Gewoon uit het handje. Het lijkt mij idd een stuk makkelijker om het vanuit de hand te doen.
Nu zwaai je je camera in een straal rond je hoofd. Met statief zou je je hoofd rond de camera moeten bewegen. lijkt me niet te doen
Aankomende vrijdag ben ik in ieder geval van de partij, mits het afgelast wordt.
Deze ITR en de eigenaar ken ik toevallig en kan vrijdag kampioen worden in de klasse waar hij in rijdt, op dit moment staat hij nog op nummer 1 in zijn klasse.
De ITR waar hij in rijdt heeft +/- 500+ pk's ( geschat ) ik ga hem nog wel eens vragen hoeveel het er precies zijn.
Voor de genen die morgen gaan kijken, veel kijk plezier.
Ja ik weet wie je bedoelt. Ik heb hem wel eens zien rijden, die wagen is zeer snel. Maakt ook een hoop kabaal trouwens, zit daar nou zo`n screamerpipe op?
mr. X wrote:Dat is serieus geld wat hij er voor vraagt. Als hij de onderdelen goedkoop heeft gekocht kan hij zelfs break even spelen volgens mij.
Iemand een idee wat voor geld dat totaal plaatje heeft gekost? Ben nu wel eens benieuwd!
Mwah... aanschaf ITR... 11.000 ofzo, blok compleet builden + turbo kit kan van 4000 - 7000+ gaan, ligt er aan of die blok er bij heeft gekocht of dit zn stock blok was. Overspuiten, 2000,- ofzo.
Geld was toen op voor fatsoenlijke velgen Maar goed, die rota's wegen niet veel en voor drag racen denk goed zat.
Hoewel setje MF10's het wel af zou maken hehe
mr. X wrote:Dat is serieus geld wat hij er voor vraagt. Als hij de onderdelen goedkoop heeft gekocht kan hij zelfs break even spelen volgens mij.
Iemand een idee wat voor geld dat totaal plaatje heeft gekost? Ben nu wel eens benieuwd!
Mwah... aanschaf ITR... 11.000 ofzo, blok compleet builden + turbo kit kan van 4000 - 7000+ gaan, ligt er aan of die blok er bij heeft gekocht of dit zn stock blok was. Overspuiten, 2000,- ofzo.
Geld was toen op voor fatsoenlijke velgen Maar goed, die rota's wegen niet veel en voor drag racen denk goed zat. Hoewel setje MF10's het wel af zou maken hehe
De auto zelf was 7000 ofzo volgensmij dat moet maarten maar bevestigen.
Natuurlijk weet ik waarvoor hij is verkocht. Daarom was ik ook nieuwschierig hoeveel aan onderdelen hier op zitten volgens onze experts. Het lijkt er namelijk op dat hij er nog wat op verdient.....