slydawg wrote:Als het zover is zullen we zien, ik heb al een idee hoe ik het ga doen.
Achteruit rijden hebben ze al door denk ik

:clap
Jo& wrote:Ik val jullie ook niet persoonlijk aan.
Ik ben zo teleurgesteld in jullie kortzichtigheid dat ik om de vrede te bewaren hier niet meer op in ga. Hiervoor jullie begrip.
Verklaart aan mij ook enigzins hoe het kan zijn dat politici 'die maar wat roepen' stemmen krijgen. Omdat mensen niet doooor (kunnen/willen) denken.
CyRaX wrote:Jo& wrote:CyRaX je hebt voor een groot gedeelte gelijk.
Dus we betalen wel steeds meer, maar de Nederlandse overheid is geen commerciële instelling, dus alles wat we betalen komt op de een of andere manier terug de maatschappij in.
Voor de duidelijkheid: Ik val jou niet aan hoor Jo&
Hier ook mijn mening:
Het gaat sinds de recessie "slecht" met Nederland. Er is geld te weinig...enzovoorts.
Waarom wel miljarden blijven pompen in allerlei "projecten" in het buitenland.
Wij (Nederland) staan bovenin qua storten van geld.
Dit geld - ONS GELD- gaat naar regimes, zakkenvullers en andere ellende over de grens.
Ik zou zeggen, red eerst eens ALLE inwoners van Nederland met dit geld....en wat je overhoudt doe je maar andere dingen mee.
Wij -de betalende Nederlanders- worden al genoeg uitgewrongen.
HELP ons -alle in Nederland wonende mensen- eens met dat geld....ipv het tegen ons te gaan gebruiken dmv dit soort geweldige praktijken als rekeningrijden in het leven te roepen, of jaarlijks premies te verhogen op ziektekosten, gemeentebelastingen enzovoorts.
Nog maar te zwijgen over de rest....
Gaskleppie wrote:maargoed, ik ben nog geen hol verder met de bapaling wat een TypeR gaat kosten per km in de toekomst.