Arno wrote: tuurlijk is het minder goed maar het zal heus wel wat meevallen lijkt me. Ik bedoel, wat als er binnenkort geen 98 of anders te tanken valt? Maar goed, ik zal van het weekend 98,mss wel ultimate, proberen en een tijdje blijven tanken om verschil te merken.
Hij probeert het het wiel zelf opnieuw uit te vinden :-? ...hoe lang rij je al ITR althans een B18C6....sommige mensen hier zijn erin geboren :lol: en jij wilt vertellen dat het alllemaal...ach laat ook maar...
Oke, ik ben een sukkel klaar. Dat wouden jullie toch graag horen? Eh, ik ben hartstikke voorzichtig en trots op mn ITR en wil hem echt niet vernaggelen, er worden er al genoeg verneukt, maar wist ik veel dat er verplicht 98 in moest, mij is het niet verteld en ik ben idd gister pas tot de ontdekking gekomen dat het in het tankklepje stond. Nou heb ik de auto een maandje of 2 en tot nu toe dus op 95 gereden, mss een km of 2000-3000 km. Maar wie zegt dat de vorige eigenaar wel altijd 98 heeft getankt. Ik zal maar wijs overgaan stappen en als ik het niet meer uitkan dat zal ik hem maar tot mijn spijt moeten verkopen. So happy allemaal?
Arno wrote:Ik vond het ook al allemaal zo overdreven dat de motor er kapot van gaat, tuurlijk is het minder goed maar het zal heus wel wat meevallen lijkt me. Ik bedoel, wat als er binnenkort geen 98 of anders te tanken valt? Maar goed, ik zal van het weekend 98,mss wel ultimate, proberen en een tijdje blijven tanken om verschil te merken.
Dat valt dus niet mee. Lees het bericht van Gaskleppie maar....
Sorry hoor maar je vroeg er lichtelijk zelf om dat er zo gereageerd gaat worden. Eerst kom je met het verhaal dat alles al duur genoeg is (je rijd een Integra :-? ) en dan dat je er af en toe wel 98 in gaat gooien. Zo lijkt het er net op dat je de replys van andere hier niet goed gelezen hebt en dat je eigenlijk zo'n Integra niet waard bent (mijn visie op dit geheel).
Goed on-topic maar weer.... Je laatste reply zegt genoeg. Gewoon lekker 98 gaan tanken, dat is in dit geval beter voor je portomonnee en je gigantisch mooie auto zelf.... En niemand heeft gezegd dat je een sukkel bent.......
Arno wrote:Oke, ik ben een sukkel klaar. Dat wouden jullie toch graag horen? Eh, ik ben hartstikke voorzichtig en trots op mn ITR en wil hem echt niet vernaggelen, er worden er al genoeg verneukt, maar wist ik veel dat er verplicht 98 in moest, mij is het niet verteld en ik ben idd gister pas tot de ontdekking gekomen dat het in het tankklepje stond. Nou heb ik de auto een maandje of 2 en tot nu toe dus op 95 gereden, mss een km of 2000-3000 km. Maar wie zegt dat de vorige eigenaar wel altijd 98 heeft getankt. Ik zal maar wijs overgaan stappen en als ik het niet meer uitkan dat zal ik hem maar tot mijn spijt moeten verkopen. So happy allemaal?
Fijn dat je toch even in het tankkleppie gekeken hebt. Foutje is niet erg, zeker niet als je het toegeeft. Als een Heer opgelost, complimenten. We zeggen allemaal wel eens dingen die achteraf minder slim zijn.
We waren een beetje verbaasd dat de goede raad niet leek aan te komen. We zijn allemaal Honda gekken en hebben het beste met je voor.
Blij dat dit opgehelderd is, lekker je kindje verwennen met 98 :wink:
ik weet ook nog niet eens wat er in de tankklep staat, en ik poets er toch wel gemiddeld 1×per maand.( a 2 jaar)
ik tank wel standaard V-power 100 RON ultimate excelent something iets
zoals ze het weer noemen.
maakt niet uit verder: een paar flesjes kleppen reiniger en de ITR loopt
weer zonnig in de winter :thumbs: ik gooi die motor reiniger iets
er zeker 1× per maand gewoon bij.waarom? ik kan geld uitgeven aan preventief onderhoud. it's a honda... :wink: