Smokey's Black ITR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Voodoo

Post by Voodoo »

Zoo...zit goed in de lak, nice 8)
White-ITR

Post by White-ITR »

mijn mening weet ge al he smokey :D echt nog zeer mooie itr :shock: Image

was het al maar woensdag :lol: :wink:
the_smoker

o

Post by the_smoker »

Afinador del sol wrote:stoffel!

niet gedacht jou hier tegen te komen :lol:

vet die oltimer! maar sol is beter :razz:

Oldtimer is al lang verkocht en de sol is van vorige week verkocht.
En wie ben jij??? :lol: :lol:
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Ziet er strak uit.
eteuben

Post by eteuben »

Erg nette auto gevonden zie ik. Met erg schone velgen eronder trouwens.
the_smoker

i

Post by the_smoker »

Thx to all :o ops:
the_smoker

Post by the_smoker »

De ene keer op nat wegdek bij een scherpe bocht tegen pakweg 40km/u ofzo durft hij uitbreken en als ik hem tegen 80ofzo door een andere scherpe bocht gooi en alles opengooi sleurt hij zich er los doorheen. Kan dit me die breed getrokken banden te maken hebben?? :s
mr. X

Post by mr. X »

Nat weer met een geringe oppervlakte druk (lees te brede banden, daardoor wordt het raakvlak vergroot maar het gewicht blijft hetzelfde wat dus resulteert in minder gewicht per cm2) kan soms inhouden dat hij eerder zijn grip verliest. Daarom zijn bredere banden over het algemeen niet altijd beter.

Droog weer zullen de grenzen verder liggen, maar komt hetzelfde bij kijken als bovenstaand.
Met de juiste banden kun je waarschijnlijk nog stukken harder door de bocht :D

Ik vind dat een ITR zich prima red in zowel nat weer, zand op de weg, of gewoon droog. Want hij kan haaks om een bocht hoor :D

Wat ik bij de mijne merk is dat hij eerder neigt te ondersturen dan oversturen. Hoop echter dat dit, als ik hem volgend jaar laat uitlijnen icm 2 leuke dingen, verder gereduceert zal worden. 8)
Filip

Post by Filip »

Ik blijf zwart de mooiste kleur vinden voor een ITR :thumbs:
CW ITR 01034
stannyitr

Post by stannyitr »

Welkom smoker :wink: .

Prachtige itr makker.
Brede banden zijn zeker met nat weer niet altijd idiaal voor de tractie en wegligging.
16" en 205 breed is zowat de gulden middenweg.
Met een beetje talent kun je met een itr lekker drifte hoor :lol:

:wink:
mr. X

Post by mr. X »

stannyitr wrote:Welkom smoker :wink:

Helemaal mee eens!! Zelfs vér overdwars is geen probleem. Zal eens proberen een foto te laten schieten als ik overdwars ga 8)

Heb hem alleen vandaag gewaxt (á 8 uur) dus hij blijft even binnen :D
Morgen even foto's maken.
the_smoker

m

Post by the_smoker »

stannyitr wrote:Welkom smoker :wink: .

Prachtige itr makker.
Brede banden zijn zeker met nat weer niet altijd idiaal voor de tractie en wegligging.

Ik dacht eerder aan 195 maar 205 lijkt me wel lekker op een 16duim Rota :lol: Maar ik denk dak originele velgen ga halen met winterbanden op en die er nu opsteken voor de zomer houd.Ik vind het mooie velgen maar ze zijn wa breed he :cry: We zien wel wat de tijd brengt :lol:
@ Stanny: Woensdag gaan ik de W1m en de White itr halen om mee naar de testbank te rijde bij timmeke voor zen paarden eens te bekijke. Als ge graag meerijd laat maar weten he :wink:
stannyitr

Re: m

Post by stannyitr »

the_smoker wrote:

Prachtige itr makker.

Ik dacht eerder aan 195 maar 205 lijkt me wel lekker op een 16duim Rota :lol: Maar ik denk dak originele velgen ga halen met winterbanden op en die er nu opsteken voor de zomer houd.Ik vind het mooie velgen maar ze zijn wa breed he :cry: We zien wel wat de tijd brengt :lol:
@ Stanny: Woensdag gaan ik de W1m en de White itr halen om mee naar de testbank te rijde bij timmeke voor zen paarden eens te bekijke. Als ge graag meerijd laat maar weten he :wink:

Rond welk uur want ga nachtvissen vandaag en weet dus nog noie wanneer ik terug ben morge :?: :wink:
the_smoker

Re: m

Post by the_smoker »

stannyitr wrote:
the_smoker wrote:

Prachtige itr makker.

Rond welk uur want ga nachtvissen vandaag en weet dus nog noie wanneer ik terug ben morge :?: :wink:

Rond de middag ofzo. Een uur of 1schat ik da wij in kasterlee zijn.
Ik stuur u men gsm nummer wol. Als ge mee wilt belt ge maar om een uur of 12. Greetzz
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Ik heb 205 op een 16'er (bf goodriche g-force) liggen in de zomer.. Auto plakt echt op de weg, zelfs bij nat 8) !
In de winter heb ik winterbanden van Toyo op de originele velgen, grip bij regenweer is ver te zoeken. Op ronde punten schuift hij rechtdoor en gooit de kont zich ook.. Wel fijn om te spelen maar kan verraderlijk werken :-?
RedSun

Post by RedSun »

Mooie ITR! zeer strak! allen jammer dat je meteen dat paaltje eruit gereden hebt....(foto1) :lol: :razz:
Nana korobi ya oki
the_smoker

Post by the_smoker »

Vandaag op de Superflow Windyn (testbank dus :lol: ) gestaan bij TBM tuning.
Ben blij. Nieuw record voor een stock ITR :lol:

Eerste Run 194,2ofzoiets....
3Runs later en beetje de Tim(tbmtuning) me zen magische handjes eraan bezig gelaten en dan :shock: 199,6Whp,Eng Trq 181,4 en WHlPWr 169,6 :lol:

Image
Goeie grafiek :lol:
Image

Image
mr. X

Post by mr. X »

Wat voor testbank was het?
HondArd

Post by HondArd »

Mooiuh waaguh! :thumbs:
the_smoker

l

Post by the_smoker »

mr. X wrote:Wat voor testbank was het?

Een redelijk nieuwe Superflow van een paar miljoen. Deze bank staat wel degelijk bekend voor juiste resultaten. :wink:
www.tbm-tuning.be 8)
Locked