Wilco ITR #1150

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

Netjes! Ik zou alleen je kleppendeksel-massa aansluitpunt een plek naar lings aansluiten. Je aard nu alleen je deksel en niet je blok meen ik... maar als je de linker aansluiting pakt, dan aard ie wel goed ;) 5 sec werk!
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Over de aansluiting is al eerder een discussie geweest en als ik het me goed herinner kwamen we er toen niet uit. Bij mij zit de aansluiting ook op deze manier.

KLIK
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

waarom doen we dan niet gewoon zoals hier op de foto te zien is in de civic coup. van tcc... op allebij de punten even doortrekken naar je frame, teveel aarde kan geen kwaad :?: :!:
Image
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Discussies over de aarde punten graag in het reeds bestaande topic. Laten we Wilco zijn topic schoon houden.

:thumbs:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Vanavond een CAI AEM V2 opgehaald . even kijken als er morgen ruimte voor is om hem te monteren.

Ik hoop ook dat morgen de Type R club kentekenplaathouders binnen zijn , want dan kunnen mijn nieuwe kentekenplaten met Jawel!! :wink: opgelegde letters erop. :lol:

En dan nieuwe foto's want deze ITR ziet er niet uit :shock: :wink: :wink:
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

wilco wrote:Vanavond een CAI AEM V2 opgehaald . even kijken als er morgen ruimte voor is om hem te monteren.

Ik hoop ook dat morgen de Type R club kentekenplaathouders binnen zijn , want dan kunnen mijn nieuwe kentekenplaten met Jawel!! :wink: opgelegde letters erop. :lol:

En dan nieuwe foto's want deze ITR ziet er niet uit :shock: :wink: :wink:


Moet er bij de itr ook een andere baksteun aan?
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Als het goed is niet , ik heb hem namelijkbij Auto Kraay vandaan en die jongen rijdt ook met een ITR en die had alleen last van zijn Airco leidingen die ik niet heb.
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

let er wel op ( zit in het pakketje bij ) dat je voorzichtig een hete boor er gebruikt voor het maken van de gaten.

Je kan eerst de houder monteren en daarna het nummerbord vast lijmen.
Dan heb je geen schroeven en kunnen ze hem ook niet weghalen.
WinFreak
Posts: 196
Joined: Fri Jan 14, 2005 3:49 pm

Post by WinFreak »

d'r zit een hete boor bij? :)
Image
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

accordr wrote:let er wel op ( zit in het pakketje bij ) dat je voorzichtig een hete boor er gebruikt voor het maken van de gaten.

Je kan eerst de houder monteren en daarna het nummerbord vast lijmen.
Dan heb je geen schroeven en kunnen ze hem ook niet weghalen.


Dit gaat over de kentekenplaathouders , toch?

En je kunt zeg maar de kentekenplaten niet vast klikken , lijmt iedereen die kentekenplaten vast in jullie houders.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Wat Peter bedoeld is dat het kunststof van de plaathouder vrij hard is. Op zich geen probleem maar tijdens het boren van de gaatjes in de houder moet je even opletten dat de boel niet scheurt/barst.

Image
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
pietje
Posts: 49
Joined: Tue Aug 30, 2005 8:03 am

Post by pietje »

Eerst in heet water leggen dat het allemaal wat soepeler wordt wil ook wel eens helpen.

Als je er net zoveel werk van maakt als met je SUB wordt dit een prachtig macientje Wilco.

Ik kom als het weer wat beter wordt wel een keer een bakkie doen :wink:
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Is prima Pieter!

Maar lijmen jullie je kentekenplaten allemaal vast op deze houders of schroeven jullie gewoon een schroef door de kentekenplaat?
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

je kan het op zoveel manieren doen...

kentekenplaat met dubbelzijdig plakband aan de onderplaat plakken (linker en rechter zijde), 2 zelfparkers (schroef met boorkopje) pakken en daarmee het geheel aan de auto schroeven met accuboor. Voor de zelfparkers bestaan ook weer gele dopjes voor de afwerking....

klaar is kees... ( of wilco)
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

pietje wrote:Eerst in heet water leggen dat het allemaal wat soepeler wordt wil ook wel eens helpen.



Of even met de fohn er over....
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

wilco wrote:Is prima Pieter!

Maar lijmen jullie je kentekenplaten allemaal vast op deze houders of schroeven jullie gewoon een schroef door de kentekenplaat?


Gewoon schroeven.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Je kunt ook met een heel klein boortje beginnen (koud) op een lage snelheid. En vervolgens een groter boortje totdat het gat groot genoeg is voor de schroeven. En als je daarna de kentekenplaten er op kit krijg je ze met geen mogelijkheid meer los, of je moet de plaat te veel vouwen, en dan gaat ook de kentekenplaatlijst naar de gallemiezers (spreek uit eigen ervaring).
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Waarom kitten? Door kitten kun je met goed fatsoen je kentekenplaat er niet meer vanaf halen. Gewoon schroeven en klaar... mocht de plaat er een keer vanaf moeten dan kan dat tenminste.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

VTECCIE wrote:Waarom kitten? Door kitten kun je met goed fatsoen je kentekenplaat er niet meer vanaf halen. Gewoon schroeven en klaar... mocht de plaat er een keer vanaf moeten dan kan dat tenminste.


prcies...

Alleen een klein beetje kit kan helpen tegen bijgeluiden door trillingen. Dus op de hoekjes een beetje montagekit of dubbelzijdig plakband is genoeg....
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

BugsM wrote:
VTECCIE wrote:Waarom kitten? Door kitten kun je met goed fatsoen je kentekenplaat er niet meer vanaf halen. Gewoon schroeven en klaar... mocht de plaat er een keer vanaf moeten dan kan dat tenminste.


prcies...

Alleen een klein beetje kit kan helpen tegen bijgeluiden door trillingen. Dus op de hoekjes een beetje montagekit of dubbelzijdig plakband is genoeg....

Met kitten is het nagenoeg onmogelijk om je kentekenplaat te laten jatten. Met inklikken heb je 'em er zo uitgewipt en met schroeven wordt de kentekenplaat lelijk. En waarom zou je je kentekenplaat eraf willen halen als 'ie eenmaal goed zit?
Locked