Civic afgekeurd op werkende mistlamp. Verholpen! (01-05)

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
JDMTEG

Post by JDMTEG »

eteuben wrote:Bedankt voor de tip, maar die kende ik al en had ik ook al gebruikt. :D Nadeel is dat de stofzuiger dan denkt vol te zitten en wel erg heet wordt. Dus heb dit niet al te lang gedaan. Door het chromewerk lijkt ieder stofje ook nog gespiegeld, dus alsof er meer vuil in zit dan daadwerkelijk aanwezig. Ga het luchtpistool nog eens gebruiken...

:arrow: Heb vanaf vandaag weer APK tot volgend jaar! Een visuele controle door de keurmeester was voldoende, was met 10 minuten weer vertrokken. :razz:

Joepie, knallen maar. :-)
eteuben

Post by eteuben »

Voelt wel lekker, als je weer een jaar verwijderd bent van de keuring. Toch altijd een belangrijke en onzekere dag, alhoewel met een auto uit 2002 maakte ik me geen zorgen. Alleen de mistlamp had ik niet geweten...
Roy

Post by Roy »

mooi, kan je weer karren :lol:
p.s. ik had even nagevraagd en ik denk dat je aftermarket lampen heb van een franse Type R dit had toevallig ook een vriend van mij bij de originele face-lift achterichten van de EP3 die hij bij de dealer had besteld.

In Frankrijk zit de mist lamp aan de passagierskant. :-?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
eteuben

Post by eteuben »

Oh? Ik dacht dat het qua mistlamp in heel Europa wel hetzelfde zou zijn. En dan inderdaad voor Engeland aan de andere kant van de straat, omdat ze daar links rijden. Maar in Frankrijk is het dus ook anders.
Locked