genesis wrote:Weet nog dat ik eens met Marcello (CTR)en IVO (ATR)naar Duitsland zijn geweest, ook naar de Nord Schleife. Op de autobahn bleef Ivo op top achter, op acceleratie waren we sneller (marcello in zijn Civic Type R en ik in mijn GEEN TYPE R :twisted: )
En op het Circuit zaten wij al aan het bier en moest Ivo nog finishen! :mrgreen:
Genesis
Ik zal Marcello snel bellen, blijkbaar heeft hij al die tijd een Civic Type R gehad en niet eens geweten! :shock: (zie rechts op de foto, op die dag gemaakt)
Ik had de ATR net een paar maanden, en mijn eigen stuurmanskwaliteiten waren (en zijn) nog lang niet op het niveau dat de ATR helemaal doet schitteren. Gooi daar een oneindig lang circuit bij met een ziljoen onoverzichtelijke bochten waar ik voor het eerst overheen dender en iemand aan het volgen ben die ook voor het eerst daar rijdt met iemand naast hem die zegt "de volgende blinde bocht gaat naar rechts... denk ik!" en dan weet je precies waarom ik niet meer kon laten zien.
Volgens mij was je toen juist onder de indruk van de ATR, ik meen dat je toen juist gezegd had dat je niet had gedacht dat ik die auto zo goed kon besturen dat ik jullie bij kon houden, en dat Marcello daar toen ook enkele redenen voor gegeven had. Toch erg he, die verkalking op leeftijd! :lol:
En even over dat hele Type R geneuzel: het is een aanduiding die Honda meegegeven heeft aan auto's die af-fabriek het potentiaal hebben dat anderen pas na vele jaren tuning mogelijk kunnen bereiken. Het is niet de hoogste lat en ook geen meetlat. Het is maar een type aanduiding. :idea:
Nog een laatste om over na te denken: Ik heb zelf een ATR, ik hou er ontzettend veel van, maar ik wil toch graag een keer in Marcello's Civic de baan op gaan, aan het stuur zittend weliswaar. :idea: