HONTEC EK Circuit project..

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
EK20A

Post by EK20A »

Nick b16 wrote:
EK20A wrote:Dat mag, ik speel nog met 3 opties. Bons in Veghel, Otten in Helmond of via een vriend van me bij Focwa box, sta overigens open voor suggesties!

Je hebt helemaal geen opties. Je gaat gewoon naar Bons :D
Je weet zelf hoe goed ze Niels z'n auto hebben gedaan. Meer redenen heb je niet nodig....

Heej een online sponsor :) ......... Bons is ook de duurste optie en heb ook werk van de andere gezien vandaar de overweging. Redsun zit in de schadewereld en heeft me aangeboden wat offertes op te vragen. Dus ik ben benieuwd!
Nick b16

Post by Nick b16 »

EK20A wrote:
Nick b16 wrote:
EK20A wrote:Dat mag, ik speel nog met 3 opties. Bons in Veghel, Otten in Helmond of via een vriend van me bij Focwa box, sta overigens open voor suggesties!

Je hebt helemaal geen opties. Je gaat gewoon naar Bons :D
Je weet zelf hoe goed ze Niels z'n auto hebben gedaan. Meer redenen heb je niet nodig....

Heej een online sponsor :) ......... Bons is ook de duurste optie en heb ook werk van de andere gezien vandaar de overweging. Redsun zit in de schadewereld en heeft me aangeboden wat offertes op te vragen. Dus ik ben benieuwd!

Ik kan nu wel de blaren op m'n tong gaan lullen om naar Bons te gaan,(uiteindelijk ligt er overtuigend bewijs dat het een super spuiter is) maar je moet het uiteindelijk zelf weten. Ik hoop alleen wel dat je voor een hele goeie gaat en niet voor de goedkoopste.
Ook het spuiten van het interieur zal niet makkelijk gaan. Het zou iig gigantisch afbraak doen aan de auto als die kut gespoten zal zijn.
Nick b16

Post by Nick b16 »

Hey lachen k-u-t veranderd hier automatisch in vagina :lol:
Orgineel
HONDA

Post by HONDA »

Er zijn nog meer woorden die automatisch aangepast worden.

@jax was er één van maar dat zal inmiddels wel veranderd zijn sinds ik geen admin meer ben. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

EK20,

Bons (bij ons) in Veghel is goed maar ook behoorlijk duur inderdaad.

Tip is Aarts Autoschade in Schijndel. Rick Aarts is een fanatiek autosport liefhebber zelf (dakar e.d.) Heeft ook Dakar gereden overigens.

Toevallig is mijn oom er niet lang geleden geweest met een schade, was echt zeer goed gerepareerd. Prijs is oke, heb er voor mijn Subaru destijds meerdere dingen gehaald.

Zou ik eens contact opnemen.

http://www.aartsautoschade.nl/
ee8

Post by ee8 »

bons....

wtf maakt de prijs uit op een project als deze? dergelijke auto's vallen of staan bij de kwaliteit van het spuitwerk.....

maja, mijn mening weet je toch wel....
EK20A

Post by EK20A »

ee8 wrote:bons....

wtf maakt de prijs uit op een project als deze? dergelijke auto's vallen of staan bij de kwaliteit van het spuitwerk.....

@ Bastiaan, thnxs voor de tip.

@ Niles, Bons is inderdaad goed ga binnenkort maar es babbele daar. Werk er hemelsbreed straks 1 km vandaan :)
Knite Force

Post by Knite Force »

Ik weet maar een ding: Zowel de EE8 als de EE9 zullen in omgekeerde volgorde bij Bons (wist niet eens dat die spuiter zo heette lol) gespoten worden, en mijn projecten gaan by far niet zover als jouw project Bas! Ik geef Niles niet graag gelijk, maar nu heeft hij het echt imho....
ee8

Post by ee8 »

Knite Force wrote:

Ik geef Niles niet graag gelijk, maar nu heeft hij het echt imho....

ik ook van jou....

8)
EK20A

Post by EK20A »

Today was christmas at the post office :D . Went to pick up a package from the US was sent by some guy named Chase, he even wrote me a kind letter:

Image

Image

Image

When i started unwrapping i went from beat because of a long day at work to stoked, DAMN pictures don't do the harnass justice. Simply the best harnass around. I went for the cm2 spec as i wanted to do my whole wiring in the nylon tube.

Some crappy iphone pictures, better ones wil follow!

Image

Image

Image

I want to thank Chase, he has made it happen!!!!!! Mr wire king :cool: :cool:

Als iemand interesse heeft in een harnass pm me even, @ Hontec zijn "we" voortaan dealer.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Nice, so its just removing a few plugs and you can drop the engine?

If so thats genius!
EK20A

Post by EK20A »

No Hands

Post by No Hands »

Maar, hoe vaak ben je van plan je blok eruit te halen dan? Ik mag toch aannemen dat je dat blok net als de auto in 1 keer goed bouwt, dan kan het toch gewoon met 1 keer installeren op zijn plek blijven?
EK20A

Post by EK20A »

No Hands wrote:Maar, hoe vaak ben je van plan je blok eruit te halen dan? Ik mag toch aannemen dat je dat blok net als de auto in 1 keer goed bouwt, dan kan het toch gewoon met 1 keer installeren op zijn plek blijven?

Eric, ook jij weet dat ik een sucker voor goodies ben...
Knite Force

Post by Knite Force »

No Hands wrote:Maar, hoe vaak ben je van plan je blok eruit te halen dan? Ik mag toch aannemen dat je dat blok net als de auto in 1 keer goed bouwt, dan kan het toch gewoon met 1 keer installeren op zijn plek blijven?
Broertje, stel jij je eens netjes voor! :p
No Hands

Post by No Hands »

Beter laat dan nooit..

Hallo allemaal, ik ben Eric.
bertjehonda

Post by bertjehonda »

doe het dan ook even in een eigen voorstel topic zoals iedereen het hier doet. :D
Knite Force

Post by Knite Force »

Mijn broertje is nogal....eigenwijs ;)
vtec vince

Post by vtec vince »

Respect voor deze mannen!!
Wat een werk en Wat een materiaal....prachtig hoor.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Knite Force

Post by Knite Force »

Nog updates Bas?
Locked