Hoeveel betrouwbare PK's uit een ATR?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
ITR1689

Post by ITR1689 »

CWATR wrote:Bijna 270 pk is ook zat.... 120Nm ook trouwens.

265 Nm bedoel je...
CWATR

Post by CWATR »

uhm, zoiets ja. 120Nm is een beetje weinig voor een 2.2 8)
IvoG

Post by IvoG »

8)
Voodoo

Post by Voodoo »

Voor de H22 valt gewoonweg weinig te tunen op het motorisch gebied, ik pak de andere elementen maar aan. Vandaag de Ferodo 2500 gemonteerd aan de voorkant, de achterkant zal even moeten wachten want die moeten besteld worden aangezien zo weinig voor de ATR verkrijgbaar is :(

Het zal mij benieuwen of de ervaringen hiermee echt zo goed zijn.
Iemand ervaring met deze pads?

Image
IvoG

Post by IvoG »

DS2500 op de ATR = 8)

Ik koop nooit meer OEM! Wat een verbetering zeg, ongeloofelijk de bite die ze geven.

Goed en rustig inrijden vóór het echte gebruik!

Wat ga je voor achter nemen dan, ik was onder de indruk dat er geen Ferodo pads beschikbaar zijn voor ATR achter, en van andere merken heb ik ook heel weinig gezien of gehoord voor ATR achter. :?: :-?
Voodoo

Post by Voodoo »

IvoG wrote:DS2500 op de ATR = 8)

Ik koop nooit meer OEM! Wat een verbetering zeg, ongeloofelijk de bite die ze geven.

Goed en rustig inrijden vóór het echte gebruik!

Wat ga je voor achter nemen dan, ik was onder de indruk dat er geen Ferodo pads beschikbaar zijn voor ATR achter, en van andere merken heb ik ook heel weinig gezien of gehoord voor ATR achter. :?: :-?

TCC gaat voor me informeren bij leveranciers, zodra hij wat weet belt hij me. Tevens gaat hij voor me uitzoeken welke gegroefde schijfremmen ik moet hebben. 8)
TCC heeft wel zijn adresjes voor zulke dingen, wat dat betreft komt het wel goed! Zodra ik wat weet, dan laat ik het je wel weten.
IvoG

Post by IvoG »

Dan ben jij een betere klant voor ze, want ik kreeg die vraag (ATR rear pads) niet beantwoord (anders dan "moeilijk of niet te vinden").

Gegroefde schijven: 3G Brakes UK levert Brembo schijven die zij aanpassen, ook voor de ATR. Ik ken meerdere ATR jongens die deze hebben en erbij zweren! 8)
Voodoo

Post by Voodoo »

Heb je ook enig idee wat zij ervoor betaald hebben? Ik heb op zich niet zo'n haast ermee, dus ik kan me nog voldoende orienteren.
CWATR

Post by CWATR »

Ik heb hier ook remblokken voor de voorremmen klaar liggen. Axxis Ultimate. Het wachten is nu op het moment waarop de oem blokken op zijn...
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Image

De maker van mijn onderblok (importbuilders) heeft ook zitten spelen met de h serie.
Het resultaat mag er zijn! En niet eens zo veel aanpassingen om dit te halen! Superdikke motor om hier mee te rijden! Koppel zat!
CWATR

Post by CWATR »

Staat toch bij dat het een H23 blok is...geen H22...?!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Zelfde soort toch? Alleen een maatje groter.
Locked