hartstikke bedankt dat jullie met me mee leven bedankt voor jullie reactie's ik moet 27ste terug naar het radboud in nijmegen dan gaan ze kijken wanneer ik mag lopen en revalideren.
ik heb oook heel erg spijtig nieuws te horen gekregen vandaag van de verzekering. er word pas uit betaald want was allrisk verzekerd als het wrak vernietigd is. ik heb nog snel wat dingen eraf gehaald. hij gaat de pers in helaas. mocht er niks maar afhalen officeel dus helaas gaat die de pers in
hartstikke bedankt dat jullie met me mee leven bedankt voor jullie reactie's ik moet 27ste terug naar het radboud in nijmegen dan gaan ze kijken wanneer ik mag lopen en revalideren.
ik heb oook heel erg spijtig nieuws te horen gekregen vandaag van de verzekering. er word pas uit betaald want was allrisk verzekerd als het wrak vernietigd is. ik heb nog snel wat dingen eraf gehaald. hij gaat de pers in helaas. mocht er niks maar afhalen officeel dus helaas gaat die de pers in
er komt over tijde weer een r eerst ff rustig aan
mvg jerry
Komt omdat er een RB16 is afgegeven op die auto (sloopverklaring).
Dat hebben ze in het leven geroepen omdat er teveel wagens weer (onveilig) de weg op gingen.
RB16 wordt alleen afgegeven als het wrak totaal niet meer te redden is.
Maarum, "politie onderzoek blijkt uit gladheid en ze denken dat ik 130 heb gereden waar ik 80 mag" als dit zo is, is natuurlijk vragen om moeilijkheden. Ongeacht dat het erg klote is wat er is gebeurd.
er komt over tijde weer een r eerst ff rustig aan
mvg jerry
Komt omdat er een RB16 is afgegeven op die auto (sloopverklaring). Dat hebben ze in het leven geroepen omdat er teveel wagens weer (onveilig) de weg op gingen.
RB16 wordt alleen afgegeven als het wrak totaal niet meer te redden is.
ey
ja is dat zo ja? oke bedankt voor je informatie ik zal nog ff foto's plaatsen van het blok heb ik nog ff snel gemaakt. het is jammer hij is echt niet meer te redden. en het was zo'n super auto!!!
Sjeee dat is een stevige klapper geweest zeg.. :shock: Ik lees het nu pas... Jij hebt behoorlijk geluk gehad denk ik. En de airbag heeft zijn werk goed gedaan.
Gelukkig leef je zelf nog. Hopelijk hou je er niets blijvends aan over.
en het opmerklijke expert wilde chassis nummer noteren. die onder de motorkap zit. en de expert die zegd maak de motorkap is open dus schade bedrijf begon te lachen maar ging serieus in op zijn vraag loopt naar de auto probeert hendeltje te vinden van de motorkap trekt eraan en wat denk je KLIK! motorkap schiet open en je kan motorkap zo openmaken teminste wat er van over is want bovenkant viel eraf en het frame bleef zitten:P nou toen dacht ik kan alleen maar honda zijn he ]http://img413.imageshack.us/img413/7021/dsc05848su8.jpg[/img]
Ik heb deze maar hier neergezet, waarschijnlijk druk je net op het verkeerde knop (nieuw bericht i.p.v. nieuw antwoord) maar 2 topics hoeven echt niet.