Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
mr. X

Post by mr. X »

Niets dan lof over de BMW.
Had dus een 'probleempje' met de SMG bak (of iig een lampje sprong aan na een smg-launch :roll: wat bedoelde dat ik naar de dealer moest)

Lang verhaal kort, er was een re-call gedaan op de boardcomputers omdat er wat commentaar op was (dit had ik me al ingelezen). Dit is bij mijn auto nog niet uitgevoerd en dat zag hij gelijk in de computer. Word alsnog kosteloos vervangen.

Goede, snelle en vooral fijne service.
Snap niet waar de opmerking:
jupke wrote: ik heb ook 1x een bmw gehad nooit meer.....

vandaan komt.

Je moet wel kunnen sturen zonder de DSC aan te hebben :lol: dat heb ik wel gemerkt maar gaat prima, heerlijk te doseren auto.
MLM

Post by MLM »

Dus nu mag je er weer flink op uit launchen :razz:
S.J.

Post by S.J. »

Leuke ride! Heb alleen zelf niet zoveel met BMW. Maar hij past wel goed bij jou.
Katana

Post by Katana »

Nice Maarten, veel succes ermee.

Van de Europese merken staat BMW hoog bij mij aangeschreven.

:thumbs:
RedSun

Post by RedSun »

Ik wist het al maar wederom gefeliciteerd!!

Dikke auto, goeie opties.
Blijft leuk een 6-pitter :D

Veel plezier!
Nana korobi ya oki
slED9e

Post by slED9e »

*pimp* :D succes met je nieuwe bak , gefeliciteerd
vtecmoon

Post by vtecmoon »

mooie z4! jammer dat die volk niet eronder passen, had ook wel heel mooi kunnen staan...toch een jdm tintje..
mr. X

Post by mr. X »

Volgens mij kunnen ze er wel onder, dat ga ik nog uitzoeken.

Er zitten 225/45 17 Bridgestone RE050-A banden onder!
Verschil met de Volks is dat deze 205-40 17 zijn.. dus echt verstandig is het niet om daar op te blijven rijden, maar wil zeker kijken of het past en hoe het staat.
Steek en ET kan ik nog niet vinden, maar als ik het minder druk heb (volgend weekend) probeer ik het wel even :D

Tnx voor alle reactie's :-)
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Sorry man wont fit! :( 5 x 120
mr. X

Post by mr. X »

Dus..

Een nieuwe waggie. Toch weer een Honda, natuurlijk.
Het is een oud hok, veel lelijker (vaal rood/roze) en langzamer (1.3) kan volgens mij niet maar ik ben er nu al aan gehecht. Er zit nog een sebering uitlaat onder, alsook ongelofelijk lelijke pedalen maar de lelijke rubberen traanplaat-immitatie vloermatten zijn er gelukkig al uit 8).
De auto komt uit '93 maar er zit zelfs een onderhoudsboekje bij 8). In '99 heeft een man zijn Kadett uit '87 ingeruild op deze auto en heeft nog 15xxx GULDEN moeten bijleggen.
Mede door het feit dat ik in Amsterdam op kamers ga voor mijn aankomende opleiding (Trade Management Asia) heb ik deze auto erbij gekocht.

Waarschijnlijk dat ik (vooralsnog) niets aan het uiterlijk ga doen. Ik wacht even af in welke situatie ik precies terecht kom. Aangezien de opleiding pas in September begint heb ik nog ruimschoots de tijd hem toch enigsinds op te leuken. (Denk aan suspension upgrade, engine upgrade en interieur perfect herstellen) Eigenlijk dus alles wat je niet aan de buitenkant zult zien in verband met vandalisme. Uiteindelijk zou ik hem graag helemaal opnieuw in de (rode) lak zetten met een paar mooie velgjes 8) zwart oem lipje voor, zwarte skirtjes, zwarte spiegels etc etc.

Eerste 'mod' is al gekocht. Electrisch verstelbare spiegels van een EG6 8). Deze zijn dit weekend al in mijn bezit. In de loop der tijd hoop ik nog enkele mooie kleine mod's erbij te kopen.
5 maanden moet toch tijd genoeg zijn hem redelijk netjes te maken.
Wil me als eerste eens gaan verdiepen in suspension. Hoorde dat een Integra onderstel 1 op 1 past met de EG. Iemand die dit kan bevestigen?

Het is geen type-R dus eens in de zoveel tijd zal ik een gigantische update doen in plaats van steeds voor het kleinste detail te posten :wink:

Image
Image
Image
Image

De auto is sinds 9 uur deze avond in mijn bezit en kon het niet laten toch al even vast iets te doen:
Image

Morgen verder 8)
AllGo

Post by AllGo »

mr. X wrote: Hoorde dat een Integra onderstel 1 op 1 past met de EG. Iemand die dit kan bevestigen?

Ja.. MLM heeft vast nog wel iets liggen :D .
Sinan

Post by Sinan »

feliciteerd met je aankoop.
de voor en achter swaybar en de veerpootbrug passen wel voor zover ik weet.
Gangaran

Post by Gangaran »

Ben benieuwd X. Succes met je project.
Katana

Post by Katana »

Ha,Ha, leuk project X

Succes!
chris

Post by chris »

hangt er natuurlijk ook vanaf waar je gaat wonen in amsterdam, als je mijn buurman wordt dan is het idd verstandig om m zo onopvallend mogelijk te houden 8)
Mathy M

Post by Mathy M »

1.3 FTW
:D

Waar ga je wonen in Amsterdam? Ik kan je nog wel een paar gezellige tentjes aanwijzen.... :D :D
http://www.cafenolamsterdam.nl/
mr. X

Post by mr. X »

Ik ben op dit moment me nog aan het orienten op een kamer. Helaas valt het behoorlijk tegen om je op internet te orienteren. Via kamernet.nl krijg je wel zoekresultaten alleen heeft een enkeling er maar een foto bij staan.

De school zit in de buurt van de ArenA. Echter, ik neem toch een auto mee dus vlakbij school hoeft niet. Natuurlijk, hoe dichterbij hoe liever want ik heb een hekel aan 's ochtens opstaan :x.

Een andere optie is om iets aan te schaffen. Helaas haal je daar niet altijd je voordeel mee (toch wel gezellig zo'n studentenhuis 8))
Katana

Post by Katana »

mr. X wrote:Ik ben op dit moment me nog aan het orienten op een kamer. Helaas valt het behoorlijk tegen om je op internet te orienteren. Via kamernet.nl krijg je wel zoekresultaten alleen heeft een enkeling er maar een foto bij staan.

De school zit in de buurt van de ArenA. Echter, ik neem toch een auto mee dus vlakbij school hoeft niet. Natuurlijk, hoe dichterbij hoe liever want ik heb een hekel aan 's ochtens opstaan :x.

Een andere optie is om iets aan te schaffen. Helaas haal je daar niet altijd je voordeel mee (toch wel gezellig zo'n studentenhuis 8))

Stap 1. Alarm inbouwen

hekel aan vroeg opstaan: luie hond! :lol:

Houd ook rekening met de spits in dat gebied zeer druk rond 09:00h en 17:00h
IvoG

Post by IvoG »

Je kan m.i. beter elders op kamers en met de metro of NS naar school.

Succes met de studie! 8)
wesjes

Post by wesjes »

Ik woon in amsterdam, en ik zeg je eerlijk metro / OV.. vind ik echt niks
Ik heb geluk dat ik in shifts draai dus geen last heb van files.. maar anders zou OV misschien even snel zijn..

Doe er nu ongeveer 15min over om naar werk te gaan ipv 45-60min
Locked