Page 2 of 2
					
				
				Posted: Thu Dec 02, 2004 3:23 pm
				by ITR639
				Dimer wrote:ik heb zeker een week geleden een mail gestuurd, nog niks teruggehad...
Het is nu heel druk bij de tuningshops net na de SEMA.
Er zijn zoveel nieuwe producten op de markt gekomen.
Shops over de hele wereld willen zo snel mogelijk alle info en prijzen.
Zeker nog eens een mailtje sturen.
Greetz
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Dec 08, 2004 8:43 am
				by Dimer
				VTECCIE wrote:Dat is tegenwoordig normaal bij Tuningsbedrijven. Ik heb een half jaar geleden twee emails naar AVB gestuurd over een besteding van het luttele bedrag van 2000 euro. Toch geen kattepis lijkt me, ik moet nog antwoord krijgen...
hmm van AVB krijg ik altijd binnen een week antwoord, TCC (die bellen me zelfs op) en Hyper hetzelfde.
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Dec 08, 2004 8:55 am
				by HONDA
				Dan vinden ze jou aardig en mij niet...  :mrgreen:
			 
			
					
				
				Posted: Wed Dec 08, 2004 8:55 am
				by Dimer
				
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jan 16, 2005 12:23 pm
				by crx303
				Ik lees hier flinke bedragen en ook dat er heel wat meer bij komt kijken dan een turbokit, bov en IC. Nou moet ik waarschijnlijk nog steeds uitvinden wat dan....
Op een standaard B-blok is het best te doen en ook veilig, als je maar niet te gek doet.
Met een Greddykit (ik praat over een B-blok) kun je voor 5000 Euro compleet klaar zijn, inclusief metertjes, fan, etc....
Ik kan het weten want ik rij er zelf mee. FredjeNOS heeft uiteraard iets anders dan ik heb, maar wil de topicstarter ook zoiets?
Hoe de kosten voor een CTR (K-blok?) liggen weet ik niet.
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jan 16, 2005 9:26 pm
				by Gaskleppie
				Vergeet niet dat een B18 heel wat gevoeliger is dan een B16 he' !
Ze zijn bijna niet te vergelijken als het om turbo's gaat!
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jan 16, 2005 10:49 pm
				by Mau il-Vec
				K20 ligt waarschijnlijk weer anders :wink:
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jan 17, 2005 5:03 pm
				by crx303
				Gaskleppie wrote:Vergeet niet dat een B18 heel wat gevoeliger is dan een B16 he' !
Ze zijn bijna niet te vergelijken als het om turbo's gaat!
O, kan nog wat leren hier blijkbaar 
Maar frednos heeft een deftige setup zoals ze dat zo mooi noemen, dus minder dan 10000 moet zeker kunnen.