vtecman wrote:wel een politie busje aangehouden die langsreed maar die wilde niks doen, we moesten eerst maar es met spoed aangifte doen zei de agente
Alsof dat ook maar iets oplevert. Heb ooit eens de politie een beetje op het spoor gezet welke auto ze aan moesten houden (Poolse, oranje/rode metallic Seat Ibiza driedeurs van 2001) omdat de bestuurder ervan zich een beetje verdacht rond mijn ATR ophield. Sterker nog: hij had het achterste zijruitje al ingetikt. Kreeg ik naderhand voor de zoveelste maal een standaaard brief dat er geen vooruitgang in de zaak zit. Doe dan niet die moeite en doe wat meer moeite om de bewuste persoon te pakken te krijgen.
Maar het blijft evenzogoed zonde. Heb je een leuke auto, gunnen ze je je hobby niet.. :cry:
Ik hou ook mijn ogen open voor wat dat waard is.
Mijn alfa heeft ook een clifford alarm(carjack systeem, wisselende codes enz. Niet vergelijkbaar met een simpele startblokkering.), ik denk dan ook dat ze een autoambulance gebruikt hebbben. Ding is niet snel aan de praat te krijgen, zal met deze itr net zo zijn geweest.
Gaskleppie wrote:Ze takelen hem gewoon binnen no-time op een aanhanger. Daar heb ik zo m'n beveiligingen voor. GPS tracker dus!
En dat werkt weer niet als ze hem in een gesloten vrachtwagen takelen.
Maar ooit moet ie weer uit die gesloten vrachtwagen. Maar vraag me überhaupt af of die wagen dan niet traceerbaar is. Lijkt mij wel.
Effe off topic, hoe zit dat met zo'n GPS tracker, zit daar een abonnement aan vast of zoiets. Zit er ook aan te denken. Hoor het nu te vaak dat er Honda's gestolen worden, of pogingen daartoe :-?
der is weinig nieuws te melden, denk dat ze m inderdaad niet meer terug zullen vinden, en als de auto wordt teruggevonden is t eigendom van de verzekering er zal dan vast wel t 1 en andere zijn afgehaald. even de 30 dagen wachttijd afwachten
wat denken jullie dat de dagwaarde zal zijn van een itr van 98?
ITR1689 wrote:Genoeg tijd om in de vrachtwagen die GPS onklaar te maken?
Daar kunnen toch nooit achterkomen of er een gps is gemonteerd of niet?
Als ze 'em in een gesloten vrachtwagen takelen dan denk ik dat ze er al vanuit gaan dat 'ie een GPS tracker heeft. Vervolgens rijden ze de vrachtwagen in een loods waar een tracker ook geen nut heeft en dan kunnen ze rustig op zoek naar "booby-traps".
Als ze hem intakelen gaat de hellingshoek sensor af. Die activeerd de GPS en geeft mij via sms de plaats gegevens door waar hij is.
Ik kan later ook nog vragen waar hij is via sms. Weet hij het niet omdat hij geen contact heeft met stalieten geeft hij de laatst bekende plaats.
Ik kan zelfs afluisteren wat er in de auto besproken wordt als ik er naar toe bel.
Sterkte....Maar hoe gek het ook mag klinken....Hopelijk heeft de dief vroeg of laat part's nodig.Vergeet niet dat ITR's allen genummerd zijn en zich in de databank Honda bevinden.Om een part te verkrijgen MOET het nummer van de wagen ingetikt worden,en dan heb je hem.
Zo hebben we ooit een gestolen NSX teruggevonden,zat in het Oostblok :evil:
ik weet niet of het iets is maar op mp staan wel een aantal itr parts te koop bij 1 verkoper uit rotterdam. http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 17210.html? je kan natuurlijk altijd ff lang gaan kijk of het iets is
Ja en dan ga ik hier de onderdelen aanbieden :roll:
Maar even serieus,het is en blijft natuurlijk een klote situatie en ik wens de eigenaar ook veel sterkte toe met de verdere afhandeling.
Waarom zet je niet even het volledige kenteken neer,met 38-PG-__ kan je weinig
de volledige kenteken is 38-pg-lb de auto heeft ook 2 weken bij een schade bedrijf gestaan met daarnaast een alarm inbouw centrale, en toevallig dat ie hem zaterdag ophaalt en diezelfde nacht de auto weg is..