
ATR no:33 Even voorstellen UPDATE Pag.3
-
- Posts: 268
- Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am
-
- Posts: 386
- Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm
-
- Posts: 386
- Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm
IvoG wrote:Robin type-r driver wrote:parkeersensor is niet echt mijn ding maar de ATR is qua fileparkeren niet echt geheel overzichtelijk. misschien dat een hoge type-r spoiler het wel gemakkelijker maakt :-?
Nee.
Je hebt om een ATR te fileparkeren maar 50 cm meer dan de lengte van de ATR nodig. :idea:
? geldt dat niet voor elke auto?
Enneh, niet iedereen is daar een held in natuurlijk....
Nana korobi ya oki
-
- Posts: 386
- Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm
-
- Posts: 268
- Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am
-
- Posts: 268
- Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am
-
- Posts: 268
- Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am
Zo mensen.!!
Eindelijk wat wijzingen te melden,..
Vandaag hebben ik en 2 andere vrienden even gehobbiet aan de ATR. Volledig nieuw onderstel Eibach veren en Koni shocks. Veerpootbrug van Tein. Nieuwe remschijven ( voorkant ) en remblokken.
Tijdje terug waren de banden al aan de beurt geweest. Keuze Pirelli P Zero Nero. Daarvoor had ik eigenlijk al de veerpootbrug aangeschaft. Daarna een kleine beurt en de inmiddels gekochte en gemonteerde K&N Typhoon Cai niet te vergeten.
Om het verschil kwa wegligging te om schrijven... VAN BOOT NAAR SPEEDBOOT zou ik maar zeggen. Snaarstrak..
Terug richting huis ff een Jaquar op z'n donder gegeven.. :mrgreen: En meneer was hardleers,..dus even een rotonde gepakt met z'n tweeen. Resultaat ??!! Uitgaan rotonde zat er een meter of 20 30 tussen terwijl ie bijna in me kofferbak zat toen ik de rotonde op ging. Lang leve Honda en het nieuwe onderstel.. :lol:
Thanks 2 Biz@rre ( nieuw op het forum ) voor de hulp en ook aan Stefan2000 voor het gebruik van de tools en de ruimte.. :wink:
Een paar foto's vanaf mijn mobieltje.
In de doos
Voorkant
Achterkant
Tot zover het nieuwsoverzicht.!!
Na de reclame,..Het weer met Piet Paulusma!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eindelijk wat wijzingen te melden,..

Vandaag hebben ik en 2 andere vrienden even gehobbiet aan de ATR. Volledig nieuw onderstel Eibach veren en Koni shocks. Veerpootbrug van Tein. Nieuwe remschijven ( voorkant ) en remblokken.
Tijdje terug waren de banden al aan de beurt geweest. Keuze Pirelli P Zero Nero. Daarvoor had ik eigenlijk al de veerpootbrug aangeschaft. Daarna een kleine beurt en de inmiddels gekochte en gemonteerde K&N Typhoon Cai niet te vergeten.
Om het verschil kwa wegligging te om schrijven... VAN BOOT NAAR SPEEDBOOT zou ik maar zeggen. Snaarstrak..

Terug richting huis ff een Jaquar op z'n donder gegeven.. :mrgreen: En meneer was hardleers,..dus even een rotonde gepakt met z'n tweeen. Resultaat ??!! Uitgaan rotonde zat er een meter of 20 30 tussen terwijl ie bijna in me kofferbak zat toen ik de rotonde op ging. Lang leve Honda en het nieuwe onderstel.. :lol:
Thanks 2 Biz@rre ( nieuw op het forum ) voor de hulp en ook aan Stefan2000 voor het gebruik van de tools en de ruimte.. :wink:

Een paar foto's vanaf mijn mobieltje.
In de doos

Voorkant

Achterkant



Tot zover het nieuwsoverzicht.!!
Na de reclame,..Het weer met Piet Paulusma!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat ziet er goed uit!
Rotonde's zijn altijd leuk..
Zelf ooit eens met de DC2 een vervelende A3 achter me gelaten. Hij wilde me klem rijden maar doordat ik iets sneller was kon ik hem er nog voor duwen. Daarna kwamen we met ongeveer een 120 km/h op de rotonde af. Om eerlijk te zijn had ik destijds wel meer ervaring met het nemen van een rotonde op hoge (ingangs)snelheid maar meneer met de Audi niet. Hij was wat overmoedig geworden en kon niet meer genoeg afremmen waardoor hij de rotonde, letterlijk, op vloog :lol:.
Rotonde's zijn altijd leuk..
Zelf ooit eens met de DC2 een vervelende A3 achter me gelaten. Hij wilde me klem rijden maar doordat ik iets sneller was kon ik hem er nog voor duwen. Daarna kwamen we met ongeveer een 120 km/h op de rotonde af. Om eerlijk te zijn had ik destijds wel meer ervaring met het nemen van een rotonde op hoge (ingangs)snelheid maar meneer met de Audi niet. Hij was wat overmoedig geworden en kon niet meer genoeg afremmen waardoor hij de rotonde, letterlijk, op vloog :lol:.
-
- Posts: 471
- Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm
mr. X wrote:Dat ziet er goed uit!
Rotonde's zijn altijd leuk..
Zelf ooit eens met de DC2 een vervelende A3 achter me gelaten. Hij wilde me klem rijden maar doordat ik iets sneller was kon ik hem er nog voor duwen. Daarna kwamen we met ongeveer een 120 km/h op de rotonde af. Om eerlijk te zijn had ik destijds wel meer ervaring met het nemen van een rotonde op hoge (ingangs)snelheid maar meneer met de Audi niet. Hij was wat overmoedig geworden en kon niet meer genoeg afremmen waardoor hij de rotonde, letterlijk, op vloog :lol:.
Tsja zo had ik dat met een bekende een keer in een Alfa GT.
Die reed ik zoek in mn CTR.
Terwijl hij in een cup op circuit rijdt.