Update: integra R (ITR Total los.) civic_boy

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Katana

Post by Katana »

:o

Oei, fijn om te horen dat je het naar omstandigheden goed maakt en herstellende bent.

Toen ik het RIP zag was ik bang voor erger. Gelukkig is het alleen RIP voor je ITR. (Als je het goed vind pas ik dat stukje even voor je aan).

Heel veel sterkte bij het herstel :thumbs:

Gr.Frans
Maus_aka_papachico

Post by Maus_aka_papachico »

Oei,..das zwaar klote man.. :cry: Heel veel sterkte met je herstel,.. :wink:

Maus
bartman

Post by bartman »

daar wordt je even stil van... ik hoop daje snel terug op de been bent .
Sincx

Post by Sincx »

Dat is even schrikken bij die foto's zeg, hoop dat je er lichamelijk weer boven op komt !

Sterkte
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Damn gast! sterkte ermee!
FastFWD

Post by FastFWD »

Jij hebt 6 van je 7 levens verspeeld met dit ongeval, ik ben blij dat je nog in ons midden bent, beterschap en sterkte
civic_boy

bedankt

Post by civic_boy »

ey beste r fans,

hartstikke bedankt dat jullie met me mee leven bedankt voor jullie reactie's ik moet 27ste terug naar het radboud in nijmegen dan gaan ze kijken wanneer ik mag lopen en revalideren.

ik heb oook heel erg spijtig nieuws te horen gekregen vandaag van de verzekering. er word pas uit betaald want was allrisk verzekerd als het wrak vernietigd is. ik heb nog snel wat dingen eraf gehaald. hij gaat de pers in helaas. mocht er niks maar afhalen officeel dus helaas gaat die de pers in :(

er komt over tijde weer een r eerst ff rustig aan :D

mvg jerry
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

ideetje: begin te zeiken over het behoud van het wrak.
of werkt dat niet meer?
accord niels

Post by accord niels »

sterkte er mee,
heb er verder eigenlijk geen woorden voor, ben er stil van.
RedSun

Re: bedankt

Post by RedSun »

civic_boy wrote:ey beste r fans,

hartstikke bedankt dat jullie met me mee leven bedankt voor jullie reactie's ik moet 27ste terug naar het radboud in nijmegen dan gaan ze kijken wanneer ik mag lopen en revalideren.

ik heb oook heel erg spijtig nieuws te horen gekregen vandaag van de verzekering. er word pas uit betaald want was allrisk verzekerd als het wrak vernietigd is. ik heb nog snel wat dingen eraf gehaald. hij gaat de pers in helaas. mocht er niks maar afhalen officeel dus helaas gaat die de pers in :(

mvg jerry

Komt omdat er een RB16 is afgegeven op die auto (sloopverklaring).
Dat hebben ze in het leven geroepen omdat er teveel wagens weer (onveilig) de weg op gingen.

RB16 wordt alleen afgegeven als het wrak totaal niet meer te redden is.
Nana korobi ya oki
Blitz

Post by Blitz »

Je mag idd blij zijn dat je het na kan vertellen.

Maarum, "politie onderzoek blijkt uit gladheid en ze denken dat ik 130 heb gereden waar ik 80 mag" als dit zo is, is natuurlijk vragen om moeilijkheden. Ongeacht dat het erg klote is wat er is gebeurd.
civic_boy

Re: bedankt

Post by civic_boy »

RedSun wrote:
civic_boy wrote:ey beste r fans,

mvg jerry

Komt omdat er een RB16 is afgegeven op die auto (sloopverklaring).
Dat hebben ze in het leven geroepen omdat er teveel wagens weer (onveilig) de weg op gingen.

RB16 wordt alleen afgegeven als het wrak totaal niet meer te redden is.

ey

ja is dat zo ja? oke bedankt voor je informatie ik zal nog ff foto's plaatsen van het blok heb ik nog ff snel gemaakt. het is jammer hij is echt niet meer te redden. en het was zo'n super auto!!!

mvg jer
Apex

Post by Apex »

Sjeee dat is een stevige klapper geweest zeg.. :shock: Ik lees het nu pas... Jij hebt behoorlijk geluk gehad denk ik. En de airbag heeft zijn werk goed gedaan.

Gelukkig leef je zelf nog. Hopelijk hou je er niets blijvends aan over.

Succes met het herstel !

Groeten Vincent
ITR1609

Post by ITR1609 »

TERING!! je mag echt blij zijn dat je dit overleefd heb man... als ik de foto's zo zie.. je hebt echt een engeltje op je schouder zitten..

In ieder geval veel sterkte met je beterschap!!
IvoG

Post by IvoG »

civic_boy wrote:hier nog wat foto's

en het opmerklijke expert wilde chassis nummer noteren. die onder de motorkap zit. en de expert die zegd maak de motorkap is open dus schade bedrijf begon te lachen maar ging serieus in op zijn vraag loopt naar de auto probeert hendeltje te vinden van de motorkap trekt eraan en wat denk je KLIK! motorkap schiet open en je kan motorkap zo openmaken teminste wat er van over is want bovenkant viel eraf en het frame bleef zitten:P nou toen dacht ik kan alleen maar honda zijn he ]http://img413.imageshack.us/img413/7021/dsc05848su8.jpg[/img]

Image

Image
Image

Image
Image

Ik heb deze maar hier neergezet, waarschijnlijk druk je net op het verkeerde knop (nieuw bericht i.p.v. nieuw antwoord) maar 2 topics hoeven echt niet.

Succes met jouw herstel!
Locked