je ziet namelijk op de rollerbank dat je bij 8K moet schakelen voor maximale vermogen.
Wat doet dat ding dan?
Alles??? Maar wat is dat voor iets dan?[/quote:22eyk28n]
Je kan in principe je motor precies afstellen op je mod's en je kan er een heleboel paramters enz enz mee wijzigen. Zelfs op een volledig stock motor is er goede winst mee te boeken met name koppel.
Is zeker een aanrader. Wat slydawg zegt, je kan heel veel parameters aanpassen. Launch control is een van de beste opties.(vind ik).
Dus jo&, met Kpro kan je, je begrenzer op 8600rpm zetten.(Of hoger, maar dan moet je wel andere veren zetten).
Gangaran wrote:Is zeker een aanrader. Wat slydawg zegt, je kan heel veel parameters aanpassen. Launch control is een van de beste opties.(vind ik). Dus jo&, met Kpro kan je, je begrenzer op 8600rpm zetten.(Of hoger, maar dan moet je wel andere veren zetten).
verlagingsveren?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
klepveren veronderstel ik, in denk dat de originele goed zijn tot +- 8500 ? ik ga met mijn ep3 maar tot 8300 - 8400 max, daarboven zit toch geen power meer onder vind ik
ja ik dacht al dat deze jdm civic er mss andere zou hebben dan onze edm ctr.
erg mooie bak deze, hij zou eigelijk zo standaard mogelijk moeten blijven vind ik, omdat hij zo uniek is, maar het tunen van type-r's is zo verleidelijk omdat ze er zo geschikt voor zijn :lol:
S.J. wrote:Vlaggetje eraf halen is eigenlijk hetzelfde als ontkennen dat je een R hebt.
@SJ :shock: Wat is dat nou voor rare opmerking? Er zijn nou eenmaal mensen die een "clean" look mooier vinden. (Ik ben er een van :lol: ) Hoe dan ook, wat maakt het uit wat anderen er van vinden? De echte kenners halen een Type-R er echt wel uit, en als ze deze zien staan/rijden en je aan de "verkeerde" kant zit, is de conclusie snel getrokken.
Hoe dan ook, mee doen wat je zelf het mooist vindt. :wink:
ahhem, correctie, hij zit aan de juiste kant, jij niet :P
S.J. wrote:Vlaggetje eraf halen is eigenlijk hetzelfde als ontkennen dat je een R hebt.
@SJ :shock: Wat is dat nou voor rare opmerking? Er zijn nou eenmaal mensen die een "clean" look mooier vinden. (Ik ben er een van :lol: ) Hoe dan ook, wat maakt het uit wat anderen er van vinden? De echte kenners halen een Type-R er echt wel uit, en als ze deze zien staan/rijden en je aan de "verkeerde" kant zit, is de conclusie snel getrokken.
ahhem, correctie, hij zit aan de juiste kant, jij niet ]
Daarom staan er ook "quotjes" omheen :wink: (in rechtsrijdende landen is het stuur aan de linker kant wel handiger namelijk)
ahhem, correctie, hij zit aan de juiste kant, jij niet ]
Daarom staan er ook "quotjes" omheen :wink: (in rechtsrijdende landen is het stuur aan de linker kant wel handiger namelijk)
Dat is ook een mening, ik vind het zelf fijner om rechts te zitten in een auto, in een rechtsrijdend land.
Thanx.
Het schakelen is nog wel het minst wennen. Het vreemdste in het begin is dat grote stuk auto wat je nog links naast je hebt, daarmee je plaats op de weg. Hier moest ik het meest aan wennen de rest valt allemaal wel mee. In het begin zette ik als ik snel wilde in- uitvoegen nog wel eens de ruitenwisser ipv de pinker.
Gister heeft toevallig mijn vriendin er eens in gereden voor het eerst. Het zekere voor het onzekere genomen en eerst maar ff op een industrieterrein geoefend. Gin al snel aardig en toen maar ff een stukje snelweg en weer naar huis. Alle spiegels zitten er nog op dus het is allemaal goed gegaan. :lol: