Voor de H22 valt gewoonweg weinig te tunen op het motorisch gebied, ik pak de andere elementen maar aan. Vandaag de Ferodo 2500 gemonteerd aan de voorkant, de achterkant zal even moeten wachten want die moeten besteld worden aangezien zo weinig voor de ATR verkrijgbaar is
Het zal mij benieuwen of de ervaringen hiermee echt zo goed zijn.
Iemand ervaring met deze pads?
Ik koop nooit meer OEM! Wat een verbetering zeg, ongeloofelijk de bite die ze geven.
Goed en rustig inrijden vóór het echte gebruik!
Wat ga je voor achter nemen dan, ik was onder de indruk dat er geen Ferodo pads beschikbaar zijn voor ATR achter, en van andere merken heb ik ook heel weinig gezien of gehoord voor ATR achter. :?: :-?
Ik koop nooit meer OEM! Wat een verbetering zeg, ongeloofelijk de bite die ze geven.
Goed en rustig inrijden vóór het echte gebruik!
Wat ga je voor achter nemen dan, ik was onder de indruk dat er geen Ferodo pads beschikbaar zijn voor ATR achter, en van andere merken heb ik ook heel weinig gezien of gehoord voor ATR achter. :?: :-?
TCC gaat voor me informeren bij leveranciers, zodra hij wat weet belt hij me. Tevens gaat hij voor me uitzoeken welke gegroefde schijfremmen ik moet hebben. 8)
TCC heeft wel zijn adresjes voor zulke dingen, wat dat betreft komt het wel goed! Zodra ik wat weet, dan laat ik het je wel weten.
Dan ben jij een betere klant voor ze, want ik kreeg die vraag (ATR rear pads) niet beantwoord (anders dan "moeilijk of niet te vinden").
Gegroefde schijven: 3G Brakes UK levert Brembo schijven die zij aanpassen, ook voor de ATR. Ik ken meerdere ATR jongens die deze hebben en erbij zweren! 8)
De maker van mijn onderblok (importbuilders) heeft ook zitten spelen met de h serie.
Het resultaat mag er zijn! En niet eens zo veel aanpassingen om dit te halen! Superdikke motor om hier mee te rijden! Koppel zat!