Page 2 of 3

Posted: Mon Mar 14, 2005 9:04 pm
by R-SPEED
Steeds voorradig voor de B-Series, JDM 4-1 of 4-2-1, flenzen 2-3 gaats, conische pakking en buis. Dit alles in 100% inox en katvervangers op maat gemaakt eveneens gelast met inox. Stuur gerust een mail voor info!

Mvg.

Posted: Mon Mar 14, 2005 10:32 pm
by Gaskleppie
Kijk!! dat klinkt goed!
Bij AVB maken ze niks op maat. Lijkt me handig om naar een shop te gaan die wel alles op maat voor je kan maken. Met zo'n JDM spruit is dat zeker nodig.

R-speed is your man!

Posted: Mon Mar 14, 2005 10:45 pm
by rallyintegraR

Code: Select all

Oliver van it was nochtans aant stoefen dat hem van u ne beker had gekrege na een overwinning als gevolg van die hondadata  .


Ik vond het eigenlijk schandalig dat hij maar 5 PK winst boekte met die Hondata, terwijl hij er veel meer had belooft. Na een half jaar belde hij me op met de mededeling dat hij een beter getunde chip voor me had en beloofde die mij op te sturen. Ik had dat weekend een wedstrijd en zei hem dat het dus goed uit kwam. groot was mijn verbazing toen s' anderendaags Taxi Post met de chip voor m'n deur stond en ja hoor, het verschil was merkbaar. Ik dacht, dat is service na verkoop en bedankte hem met de gewonnen beker van die wedstrijd. Na enkele dagen belde hij mij op met de vraag m'n auto eens een weekend te mogen lenen voor op een Racing show in Luik. (daar zat dus het addertje) Ik ben er niet op in gegaan. Ik heb nog van mensen gehoord dat hij m'n prestaties gebruikt voor de verkoop van z'n producten.

Posted: Mon Mar 14, 2005 10:53 pm
by stannyitr
Voor dat geld mag er inderdaad wel een pak meer pk's en nm's bijkomen!
Is dan toch goed gekomen zo te horen ,wat eig al veel eerder had moeten zijn.
Guy rijd nu met de vti rond zeker :lol: .

Posted: Mon Mar 14, 2005 10:54 pm
by rallyintegraR

Code: Select all

Steeds voorradig voor de B-Series, JDM 4-1 of 4-2-1, flenzen 2-3 gaats, conische pakking en buis. Dit alles in 100% inox en katvervangers op maat gemaakt eveneens gelast met inox. Stuur gerust een mail voor info! 


Zal ik ten gepaste tijde zeker doen, eerst moet ik nog wel m'n bestelde Rolkooi, kopeling en Proflex dempers afrekenen en dan eens kijken of er nog budget genoeg is voor een deftig uitlaatspruitstuk. Ik denk wel dat dat het begin is van de motortuning, of zie ik dat verkeerd?

Posted: Mon Mar 14, 2005 11:01 pm
by rallyintegraR

Code: Select all

Guy rijd nu met de vti rond zeker 


Ja, inderdaad. Dit weekend komt zijn eerste grote beproeving met de VTi in de Rally "Circuit des Ardennes". Ben benieuwd hoe lang hij die heel houd. Hij heeft ook een website: www.nastyracing.be

Posted: Mon Mar 14, 2005 11:18 pm
by Gaskleppie
leuke naam voor een rally team!

Voor de rally zou ik een orgineel honda JDM 4-1 spruitstuk nemen. Deze heeft in tegenstelling tot de meeste andere spruitstukken vrij veel bodemvrijheid. Niet geheel onbelangrijk in de rallysport!
Andere spruitstukken hangen vaak een stuk lager en daardoor rij je de onderste buizen heel snel plat, en dan heb je helemaal geen vermogen meer.

Dit spruitstuk kan zich makkelijk meten met de beste andere 4-1 JDM spruitstukken.

Posted: Tue Mar 15, 2005 5:53 pm
by rallyintegraR
alweer bedankt voor de tip, gaskleppie. Ik neem aan dat ik die gewoon bij de dealer kan bestellen? :roll:

Posted: Tue Mar 15, 2005 7:53 pm
by HONDA
Eerder bij een aftermarket tuningsshop. De Nederlandse dealers verkopen in ieder geval geen JDM spul.

Ik heb mijn JDM Honda spruit bij Hyperformance gekocht. Ik weet dat er daar op dit moment 1 op voorraad ligt.

Posted: Tue Mar 15, 2005 9:17 pm
by rallyintegraR
VTECCIE, weet je ook wat zoiets ongeveer kost, en alvast bedankt voor de tip

Posted: Tue Mar 15, 2005 10:12 pm
by HONDA
Ik dacht iets van 600 euro maar ik kan me vergissen. Bel Jim van Hyperformance (http://www.hyperstore.nl) anders morgen even op (tel vanuit België +31 181 413235).

Ik weet vrijwel zeker dat hij een JDM op voorraad heeft.

Posted: Tue Mar 15, 2005 11:10 pm
by ITR1689
De Honda dealer kan het wel leveren, maar het kost je dan 1200 euro of zoiets....Moet nl. helemaal uit Japan komen of zo..

Posted: Wed Mar 16, 2005 8:56 am
by HONDA
Dat moet het bij Jim ook.

Posted: Tue Mar 29, 2005 10:10 pm
by Guest
zo ik ben nu in het trotse bezit van een Dcsports 4 in 1 JDM. nu nog erop zetten.

hoe hebben jullie het opgelost met de APK, want no way dat het uitlaatspruitstuk op de originele kat geplaatst kan worden. elk jaar overzetten??? :(

Posted: Tue Mar 29, 2005 10:18 pm
by stannyitr
Grotere flens op je originele cat lassen en weg is het probleem.

Heb vrijdag ook men dc jdm 4-1 gaan afhalen :wink:

Posted: Tue Mar 29, 2005 10:23 pm
by Guest
precies, zat ik ook aan te denken, is een betere optie in ieder geval.

welke heb jij genomen stanny? gepolijst, brushed of ceramic

Posted: Tue Mar 29, 2005 10:32 pm
by ITR1689
stannyitr wrote:Grotere flens op je originele cat lassen en weg is het probleem.

Heb ik ook gedaan. Wel voorzichtig met het wegzagen van de originele flens. Anders breekt het kat-materiaal binnen.

Posted: Wed Mar 30, 2005 3:47 pm
by stannyitr
Heb voor de ceramic gekozen,is goedkoper en geeft iets minder hitte af.
Cat-back heb ik voor een invidia gekozen in combinatie met een testpipe.

:wink:

Posted: Wed Mar 30, 2005 5:05 pm
by rallyintegraR
Stanny, als hij gemonteerd is moet je zeker eens langs komen. Heb er ook interesse voor, maar ben bang voor de bodemspeling. Ik zit namelijk met een carterbeschermingsplaat. :wink:

Posted: Wed Mar 30, 2005 5:35 pm
by Gaskleppie
Jij moet die DC sports ook niet nemen.
Neem een orgineel JDM Honda 4-1 spruitstuk. Deze presteerd het zelfde als de DC maar hangt hoger boven de grond.