Niels :: EK9 :: Rollenbank
Zoooooo EINDELIJK die EK9 op m'n oprit.
En met 1,5 week mag ik ook weer auto rijden dus dat is fijn :-D
Gister even een stukje gesmokkelt, beetje op passen met het natte weer in combinatie met de Yokohama's met net wat minder profiel dan ik gewoon ben.
Marcel heeft ook al even kunnen kijken/rijden maar dat doen we nog een keer over met mooi weer!
Nu even een "to do" lijstje maken. Wielbouten moeten er allemaal af, zijn niet mooi. Een setje nieuwe Honda emblemen want hier is het rood wel erg roze. En eens even héél goed poetsen haha. Watertemp. metertje werkt niet, en de verlichting van die 3 ook niet. En dan op zoek naar een originele mattenset!
En met 1,5 week mag ik ook weer auto rijden dus dat is fijn :-D
Gister even een stukje gesmokkelt, beetje op passen met het natte weer in combinatie met de Yokohama's met net wat minder profiel dan ik gewoon ben.
Marcel heeft ook al even kunnen kijken/rijden maar dat doen we nog een keer over met mooi weer!
Nu even een "to do" lijstje maken. Wielbouten moeten er allemaal af, zijn niet mooi. Een setje nieuwe Honda emblemen want hier is het rood wel erg roze. En eens even héél goed poetsen haha. Watertemp. metertje werkt niet, en de verlichting van die 3 ook niet. En dan op zoek naar een originele mattenset!
Ziet er mooi uit!, jammer dat er in NL aan de voorkant ook van die lelijke platen moeten zitten. :-? Mag je daar niet van de amerikaanse "kleine" platen op zetten? Of, wat ik wel eens gezien heb, een kenteken sticker?
In ieder geval vroeg ik me af waarom er zo'n lelijk mistlamp/reflector dingetje achter op de verder zo'n mooie EK9 zit?

In ieder geval vroeg ik me af waarom er zo'n lelijk mistlamp/reflector dingetje achter op de verder zo'n mooie EK9 zit?

Deus Ex Machina!
Kenteken sticker mag alleen als je een Ferrari, Porsche of gelijkwaardig hebt......(sarcastisch bedoeld) en Amerikaans mag ik ook niet. Regel is dat wat achter past maatgevend is, dus ik moet die plaat voor ook kwijt. Maar moet nog even zien, misschien dat ik wel een 18.2 (amerikaans) regel.
Licht gaat nog weg, is tijdelijk. Voor de APK en daarna gaan we (99% BugsM, 1% ik) nog wat estetischer verzinnen.
Licht gaat nog weg, is tijdelijk. Voor de APK en daarna gaan we (99% BugsM, 1% ik) nog wat estetischer verzinnen.
unicorn wrote:Niels wrote:Kenteken sticker mag alleen als je een Ferrari, Porsche of gelijkwaardig hebt.....
Waar slaat dat nou weer op :-? Niet jou opmerking, maar waarom zou een auto duurder dan € 200.000,00 wel een sticker mogen en een EK9 niet?
Het mag nooit, maar op 1 of andere manier pakken ze een rijder van duurdere auto's nooit en een civic rijder wel.
-
-