NSX/Type-R toertocht nabeschouwing (22-04-2006)

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
ITR639

Post by ITR639 »

nsx-ronny wrote:Hey, ik ben Ronny, trotse eigenaar van een Acura NSX met nog maar 20.000 miles op de teller :worshippy:

Ik was voor één keertje niet mee met de rit, maar de foto's zeggen genoeg. Op onze site staan nog een pak foto's van de rit.

Het lijkt me trouwens wel wat om in de toekomst meer van dit soort ritjes te doen, en wel samen met de type-R club... :mrgreen:

Wat denken jullie daarvan? Ik weet wel dat jullie al een hele rit achter de rug hebben, om naar de startplaats in Belgie te komen, maar de Ardennen zijn nu eenmaal zalig om rond te rijden, met afgelegen bochtige wegjes, en veel plaatsen voor een mooie foto-shoot.

Maar we willen best wel eens naar Holland komen met ons clubje, voor een miet en griet, een ritje, een fotootje... :idea: :idea:

Hopelijk tot binnenkort!

Dan probeer ik met jullie mee te komen. :wink:

@Dimer: Jullie zijn 's avonds nog gespot in Riemst door een vriend van me met een 2004 Civic coupé.
DC2

Post by DC2 »

Mooie foto's. Volgende keer hoop ik er eindelijk wel bij te zijn.
HondArd

Post by HondArd »

@nsx-ronny: Leuk je tegen te komen op dit forum, en 32.000km is erg weinig voor een NSX, netjes.

Ik kwam op NSX.be nog wat foto's tegen van de toerrit. Directe link hier.
NSX-er

Post by NSX-er »

Bedankt aan alle deelnemers van de Type-R Club voor de gezellige dag. Moeten we zeker nog eens overdoen.
Greetz
Locked