Martijn en CTR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Update

Post by martijn »

Dan eindelijk ook aan mijn kant een update.

Na een lange zoektocht naar een ander uitlaat systeem, veel te lang naar mijn idee, toch gevonden.

"Korte uitleg voor de mensen die dat nog niet wisten. Ik ben een poos opzoek geweest naar een stil uitlaatsyteem omdat het mijn dagelijkse auto is Het gelukkige deed zich voor dat mijn meissie een eigen auto wilde en die ook meteen heeft gekocht. "

Dit was voor mij het einde van het STILLE tijdperk opzoek naar een speciale versie.
Na heel lang zoeken ( sorry Frans ) toch een beslissing gemaakt, HET TODA HIGH POWER CATBACK systeem.

Ben gisteren samen met Martin O aan het knutselen geweest om dit eronder te zetten. Met aanmoedigingen van Frans en Miquel ging alles perfect, zoals we al wisten JDM rules.
Er was een kleinigheidje de aansluiting op katalisator was net niet helemaal perfect, maar na zorgvuldig speur en denkwerk van Martin O Perfect opgelost.

Nu komen de fotoos snel ik ben nog te druk bezig met rijden en genieten van het geluid. Vanavond ga ik fotoos plakken


Martijn ctr1145
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Lekker bezig chef...

Had jij mij toevallig gebeld van de week? :-?
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

TODA

Post by martijn »

Ja dat klopt

Maar ik hoorde al dat je een weekje weg was.
Je heb PB

Martijn
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

je houdt ons wel in spanning zeg....bevalt de Toda zo goed dat je niet eens de tijd kan nemen om foto's te maken??
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

PB beantwoord...

Je had geen bericht achtergelaten en op de een of andere manier linkde mijn telefoon jouw naam niet aan dat nummer... dus ik wist niet dat jij het was...
Anders had ik 's avonds wel even teruggebeld...
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

TODA

Post by martijn »

Ja ben erg onder de indruk van de uitlaat.

Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar hij is erg stil voor een N1, maar moet misschien nog even inrijden. ( Heb met Martin O meegereden en het galmt nu nog)
Ik moet daarbij ook nog melden dat de katalysator en nog gewoon onder zit. Daar zal ook nog wat DB te winnen zijn. Niet dat ik opzoek ben naar de OORVERDOVENDE trommelvlies killer, maar een lekker schreeuwende TODA is een natte droom.

Voor nu ben ik erg tevreden met dit sysyteem. Ik kan nog niet zeggen dat ik een merkbaar verschil voel in vermogen ( ik schat 2a3 PK ) en zonder kat. in totaal 5 a 6 PK. De tunneltest met 2 ramen open daarentegen klinkt wel erg gemeen?????

Zoals een aantal nu denken Meten Is Weten
Misschien op de Dyno dag een verrassing

Martijn CTR1145
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Once you remove the Kat its going to sound marvellous! (Not overwhelmingly loud but really classy) :thumbs:

I had the pleasure to hear a complete toda system under a DC5 a few months ago and I must say I was really amazed.

I doubt you will get that much power without a header and K-pro.

If you do decide to go for a header go for the toda one as well, then you can make some serious power gains.
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Megan Racing/ TODA

Post by martijn »

@ Benjdmin Had ook al een Megan Racing katvervanger gekocht, deze in combinatie met de Toda zal ongeveer 5 Pk zijn.
Maar weer Meten is weten
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Martijn... zolang jij die kat laat zitten heb je nog maar zo'n 2/3 van het vermogen... maar je hebt ook je standaard spruit toch?

Dan heb je nu nog geen winst...
Zowel qua geluid niet als qua vermogen...

Als ik mijn kat terugplaats en de silencer terugplaats ben ik denk net zo luidrichtig als OEM en waarschijnlijk nog langzamer...
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Nice, let us know when you get in some figures.

You should come to the dynoday on the 25th of August!

Cheers,

Benjamin
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

LoL, just saw your first on the list. I guess Ill see you there mate!

8)
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Ik ben benieuwd, laat eens een foto'tje zien van de einddemper 8)
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Toda

Post by martijn »

Nou eindelijk tijd voor wat fotoos.
Even wat plakken in Photobucket en plaatsen maar.

Het geen ik eerder zei over het geluid :D :D :D .
Ze komt steeds meer los, heb net even de ECU gereset liep stationaar niet vloeiend, nu wel

Ik zei al misschien moet ze wat inrijden en dat klopt ze klinkt steeds beter.

Ben toch tegen en puntje aangelopen de mid-pipe, vooral bij het afremmen op de motor, klappert tegen het hitteschild bij de Katalysator.
Morgen even naar de dealer en op de brug naar de onderkant kijken.

Martijn
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Hitteschild is voor mietjes... 8)
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

toda

Post by martijn »

UHUHUHUHUUU Ik mietje, weg met dat schild.

( Nee niet op zijn ADHD's ) rustig en beschaafd.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

ja..... k*t...

"You have been denied access to this site because it has been categorized by SmartFilter as Personal Sites;Personal Pages."
:(
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Kiekeboo.....i see you
hahaha
Image
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Geen foto van recht achter de auto?
Ben stiekem wel benieuwd naar het geluid :D

(ps. :lol: )
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Balen ga het zo even anders proberen

Martijn
Locked