Het gaat nu lekker vlot bij Leo brans autoschade in Erp. De auto is compleet strak gemaakt en is zo glad als baby billetjes! Daarnaast is de binnenkant en de motor ruimte gespoten. Ik heb gekozen voor een contrast kleur zodat de binnenkant en motor ruimte er lekker uitspringen. Het front is schroefbaar gehouden zodat het makkelijk erop en eraf gehaald kan worden .
Some pictures of the progress:
Zoals je kunt zien is de auto in goed (ferrari) gezelschap :cooldance: .. Progress is ook te lezen op: http://www.r-developments.com ...
EK20A wrote:Vandaag een setje weegschalen aangeschaft:
Zo kan ik straks goed de auto uitwegen. Mocht iemand interesse hebben om zijn auto een keer erop te zetten om hem uit te wegen. Kan dat uiteraard tegen een kleine onkosten vergoeding.
Wat grappig, ik zat er laatst aan te denken of je zoiets had!
Hier wil ik heel graag een keer op met de DC2 en ook met de EK9.
:thumbs: zeer gaaf hebbedingetje!
Dat kan natuurlijk altijd :-).. Regelen we wel een afspraak in het mooie den dungen.
@ Frank, linkje is gerepareerd, het valt idd niet mee om een 50% cross weight te krijgen maar de spreadsheet en uitleg helpen er wel bij. Het is een kwestie van schrokbrekers verdraaien maar je moet opletten dat je niet teveel in een keer versteld. Heb er bij intrax een uitleg over gehad laatst, erg intressant! Daarnaast haal je zo pas echt iets uit je schroefset die vaak 1000e euries kosten.
Het gaat lekker vlot bij de spuiter! Vandaag hebben ze de binnenkant van het dak gespoten en gemonteerd. Het dak is volledig gelijmt omdat het niet langer een structureel deel is van de carrosserie. Het voordeel hiervan is dat je geen halsbrekende toeren hoeft uit te halen voor puntlassen en alles staat goed in de lak dus roest maakt geen kans! Wat foto's:
Deze week zou de buitenkant waarschijnlijk ook gespoten worden kan haast niet wachten!!
Gister naar Leo Brans geweest en wat foto's gemaakt van de auto, helaas stond hij midden tussen de auto's dus echt goede foto's volgen nog! Het contrast tussen with en grijs is erg goed uitgevallen naar mijn zin en de kwaliteit van het spuitwerk is perfect, heb nog geen plekje ondekt. Leo Brans en zijn crew hebben geweldig werk geleverd, wat foto's:
Auto vandaag weer in de garage mogen rijden, ben erg tevreden over het lakwerk! Meteen het front gedemonteerd en naar de zolder gebracht om beschadigen te voorkomen. En zamen met Stefan, tom en Kel alvast wat onderdelen gemonteerd!
Thnxs Stefan en Kel voor de hulp en Tom uhm waarvoor eigenlijk :P