Niels :: EK9 :: Rollenbank

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Katana

Post by Katana »

Cool 8)
wesjes

Post by wesjes »

Eindelijk niels! :D
Niels

Post by Niels »

Zoooooo EINDELIJK die EK9 op m'n oprit.

En met 1,5 week mag ik ook weer auto rijden dus dat is fijn :-D

Gister even een stukje gesmokkelt, beetje op passen met het natte weer in combinatie met de Yokohama's met net wat minder profiel dan ik gewoon ben.

Marcel heeft ook al even kunnen kijken/rijden maar dat doen we nog een keer over met mooi weer!

Nu even een "to do" lijstje maken. Wielbouten moeten er allemaal af, zijn niet mooi. Een setje nieuwe Honda emblemen want hier is het rood wel erg roze. En eens even héél goed poetsen haha. Watertemp. metertje werkt niet, en de verlichting van die 3 ook niet. En dan op zoek naar een originele mattenset!
wesjes

Post by wesjes »

niels! nieuwe foto's !! :D
Niels

Post by Niels »

Ja, eerst een paar CM omlaag

Lijkt wel een tractor naast de standaard EJ9 zo op het oprit.
BugsM

Post by BugsM »

Subliem wagentje Niels!

Moet ik nog kentekenplaathouders voor je meenemen? 8) Laat maar weten...
Niels

Post by Niels »

Kentekenplaathouders zijn aanwezig, achter zit er op. Voor moet ik nog even zien....beetje geen ruimte voor dat ding. Een paar foto's van een vieze EK9, als m'n schouder het toe laat maar eens wat aan doen.

Image
Image
Image
Image
Lucas79

Post by Lucas79 »

Ziet er mooi uit!, jammer dat er in NL aan de voorkant ook van die lelijke platen moeten zitten. :-? Mag je daar niet van de amerikaanse "kleine" platen op zetten? Of, wat ik wel eens gezien heb, een kenteken sticker?

In ieder geval vroeg ik me af waarom er zo'n lelijk mistlamp/reflector dingetje achter op de verder zo'n mooie EK9 zit?

Image
Deus Ex Machina!
Niels

Post by Niels »

Kenteken sticker mag alleen als je een Ferrari, Porsche of gelijkwaardig hebt......(sarcastisch bedoeld) en Amerikaans mag ik ook niet. Regel is dat wat achter past maatgevend is, dus ik moet die plaat voor ook kwijt. Maar moet nog even zien, misschien dat ik wel een 18.2 (amerikaans) regel.

Licht gaat nog weg, is tijdelijk. Voor de APK en daarna gaan we (99% BugsM, 1% ik) nog wat estetischer verzinnen.
wesjes

Post by wesjes »

:D nice niels! echt nette ek9 :D
Lucas79

Post by Lucas79 »

Niels wrote:Kenteken sticker mag alleen als je een Ferrari, Porsche of gelijkwaardig hebt.....

Waar slaat dat nou weer op :-? Niet jou opmerking, maar waarom zou een auto duurder dan € 200.000,00 wel een sticker mogen en een EK9 niet?
Deus Ex Machina!
LCR

Post by LCR »

unicorn wrote:
Niels wrote:Kenteken sticker mag alleen als je een Ferrari, Porsche of gelijkwaardig hebt.....

Waar slaat dat nou weer op :-? Niet jou opmerking, maar waarom zou een auto duurder dan € 200.000,00 wel een sticker mogen en een EK9 niet?

Discriminatie heb je overal :evil:
Niels

Post by Niels »

unicorn wrote:

Het mag nooit, maar op 1 of andere manier pakken ze een rijder van duurdere auto's nooit en een civic rijder wel.
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

:shock: huh een "blauwe" daar hoort een ander kleurtje onder :wink:
chris

Post by chris »

iedere ferrari die op mn werk voorbij komt is ook altijd uitgerust met zo'n lelijke plaat erop...erg zonde vind ik dat altijd.

Er staat ook eentje op zwitsers kenteken, die plaat is echt geweldig klein en netjes....zo kan het dus ook :roll:
RedSun

Post by RedSun »

Jammer van dat mistliht idd maar die gaat er weer af.

Verder tijd voor witte zijknippers :D
Nana korobi ya oki
wilco

Post by wilco »

-=[BLACKA wrote:=-]:shock: huh een "blauwe" daar hoort een ander kleurtje onder :wink:

J's Racing deksel :wink:
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

wilco wrote:
-=[BLACKA wrote:=-]:shock: huh een "blauwe" daar hoort een ander kleurtje onder :wink:

J's Racing deksel :wink:

ow ok :o
Katana

Post by Katana »

Mooi beestje Niels 8)
wilco

Post by wilco »

Image

Bijna dan :wink: , mooie EK!! Veel plezier ermee :!:
Locked