
Wilco ITR #1150
Over de aansluiting is al eerder een discussie geweest en als ik het me goed herinner kwamen we er toen niet uit. Bij mij zit de aansluiting ook op deze manier.
KLIK
KLIK
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Discussies over de aarde punten graag in het reeds bestaande topic. Laten we Wilco zijn topic schoon houden.
:thumbs:
:thumbs:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Vanavond een CAI AEM V2 opgehaald . even kijken als er morgen ruimte voor is om hem te monteren.
Ik hoop ook dat morgen de Type R club kentekenplaathouders binnen zijn , want dan kunnen mijn nieuwe kentekenplaten met Jawel!! :wink: opgelegde letters erop. :lol:
En dan nieuwe foto's want deze ITR ziet er niet uit :shock: :wink: :wink:
Ik hoop ook dat morgen de Type R club kentekenplaathouders binnen zijn , want dan kunnen mijn nieuwe kentekenplaten met Jawel!! :wink: opgelegde letters erop. :lol:
En dan nieuwe foto's want deze ITR ziet er niet uit :shock: :wink: :wink:
wilco wrote:Vanavond een CAI AEM V2 opgehaald . even kijken als er morgen ruimte voor is om hem te monteren.
Ik hoop ook dat morgen de Type R club kentekenplaathouders binnen zijn , want dan kunnen mijn nieuwe kentekenplaten met Jawel!! :wink: opgelegde letters erop. :lol:
En dan nieuwe foto's want deze ITR ziet er niet uit :shock: :wink: :wink:
Moet er bij de itr ook een andere baksteun aan?
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
accordr wrote:let er wel op ( zit in het pakketje bij ) dat je voorzichtig een hete boor er gebruikt voor het maken van de gaten.
Je kan eerst de houder monteren en daarna het nummerbord vast lijmen.
Dan heb je geen schroeven en kunnen ze hem ook niet weghalen.
Dit gaat over de kentekenplaathouders , toch?
En je kunt zeg maar de kentekenplaten niet vast klikken , lijmt iedereen die kentekenplaten vast in jullie houders.
Wat Peter bedoeld is dat het kunststof van de plaathouder vrij hard is. Op zich geen probleem maar tijdens het boren van de gaatjes in de houder moet je even opletten dat de boel niet scheurt/barst.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
je kan het op zoveel manieren doen...
kentekenplaat met dubbelzijdig plakband aan de onderplaat plakken (linker en rechter zijde), 2 zelfparkers (schroef met boorkopje) pakken en daarmee het geheel aan de auto schroeven met accuboor. Voor de zelfparkers bestaan ook weer gele dopjes voor de afwerking....
klaar is kees... ( of wilco)
kentekenplaat met dubbelzijdig plakband aan de onderplaat plakken (linker en rechter zijde), 2 zelfparkers (schroef met boorkopje) pakken en daarmee het geheel aan de auto schroeven met accuboor. Voor de zelfparkers bestaan ook weer gele dopjes voor de afwerking....
klaar is kees... ( of wilco)
wilco wrote:Is prima Pieter!
Maar lijmen jullie je kentekenplaten allemaal vast op deze houders of schroeven jullie gewoon een schroef door de kentekenplaat?
Gewoon schroeven.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Je kunt ook met een heel klein boortje beginnen (koud) op een lage snelheid. En vervolgens een groter boortje totdat het gat groot genoeg is voor de schroeven. En als je daarna de kentekenplaten er op kit krijg je ze met geen mogelijkheid meer los, of je moet de plaat te veel vouwen, en dan gaat ook de kentekenplaatlijst naar de gallemiezers (spreek uit eigen ervaring).
Waarom kitten? Door kitten kun je met goed fatsoen je kentekenplaat er niet meer vanaf halen. Gewoon schroeven en klaar... mocht de plaat er een keer vanaf moeten dan kan dat tenminste.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Waarom kitten? Door kitten kun je met goed fatsoen je kentekenplaat er niet meer vanaf halen. Gewoon schroeven en klaar... mocht de plaat er een keer vanaf moeten dan kan dat tenminste.
prcies...
Alleen een klein beetje kit kan helpen tegen bijgeluiden door trillingen. Dus op de hoekjes een beetje montagekit of dubbelzijdig plakband is genoeg....
BugsM wrote:VTECCIE wrote:Waarom kitten? Door kitten kun je met goed fatsoen je kentekenplaat er niet meer vanaf halen. Gewoon schroeven en klaar... mocht de plaat er een keer vanaf moeten dan kan dat tenminste.
prcies...
Alleen een klein beetje kit kan helpen tegen bijgeluiden door trillingen. Dus op de hoekjes een beetje montagekit of dubbelzijdig plakband is genoeg....
Met kitten is het nagenoeg onmogelijk om je kentekenplaat te laten jatten. Met inklikken heb je 'em er zo uitgewipt en met schroeven wordt de kentekenplaat lelijk. En waarom zou je je kentekenplaat eraf willen halen als 'ie eenmaal goed zit?